Okquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nop, ben van VWO naar HBO gegaan. Had geen zin in theoretisch gedoe en veel wiskunde op de uni.
Noem maar een datumquote:
Op tijd voor Sesamstraatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
13 februari, maar dan wil ik voor 17:30 thuis zijn.
... om de postbode die alvast met een paar zakken vol valentijnskaarten komt te verwelkomen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
13 februari, maar dan wil ik voor 17:30 thuis zijn.
Valentijnsdag? Nee, daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... om de postbode die alvast met een paar zakken vol valentijnskaarten komt te verwelkomen?
Ach, ze zijn/waren allebei te laat geweestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:24 schreef 3FMaster het volgende:
Jammer dat Little Lion Man geen MH is. Maar deze pakt ook lekker beet!
Klopt jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:23 schreef Sirolf het volgende:
Gerard heeft ook echt eens tijdens z'n uitzending z'n studio verloren, staat in z'n boek. Het radiostation was failliet, dus kwam de deurwaarder tijdens de uitzending de studio in beslag nemen.
veel te laat voor, doen er wel een goede voorstelling van overigensquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:24 schreef 3FMaster het volgende:
Jammer dat Little Lion Man geen MH is. Maar deze pakt ook lekker beet!
wiebel niet van je stoel dat zou zonde zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:25 schreef Brennel het volgende:
* Brennel wiebelt mee.
Wiebelwiebelwiebelwiebelwiebelwiebelwiebel
Ach, de bank is breed genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:27 schreef themauster het volgende:
[..]
wiebel niet van je stoel dat zou zonde zijn
Die ene wil ik graag uit eten nemen, de ander zie ik graag uit mijn bed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:28 schreef Bol_Wan het volgende:
van Caro Emerald naar Lady Gaga.. daar is over nagedacht
Ze hadden ook de Caro Emerald-cover van dit nummer kunnen kiezen, die ze een paar dagen terug bij Giel deed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:28 schreef Bol_Wan het volgende:
van Caro Emerald naar Lady Gaga.. daar is over nagedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |