Gisteren was het donderdag en dat is traditiegetrouw de dag dat de tantoespange studentjes gaan stappen. Ik ben inmiddels afgestudeerd (binnen vier jaar, zoals eckte koningen) maar mag me nog graag vergrijpen aan het lillende vlees van pabo-klantjes en sph-dushies. Met name de laatste groep is makkelijk in te palmen. Maar hoe dan, zul je je afvragen

. Wel, die informatie is geheim, het is niet de bedoeling dat die sloeries straks publiek bezit worden.
Immers, door de toenemende integratie hebben we toch al steeds meer last van meisjes die hun bloem hebben laten plukken. Op de plaats van die bloem rest vaak een dooie boomstronk, voorzien van mos en nog onontdekte diersoorten.
Na deze korte biologieles neem ik jullie weer mee naar gisteravond. Ik was alleen, mijn wingman is op wintersport, en mijn matties Biels en koningdavid zaten in een gayclub in Amsterdam elkaar te vermaken (zie ook het geslotte topic van laatstgenoemde). Ik deed mijn paarse geluksslip aan en spoedde me van huis naar de club. In da club (haha!) wemelde het nog niet van de 16-jarigen. Waarschijnlijk zaten die nog thuis pina colada te drinken, fantaserend over een jongen met mijn uiterlijk.
Ik bestelde twee bier, een voor mezelf en nog een voor mezelf.
Ik wachte af. Het was inmiddels 23.30 uur. Buiten was het donker (no shit). Binnen liep het langzaam vol. Opeens zag ik uit mijn ooghoeken een mooi blond studentje aan komen lopen. Het haar was blond als patat/friet en haar gezicht had een bruine gloed met rode wangetjes. Ze had iets teveel foundation op, bedacht ik me.
Toen maakte ik mijn move. Ik stelde me verdekt op achter een barkruk en deed in de tussentijd een krav maga oefening. Toen ze voorbij kwam sprong ik tevoorschijn en schreeuwde: "May the force be with you!" Plots verstijfde alles, behalve daar waar dat zou moeten. Toen drong het tot me door... Ik had dit meisje al eens eerder door mijn wingman laten playen

!!
Gevolg was ook dat ze me vuil aankeek en niks meer met mij te maken wilde hebben.
Lang verhaal kort: teleurgesteld naar huis, slapen, werken, topic openen.
Disclaimer voor justite: vorige keer was ze ook al 16
Klacht: het lukt me niet om een meisje voor de tweede keer te playen
[ Bericht 0% gewijzigd door Hetiszover op 15-01-2010 19:02:09 ]
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.