abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76938009
Oh, voor ik het vergeet..

Wilt er iemand misschien nog die paarse lak van Max Nails? (Oftewel die goedkope action lak.) Had gezien dat ze bij ons er nog een stel hadden liggen.
pi_76938075
Wat wil het zeggen bij Transdesign als er lakjes met een sterretje achter staan? Zijn die niet op voorraad?
I had a signature once. It was awful.
  zondag 17 januari 2010 @ 20:46:09 #228
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_76938121
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:45 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat wil het zeggen bij Transdesign als er lakjes met een sterretje achter staan? Zijn die niet op voorraad?
dan gaan ze er bijna uit, en komen dan niet meer terug
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76938153
ok, dan kan ik ze dus wel gewoon bestellen Gelukkig.....
pi_76938723
Hallo! Ik lurk al een topic of 20 mee (jullie gaan echt keihard, tot mijn grote plezier) en ik heb nu een vraag. Ik bestel zelden dingen online, af en toe van e-bay, maar toen ik die Alice-lakjes zag (vooral mad as a hatter) dacht ik ik moet ze ik moet ze IK MOET ZE!! Ik heb (als nagellakn00b) inmiddels begrepen dat de lakjes van OPI zijn, maar heb geen idee hoe ik er nou aan kom. Overigens vind ik de Wizard-lakjes van Chinaglaze ook fantastisch, maar hierbij heb ik ook geen idee hoe ik eraan kom. Deze vraag is vast al 20x gesteld en jullie zijn 'm inmiddels vast zat maar help me alsjeblieeeft en ik beloof dat ik een trouwe poster wordt
  zondag 17 januari 2010 @ 20:59:08 #231
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_76938728
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:47 schreef zoeperzazke het volgende:
ok, dan kan ik ze dus wel gewoon bestellen Gelukkig.....
ja, maarf niet over 3 maanden ofzo
dan loop je kans dat ze weg zijn.
  zondag 17 januari 2010 @ 20:59:59 #232
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_76938777
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:59 schreef Lotte. het volgende:
Hallo! Ik lurk al een topic of 20 mee (jullie gaan echt keihard, tot mijn grote plezier) en ik heb nu een vraag. Ik bestel zelden dingen online, af en toe van e-bay, maar toen ik die Alice-lakjes zag (vooral mad as a hatter) dacht ik ik moet ze ik moet ze IK MOET ZE!! Ik heb (als nagellakn00b) inmiddels begrepen dat de lakjes van OPI zijn, maar heb geen idee hoe ik er nou aan kom. Overigens vind ik de Wizard-lakjes van Chinaglaze ook fantastisch, maar hierbij heb ik ook geen idee hoe ik eraan kom. Deze vraag is vast al 20x gesteld en jullie zijn 'm inmiddels vast zat maar help me alsjeblieeeft en ik beloof dat ik een trouwe poster wordt
bestellen bij transdesign.com. max. 9 lakjes.
zet bij 'comments' dat je voor flat rate kiest, dan kost verzenden je 18 dollar voor 9 lakjes.
pi_76938894
Besteld:

OPI:
Off with her red

Absolutely Alice:

Mad as a hatter:

Dating a royal

No room for the blues:

China Glaze:
Four leaf clover:

Millenium:

Misa:
burnished bronze

En, heeft m'n man uitgezocht Essie Funky Limelight:

En die gratis OPI armband.... Jeej!
pi_76938959
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:59 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja, maarf niet over 3 maanden ofzo
dan loop je kans dat ze weg zijn.
Snel genoeg zo?

Ik heb trouwens nergens de keuze voor apply flat rate gehad Ik heb paypal nog niet betaald, heb maar een mailtje erbij gestuurd dat ik graag flat rate wil.... Hoop dat het goed gaat
pi_76939838
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:03 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Snel genoeg zo?

Ik heb trouwens nergens de keuze voor apply flat rate gehad Ik heb paypal nog niet betaald, heb maar een mailtje erbij gestuurd dat ik graag flat rate wil.... Hoop dat het goed gaat
Die staat er ook niet bij als betaaloptie. Je moet in de commentbox invullen dat je small flat rate wilt laten toepassen. Als je een mailtje hebt gestuurd, zal het wel goedkomen
  zondag 17 januari 2010 @ 21:20:10 #236
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76939923
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:03 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Snel genoeg zo?

edit: Ik ben sloom vandaag .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 17 januari 2010 @ 21:20:35 #237
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_76939946
wat daph zegt.
en dus niet (!) betalen voor je een betalingsverzoek hebt gehad met het juiste bedrag incl. shipping
  zondag 17 januari 2010 @ 21:21:05 #238
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76939973
Ben overigens wel benieuwd hoe lang MAAH houdt, nog geen enkele tipwear sinds donderdagavond.
pi_76940136
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:20 schreef Mirjam het volgende:
wat daph zegt.
en dus niet (!) betalen voor je een betalingsverzoek hebt gehad met het juiste bedrag incl. shipping
Was ik sowieso van plan, ik ga dus geen 47,18 dollar voor de shipping betalen.... Zal wel goedkomen. Kijk nu al uit naar de lakjes
pi_76940278
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:21 schreef Debsterr het volgende:
Ben overigens wel benieuwd hoe lang MAAH houdt, nog geen enkele tipwear sinds donderdagavond.
Oh dat belooft veel goeds
pi_76940837
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Besteld:

OPI:
Off with her red
[ afbeelding ]

Absolutely Alice:
[ afbeelding ]

Mad as a hatter:
[ afbeelding ]

Dating a royal
[ afbeelding ]

No room for the blues:
[ afbeelding ]

China Glaze:
Four leaf clover:
[ afbeelding ]

Millenium:
[ afbeelding ]

Misa:
burnished bronze
[ afbeelding ]

En, heeft m'n man uitgezocht Essie Funky Limelight:
[ afbeelding ]

En die gratis OPI armband.... Jeej!
Mooie kleurtjes ;o
  zondag 17 januari 2010 @ 21:36:43 #242
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76940872
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:26 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Oh dat belooft veel goeds
Zit wel op acryl he . Maar voordeel van glitter is dat je eventuele krasjes niet ziet. Heb er David opzitten en smeer denk ik morgen een extra laagje. Wil dat 'ie het volhoudt tot zaterdag .
pi_76941081
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:34 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:

[..]

Oh wil ik wel graag zien! Ik heb ook Creamylicious Iced Chai Latte (kwam er laatst achter dat Essence Creamylicious had uitgebracht.. vind het allemaal supermooi (nagellak, oogschaduw) maar ben weer een spuit 11, kom er achter als ze allemaal in de uitverkoopbak van Kruidvat liggen ) maar bij mij staat `ie dus helemaal niet zo leuk omdat `ie niet goed bij mijn huidskleur past.. erg jammer. Misschien wel in de zomer. Maar ben nu wel benieuwd hoe die bij anderen staat.
Ik had hetzelfde en dit was ook nog eens het allerlaatste flesje wat ze van die serie hadden
Hij staat mij ook echt niet dus als iemand hem hebben wil? Het lijkt nu net of ik ontzettend rook, bah

Creamylicious Iced Chai Latte

Op deze foto zie je beter dat de kleur mij niet staat

Mijn nagels worden nu ge-french-manicured door de Koh Calcium Nail whitener. Deze maakt écht het roze van mijn nagels rozer en het witte witter na ongeveer een half uurtje intrekken. (Op de foto lijkt het of er tussen wit en roze een geel randje zit maar dat is niet zo)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_76941083
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:36 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zit wel op acryl he . Maar voordeel van glitter is dat je eventuele krasjes niet ziet. Heb er David opzitten en smeer denk ik morgen een extra laagje. Wil dat 'ie het volhoudt tot zaterdag .
True, maar over het algemeen heb ik nagellak niet langer op dat 2 dagen - 3 op de max Zoya Astra heb ik 5 dagen gedragen omdat ik haar zo mooi vond. Het hoeft dus niet allemaal een hele week te blijven zitten
  zondag 17 januari 2010 @ 21:41:25 #245
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76941125
pff.. donderdag heb ik een H&M lakje opgedaan (fashionista) met SecheVite. Zaterdag een laagje Nailtek er over en vanmiddag Essie Matte..

Ik krijg het er amper af Heb nu vier nagels blank en kramp in m'n overige vingers
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_76941270
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:41 schreef E.T. het volgende:
pff.. donderdag heb ik een H&M lakje opgedaan (fashionista) met SecheVite. Zaterdag een laagje Nailtek er over en vanmiddag Essie Matte..

Ik krijg het er amper af Heb nu vier nagels blank en kramp in m'n overige vingers
Even laten weken!
  zondag 17 januari 2010 @ 21:56:36 #247
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76941949
Vangst van vandaag op de bazaar in beverwijk:

En ein-de-lijk mijn nailwheels af....

@Zoeperzaske: toffe bestelling!!
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 17 januari 2010 @ 21:57:19 #248
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76941983
Oh, en die ijzeren vijlen zijn voor , die weigert met een glasvijl te vijlen...
Don't come closer, I might hurt you
pi_76941995
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
Vangst van vandaag op de bazaar in beverwijk:

[ afbeelding ]

En ein-de-lijk mijn nailwheels af....
[ afbeelding ]

@Zoeperzaske: toffe bestelling!!
Neehee, dit had ik niet moeten zien, ik woon er zo dichtbij... ik ga NIET NIET NIET NIET

Maar wel leuk
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zondag 17 januari 2010 @ 21:59:26 #250
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76942083
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:44 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Even laten weken!
zelfs dat ging me niet snel genoeg
Ik heb geen geduld
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')