Dat inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:08 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Wat als de OV-chipkaart apparatuur niet werkt?
Het kan voorkomen dat in de komende periode de OV-chipkaart apparatuur in de bus niet volledig werkt. Dit betekent dat reizigers met een OV-chipkaart niet kunnen in- en uitchecken. Toch zijn zij verplicht om een geldig vervoerbewijs te hebben. Dus als de apparatuur niet werkt moeten zij bij de chauffeur een vervoerbewijs kopen.
of kiezen we voor
Reiziger kan niet inchecken omdat apparatuur niet werkt
Het kan voorkomen dat de OV-chipkaart apparatuur in de bus niet volledig werkt. Dit betekent dat
reizigers met een OV-chipkaart niet kunnen in- en uitchecken. Toch zijn zij verplicht om een geldig
vervoerbewijs te hebben. Het kan voorkomen dat inchecken bij één van de apparaten niet lukt. In dat
geval moet de reiziger bij het andere apparaat proberen. Lukt dit niet dan hanteert Connexxion een
coulancebeleid en reist de reiziger gratis.
lekker duidelijk
Ah, ik vroeg me al af waarom de 1e dienst van Lijn 164 nu een touringcar isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:59 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
De heren sjoofs hier krijgen er nog steeds de rillingen van.
Oh, en ook Juijn kan op zoek naar een nieuwe bus:
Is Lijn 164 groepsvervoer o.i.d.?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:05 schreef Kyoshi het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af waarom de 1e dienst van Lijn 164 nu een touringcar is
Klinkt als een Integro die Kubus gehuurd heeft van TCR.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:04 schreef classpc het volgende:
Ik heb laatst een paar keer in een wat oudere Mercedes-Benz (enkele achteras) vanuit Heerenveen naar Drachten gezeten.
Heeft Qbuzz die dan overgenomen van Arriva ofzo?
Eerstvolgende update is dit opgelost. Ook op lijn 60quote:Op maandag 1 februari 2010 14:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
hehe
[ link | afbeelding ]
raad de lijn( bonus punten voor wie de richting ook nog weet
)
Lijn 164/165 is de lijn van 's Hertogenbosch naar Druten, was altijd spannend met dat gelede geval door alle kleine rotdorpjes heenquote:Op maandag 22 februari 2010 12:08 schreef classpc het volgende:
[..]
Is Lijn 164 groepsvervoer o.i.d.?
Ik neem aan dat die gelede Berkhof niet meer het zware werk hoefde te doen?
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/article6282504.ecequote:Streekbus Breng in brand in Groesbeek
zondag 21 februari 2010 | 22:27 | Laatst bijgewerkt op: maandag 22 februari 2010 | 12:35
GROESBEEK - Op de Hoge Horst in Groesbeek is zondagavond om half negen een streekbus van Breng in brand geraakt.
De chauffeur zag in zijn spiegels dat zijn voertuig in brand stond. Direct zette hij de bus aan de kant en waarschuwde de brandweer die de brandende motor heeft geblust. Er zaten geen passagiers in de bus. De weg was enige tijd afgesloten voor verkeer.
Hebbe?quote:
Toen Arriva het vervoer van BBA overnam hadden ze gigantisch materieel en personeel tekort. Ze hebben toen Juijn en nog een paar andere vervoerders gevraagd om een aantal lijndiensten over te nemen; dat is nu nog steeds zo. Nu verzorgen ze lijn 164, 165, 166 en 49. Lijn 164 zijn de extra spitsritten van 165 met een ietswat kortere route.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:08 schreef classpc het volgende:
[..]
Is Lijn 164 groepsvervoer o.i.d.?
Ik neem aan dat die gelede Berkhof niet meer het zware werk hoefde te doen?
quote:Lijn 164/165 is de lijn van 's Hertogenbosch naar Druten, was altijd spannend met dat gelede geval door alle kleine rotdorpjes heen![]()
Meer een vervanging van een aantal 165 ritten met een compleet nutteloze kortere routequote:Op maandag 22 februari 2010 23:52 schreef Kyoshi het volgende:
[..]
Toen Arriva het vervoer van BBA overnam hadden ze gigantisch materieel en personeel tekort. Ze hebben toen Juijn en nog een paar andere vervoerders gevraagd om een aantal lijndiensten over te nemen; dat is nu nog steeds zo. Nu verzorgen ze lijn 164, 165, 166 en 49. Lijn 164 zijn de extra spitsritten van 165 met een ietswat kortere route.
Of wanneer ze doorrijden naar Nijmegen als 289quote:Erg herkenbaar. Het probleem zit hem vaker in dat lokale bestuurders totaal geen inzicht hebben. Ik heb regelmatig een chauffeur zien facepalmen en ook zelfs al een keer meegemaakt dat de chauffeur bij een personenauto aan het raampje uit moest leggen wat hij moest doen
Zolang ze niet 2 rolstoelers tegelijk hoeven te vervoeren, zijn het prima bussen. Referentiekader: slechts de 1851, momenteel de enige 1800-Amba in Fryslânquote:Op maandag 22 februari 2010 18:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hebbe?
http://www.busfoto.nl/foto/displayimage.php?pos=-23111
Zo ene dus, met oud display. Vraag me af wanneer die eindelijk vertrekken, ze zijn nl niet omgebouwd naar 2 rolstoelplaatsen.
Ow en de Volvo 8700's
* Ou-Tannu wil niet weten hoe ze 2 rolstoelers in een procity willen proppenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:58 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zolang ze niet 2 rolstoelers tegelijk hoeven te vervoeren, zijn het prima bussen. Referentiekader: slechts de 1851, momenteel de enige 1800-Amba in Fryslân
Hoewel ik eerder dacht dat de lagere 1800's allemaal verkocht dan wel verhuurd waren aan andere maatschappijen, zag ik afgelopen zaterdag de Cxx 1825 door het centrum van Leiden rijden. Tevens daar een 82xx-MAN op de lijn gezien. Verder alleen maar 8400-8700 Amba's daar
Simpel; zonder rolstoel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu wil niet weten hoe ze 2 rolstoelers in een procity willen proppen
Dakrailing plaatsen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
das vervelend.. je rolstoel moeten achterlaten bij de bushalte
dan zakt die rolstoel door t dakquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:23 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dakrailing plaatsen.
Of de rolstoelplank uitgeklapt laten en daar één op meenemen.
Het zou ook lijn 314 kunnen zijn (die rijdt Arriva Touring), want daar rijden nieuwe en oudere Integro's op...quote:Op maandag 22 februari 2010 12:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klinkt als een Integro die Kubus gehuurd heeft van TCR.
Die rijden niet tussen Drachten en Heerenveenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:27 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Het zou ook lijn 314 kunnen zijn (die rijdt Arriva Touring), want daar rijden nieuwe en oudere Integro's op...
Zou best kunnen dat dat het is hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klinkt als een Integro die Kubus gehuurd heeft van TCR.
Het voordeel van 164 is wel dat 42 naar Tiel in Druten te halen is, anders stap ik meestal maar in Boven Leeuwen uit om hem niet te missen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Meer een vervanging van een aantal 165 ritten met een compleet nutteloze kortere routeScheelt bijna niets op het eind en ik moet verder lopen met de 164.
[..]
Of wanneer ze doorrijden naar Nijmegen als 289Vaak zat TomTom moeten spelen voorin.
Ik hoorde trouwens het gerucht dat Arriva de Juijn eruit schopt omdat ze niet genoeg bussen met een chipkaart lezer hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |