Dus half nederland moet sociaal rechercheur worden en de ander helft krijgt een uitkering en iedereen houdt elkaar bezig zonder dat er enige waarde teogevoegd wordt aan onze economie. Ik denk dat je een economisch perpetuum mobile hebt uitgevonden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Het levert per saldo meer op dan dat het kost. Eén sociaal rechercheur pakt jaarlijks zoveel fraudegevallen dat zijn loon ruimschoots verdiend is.
Fout. Het grootste deel van de Nederlanders bestaat uit paupers die een ander willen oplichten. Hopelijk denken tokkies nu twee keer na voordat ze de staat (en de belastingbetaler) oplichten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:59 schreef uiterstaardig het volgende:
Ik begin de indruk te krijgen dat het grootste deel van de Nederlanders bestaat uit paupers die de rest moeten controleren.
Wat wil je nou?quote:Op zondag 17 januari 2010 10:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus half nederland moet sociaal rechercheur worden en de ander helft krijgt een uitkering en iedereen houdt elkaar bezig zonder dat er enige waarde teogevoegd wordt aan onze economie. Ik denk dat je een economisch perpetuum mobile hebt uitgevonden.
Tokkies die frauderen moeten toch al meewerken aan een huisbezoek door de SR.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
Fout. Het grootste deel van de Nederlanders bestaat uit paupers die een ander willen oplichten. Hopelijk denken tokkies nu twee keer na voordat ze de staat (en de belastingbetaler) oplichten.
Typisch dat het angstzweet al uitbreekt bij allerlei figuren. Iets te verbergen misschien?
Kijk, weer iemand die het omdraait. Ik vind dat de overheid te groot en te machtig aan het worden is. Ze breken onze privacy in kleine stapjes steeds verder af. Dat ik daar tegen ben houdt niet in dat ik daarom iets te verbergen heb. Snap je dat of is het te moeilijk voor je? Het is eigenlijk heel simpel. In NL zijn we of horen we in ieder geval onschuldig te zijn tot het tegendeel bewezen is. De regering is bezig om het om te draaien naar schuldig tot het tegendeel bewezen is. Ik snap niet hoe een weldenkend mens het met zoiets eens kan zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:15 schreef 16meter het volgende:
Typisch dat het angstzweet al uitbreekt bij allerlei figuren. Iets te verbergen misschien?
Het is je ontgaan dat het nu al zo werkt, en dat zelfs het kabinet niet verwacht dat het onderbrengen in een wet verandering gaat brengen in de aantallen opgespoorde fraude? Je snapt niet dat dat je deur open moeten doen voor een ambtenaar al heb je niets gedaan en wordt je nergens van verdacht behoorlijk eng is? Het telt nu alleen voor deze ambtenaren, maar welke ambtenaren zullen volgen?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
Fout. Het grootste deel van de Nederlanders bestaat uit paupers die een ander willen oplichten. Hopelijk denken tokkies nu twee keer na voordat ze de staat (en de belastingbetaler) oplichten.
Ik heb niks te verbergen. Bovendien heb ik ook helemaal geen uitkering.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
Och, ze vroegen of ze mochten en ze brachten boodschappen mee. Ik had ze binnengelatenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:36 schreef bloodymary het volgende:
In Eindhoven zijn medewerkers van de GGD gisteren huizen in de twee minst welvarende wijken langs gegaan met het verzoek in de ijskast te mogen kijken of er wel gezond eten in lag. Daarna kregen ze een boodschappentas met gezond eten.
Het moet toch niet gekker worden....
Die tas boodschappen is dus, wat ik noemde, een gunst en dat daar voorwaarden aan zitten, daar is niks mis mee.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:36 schreef bloodymary het volgende:
In Eindhoven zijn medewerkers van de GGD gisteren huizen in de twee minst welvarende wijken langs gegaan met het verzoek in de ijskast te mogen kijken of er wel gezond eten in lag. Daarna kregen ze een boodschappentas met gezond eten.
Goh, ja, wat vreselijk!!quote:Op zondag 17 januari 2010 14:36 schreef bloodymary het volgende:
Het is vreselijk wat betreft de betutteling en verspilling van geld.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Goh, ja, wat vreselijk!!
Rob Geus komt ook bij mensen aan de deur met het verzoek om in de keuken te mogen kijken. En die brengt geen tas met boodschappen mee.
Dit bezoek mocht geweigerd worden, zonder consequenties.
En waren die mensen verplicht om ze binnen te laten?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:36 schreef bloodymary het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |