Dat is de reden voor mijn sig.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:39 schreef Mopst3r het volgende:
Is het dan echt, wat gebeurt er als je je nummer opgeeft?
Komt er een dikke neger aan je deur.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:39 schreef Mopst3r het volgende:
Ja doen, ik ben zin in een erectie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:53 schreef Paul het volgende:
Ik ben een keer bij TIMOERTJOOOW in zijn show geweest ik ga het gelijk uploaden jongens
Hoe kan je deze held weigeren?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:57 schreef wise het volgende:
ik ben ook een keer gevraagd, maar gepast
dat kan, omdat ik erboven staquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Je dacht dat de hemel geen dak had, jawel, Timur is dat dak
Ja, het is echt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:39 schreef Mopst3r het volgende:
Ik kreeg toen dit berichtje in m'n inbox:quote:
Had toen zoiets van "WTF?quote:Hihi,
wat een goede klacht! Kunnen we je even bellen want dit moeten onze luisteraars ook weten. Kunnen we je even bellen dit weekend? Wat is je nummer?
Groet Ramon Verkoeijen
Timur Open Radio za/zo van 12 tot 15 uur
BNN/3FM
ramon.verkoeijen@bnn.nl
Omdat ik baas benquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:25 schreef stevenmac26 het volgende:
waarom zou hij je een pm sturen
En wat was je klacht?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:28 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik kreeg toen dit berichtje in m'n inbox:
[..]
Had toen zoiets van "WTF?" dus ik ben er op in gegaan, en toen dachten ze gelijk dat ik in de uitzending wilde
Maarja, wilde wel eens weten hoe dat was dus ben er later voor gebeld
Jij bent toch een vrouw?quote:
waarom?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
timur haalt alle content voor z'n show van fok vandaan
Nee dat is Mental Theo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Timur, de god van de radio na uiteraard: Mark van den Akker
Ja en fok zit vol met humorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
omdat hij en z'n stagiar kennelijk te dom saai zijn om zelf wat te bedenken
Dat weten ze heus wel, ze vinden het gewoon leuk om ons leuke users in de show te hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
omdat hij en z'n stagiar kennelijk te dom saai zijn om zelf wat te bedenken
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:07 schreef Mopst3r het volgende:
Hou je nog meer van me paul als ik in zn show kom?
Zie hier HET bewijs dat je leven dus over isquote:
Neequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:48 schreef iBenny het volgende:
'..maar Timur dat kan toch helemaal niet!'
geen vervolg?quote:
dat bedoel ik :xquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee
DAT KAN TOCH NIET TIMURRRRRR!!!!
SHORTMESSAGSERVICE
meteen de relatie stopgezet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ze had haar tel uitstaan die bitch
Nee, ze is gewoon EEN vriendin, ze zit inmiddels alweer een maandje ofzo in Australiequote:
Timur heeft het ook heel druk met zijn fanmailquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
Het enige wat ik van hem weet is dat hij me een keer een PM heeft gestuurd nav. een topic en toen ik wat terugstuurde reageerde hij niet meer
Nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:08 schreef 9611Niels het volgende:
Timur heeft wel een dikke kop gekregen zeg!
Welquote:
wel waarquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:49 schreef Paul het volgende:
Ik was net bij Timur in zijn show!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:51 schreef Chen het volgende:
Paul ik moet je eerlijk vertellen dat ik je stem in het 3FM fragment niet zo fijn vind als je stem in het topic dat ik aan je stem had opgedragen.
Nouja, dat fragment dat je nu upload over je gesprek met die timhoer, het geluid van jouw stem, de klank, het is in mijn opzicht toch anders dan De stem van Paulquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:53 schreef Paul het volgende:
Kan je het nog eens uitleggen Chen
Op de radio praat ik altijd wat sneller omdat ze dat op de radio ook doenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:58 schreef Chen het volgende:
[..]
Nouja, dat fragment dat je nu upload over je gesprek met die timhoer, het geluid van jouw stem, de klank, het is in mijn opzicht toch anders dan De stem van Paul
Aandachtshoer.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Op de radio praat ik altijd wat sneller omdat ze dat op de radio ook doen
Ik ben al geweest bij
2x timur
1x giel
1x Gijs staverman , qmusic
1x Mark in the dark, Yorin fm
34353 x , actionradio
1x Snipperhit gewonnen, radio veronica, Silvan Stoet
Ooit nagedacht over een echte hobby?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben al geweest bij
2x timur
1x giel
34353 x , actionradio
Ja, ben al een aantal keer in de uitzending geweest..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:39 schreef Mopst3r het volgende:
Mijn papa was op radio 1, hij stond bij CS Utrecht, ze gingen vragen wat hij er van vond dat de treinen niet redenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:02 schreef yvonne het volgende:
Ik ben op Radio1 geweest en op de wereldomroep
En nu?
ik ben op 3fm ook al wel redelijk vaak op de radio geweest, enkel voor het innen van prijzenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben al geweest bij
2x timur
1x giel
34353 x , actionradio
Iets over mensen die zeggen "De winkel is dan en dan los" of "De deur/het raam is los" in plaats van openquote:
'nee, maar ik denk dat wikipedia het wel weet'quote:
donthate of alberto?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Komt er een dikke neger aan je deur.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:08 schreef 9611Niels het volgende:
Timur heeft wel een dikke kop gekregen zeg!
Rond half 2.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:10 schreef Paul het volgende:
Mopst3r hoelaat zat je in de show, je kan alles terugluisteren op 3fm
quote:dit is natuurlijk onzinOp donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef MYV het volgende:
[..]
Omdat ze hun eigen show maar lekker gaan vullen ipv mensen van FOK! te halen.
quote:vraag het hemOp donderdag 28 oktober 2010 15:49 schreef Outlined het volgende:
net weer een PM, hij wil wel graag, kan hij dat item niet maken zonder mij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |