Chicken tonight mee eten dan?quote:
Zat er dan op zijn minst nog iets nuttigs in?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
Zo, even vanaf KSC #1531 MPGen dan. Oh nee, never mind.
Ik heb echt weer wat meegemaakt, staat er opeens een welkomskraamgeschenkendoos van Menzis in de gang....
In ieder geval nog geen kind, dat moet je nog altijd zelf doen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Zat er dan op zijn minst nog iets nuttigs in?
Nou gelukkig maar!! Moet er toch niet aan denken dat er ineens zo'n schreeuwend ding in de gang staatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:56 schreef Pheno het volgende:
In ieder geval nog geen kind, dat moet je nog altijd zelf doen!
Prettig weekend en zulcksquote:
Nou ja, het scheelt wel weeën en zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar!! Moet er toch niet aan denken dat er ineens zo'n schreeuwend ding in de gang staat
Dat is zo, maar het is zo onaangekondigd enzoquote:
In dit geval wist ik wel dat er een doos zat aan te komen. Maar ja, opeens staat ie er dan toch.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is zo, maar het is zo onaangekondigd enzo
Toch wel confronterend dan jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dit geval wist ik wel dat er een doos zat aan te komen. Maar ja, opeens staat ie er dan toch.
Meer oefenen dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
In ieder geval nog geen kind, dat moet je nog altijd zelf doen!
Fijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:19 schreef Pheno het volgende:
Nee, geen beschuit.
Maar ik ben er weer vandoor. Veel te veel gepost vandaag. Maar ja, weinig te doen op het werk en mijn laptop deed ook al raar waardoor ik een 7G pakket opnieuw moest installeren over een netwerk
Jij snapt het niet al als je de titel leest nee?quote:
Tuurlijk snap ik hem, denk je dat ik dom ben?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij snapt het niet al als je de titel leest nee?
Ohw daarom zeg je "ik dacht echt even"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:27 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik hem, denk je dat ik dom ben?
Kutduitslaptoptoetsenbord
sorry, ben inderdaad redelijk pissed vandaag.quote:
Een week is ook wel heeeeeeeeeul lang natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
sorry, ben inderdaad redelijk pissed vandaag.
week lang voor een proefwerk leren en het dan verneuken
Heb je geneukt??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
Ik heb echt weer wat meegemaakt, staat er opeens een welkomskraamgeschenkendoos van Menzis in de gang....
Hij wel hoorquote:
Jij (voetnoot: ik spreek hier over mezelf in de tweede persoon enkelvoud) denkt ook alleen maar dat je doet wat je denkt dat het juiste is. Maar als je erachter komt dat dat uiteindelijk niet helpt, is dat redelijk deprimerend. Omdat je weet dat je eigenlijk bijna een hele week hebt vergooid, plus het feit dat je nog een extra onvoldoende erbij hebt, terwijl je toch al niet zo goed staat op dat vak.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Een week is ook wel heeeeeeeeeul lang natuurlijkMaarja dat doe je toch echt zelf.
Hoezo? Ik mag toch best ergens boos om zijn?quote:En er boos om zijn heeft zo lekker weinig nut.
Lucky bastardquote:
Ik denk dat je een harde klap gaat krijgen als je door gaat studerenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:36 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Jij (voetnoot: ik spreek hier over mezelf in de tweede persoon enkelvoud) denkt ook alleen maar dat je doet wat je denkt dat het juiste is. Maar als je erachter komt dat dat uiteindelijk niet helpt, is dat redelijk deprimerend. Omdat je weet dat je eigenlijk bijna een hele week hebt vergooid, plus het feit dat je nog een extra onvoldoende erbij hebt, terwijl je toch al niet zo goed staat op dat vak.
Hoe deed jij dat dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat je een harde klap gaat krijgen als je door gaat studerenMet een week leren kom je er dan sowieso niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |