Een jaar valt dan wel weer meequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:40 schreef Bravebart het volgende:
Dat is ook wel weer zo, die inschrijftermijnen zijn vreselijk
Je kan het nog steedsquote:
nou het is een beetje ingewikkeldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, maar wonen jullie ook in hetzelfde huis of zijn jullie alleen 's nachts en 's avonds bij elkaar
[..]
Dat is ook wel weer zo, die inschrijftermijnen zijn vreselijk
Nou ik heb genoeg wachttijd opgebouwd om zelf aan iets te komen nu... maar met z'n 2-en moet je gewoon een jaar ingeschreven staan als selectiequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Een jaar valt dan wel weer meeHier werken ze tegenwoordig ook met loting, dus kun je mazzel hebben
[..]
Je kan het nog steeds![]()
das waarquote:
Dat valt weer meequote:
Ahquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef Californium het volgende:
Nou ik heb genoeg wachttijd opgebouwd om zelf aan iets te komen nu... maar met z'n 2-en moet je gewoon een jaar ingeschreven staan als selectie
Ik probeer het ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:51 schreef Californium het volgende:
das waar![]()
maar ik ga ophouden met soggen en maar eens leren![]()
quote:
kan je dan geen huisje nemen en dan zeggen dat hij bij je komt wonen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou ik heb genoeg wachttijd opgebouwd om zelf aan iets te komen nu... maar met z'n 2-en moet je gewoon een jaar ingeschreven staan als selectie
Ongesteld?quote:
Is een studentenwoonhuis stichting. Je hebt appartementen voor 1 persoon en voor 2 personen. Die voor 2 personen moet je dus samen inschrijven, voor 1 persoon mag je niet officieel met z'n 2-en wonen....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan je dan geen huisje nemen en dan zeggen dat hij bij je komt wonen?
Stop er een tampon in..quote:
Maar, ging die PM richting MoBlo nou over mij..?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |