Bailey had toch een fling met de meneer uit PP. Tenminste, als ik de teasers op Net5 moet geloven.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:43 schreef babette21 het volgende:
Een tijdje terug zat Bailey in PP. Als ik dat hier niet gelezen had, had ik het niet geweten. De info die PP opleverde (zoals de verklaring van Bailey's gedrag - het glass half empty verhaal) is niet in GA teruggekomen. Kans bestaat dat dat nu niet anders is.
Wat betreft Addison-Mark-Lexie maakt dat niet zoveel uit: Mark liep in PP een beetje stoer te doen, alsof die hele breuk alweer vergeten was (ja, zó snel!), maar aan het eind bleek toch wel dat hij niet blij was. Dus hij kan in GA 6.12 precies weer in de goede ikvoelmezoverdomdalleen-modus stappen, niks aan het handje.
De vraag is vooral wat ze met de info over dat kuiken zelf gaan doen: als ze het kind niet wil houden, dan moet toch ergens genoemd worden wat er in LA gebeurd is?!
Al met al lijkt het me beter dat ze haar maar gewoon achterlaten in LA!
En dat ze geen crossovers meer doen, het is inderdaad alleen maar ingewikkeld...
Ik ook, maar ik snap ook wel waarom ze het niet wil!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:09 schreef Rianne84 het volgende:
ik vond mark en lexie juist zo leuk samen
stom kuiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because simple is bad!
GAquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:06 schreef -Peach het volgende:
Wat moet ik eerst kijken, PP of GA? (volg het beide)
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:04 schreef DanielleM het volgende:Ah, nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:04 schreef DanielleM het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en we hebben een paar weken terug iets goed voorspelt namelijk dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:04 schreef DanielleM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:33 schreef TNA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because simple is bad!![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:53 schreef DanielleM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
*negeert alle spoilers*
Kan die stomme Sloane jr. eruit? Zo zonde van Lexie en Mark, maar wel een fatsoenlijke break-up. Logisch dat Mark nu voor dat wicht moet kiezen, en logisch dat Lexie geen oma wil worden op haar 25e. Er zaten leuke dialogen in de aflevering, en ik vind de new and improved MerDer (.) nog steeds geweldig. Leuk ook dat die connectie tussen Meredith en Alex blijft.
Ik dacht even dat het Izzie was trouwens, die in Alex' slaapkamer zat. Ben benieuwd hoe die terug gaat komen, en hoe ze het voor elkaar gaan krijgen om haar weer sympathiek te krijgen.
Oh, en ik wilde toch maar wel de PP-aflevering zien, maar bedacht me dat ik eigenlijk dan ook het seizoen wilde zien aangezien ik op tv redelijk bijgekeken was met het vorige seizoen. Heftige afleveringen zeg. De realiteit is nog verder weg te zoeken dan in GA, maar de dynamiek is wel ok.![]()
Ja heel fijn, ik moest PP nog kijken en nu lees ik hier allemaal spoilersKon dat niet tussen spoilertags?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Want voor de mensen die PP níét kijken en er dus pas in de volgende aflevering van GA achter zouden komen is dit óók gespoiler. En dat terwijl daar hier normaal zo streng over word gedaan. Blugh."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Tsja, beetje twijfelgeval hoor. In het geval van een GA-PP crossover zou ik ook gewoon niet in het GA-topic gaan lezen als ik het andere deel van de crossover nog moest kijken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:44 schreef Merel het volgende:
Ja heel fijn, ik moest PP nog kijken en nu lees ik hier allemaal spoilersKon dat niet tussen spoilertags?
![]()
Doe maar heel even een tvp'tje na dat 'take him'. Morgen eerst maar eens PP kijken, spannend!"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: