Frank ken ik natuurlijk, de helikopterpiloot die van de notpennyboat naar het eiland en terug vloog en ook een lijnvliegtuig bestuurde maar de andere.... Nee, ik zal idd sez 5 opnieuw moeten kijken... Zij is in ieder geval niet van de huidige groepje dat neerstorte of woonde, maar van de "prehistorische" lostgroepjequote:
Claire en Miles wisselen van plek, Sun en Ben ook en Hurley en Miles ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:55 schreef Bragi het volgende:
Er is nou een derde Last Supper-foto verschenen:
KLIK
Ik weet niet of er nog hints zitten in de diverse houdingen, maar hier zijn nogmaals de andere twee:
KLIK & KLIK
Klik op de link en je weet het.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Frank ken ik natuurlijk, de helikopterpiloot die van de notpennyboat naar het eiland en terug vloog en ook een lijnvliegtuig bestuurde maar de andere.... Nee, ik zal idd sez 5 opnieuw moeten kijken... Zij is in ieder geval niet van de huidige groepje dat neerstorte of woonde, maar van de "prehistorische" lostgroepje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:48 schreef JohnLocke het volgende:
Kunnen we uit die foto's overigens concluderen dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Kunnen we uit die foto's overigens concluderen dat...die heeft het te druk met VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kunnen we uit die foto's overigens concluderen dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus met andere woorden: 20 januari een leak van 5 min premiere?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:29 schreef Symer het volgende:
Die winnaars krijgen overmorgen (18 jan) bericht.
Ik ook niet meer hoor!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:36 schreef kirsten. het volgende:
Ooh jongens bijna weerkan niet wachten tot het weer begint!
Lostpedia is wel DE shit op het gebied van lostinfo inderdaad!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:59 schreef DaFrenk het volgende:
Heb er zin in! Had geen tijd meer om seizoen 5 opnieuw te kijken, dus heb ik maar een middagje Lostpedia doorgelezen, wat een top site
op de 3de foto kijkt jack nog steeds naar locke!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:55 schreef Bragi het volgende:
Er is nou een derde Last Supper-foto verschenen:
KLIK
Ik weet niet of er nog hints zitten in de diverse houdingen, maar hier zijn nogmaals de andere twee:
KLIK & KLIK
Kan je die paar extra dagen wachten dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:55 schreef TwyLight het volgende:
Net 5 heb je ondertiteling en reclames
Nee, ook nietquote:Op zondag 17 januari 2010 14:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
Kan je die paar extra dagen wachten dan?
ga deze keer ook eens voor HD, wel ff kijken of me PS3 dat slikt en dat ik subs onder kan krijgen, maar dan moet het avi zijn!quote:Op zondag 17 januari 2010 14:29 schreef TwyLight het volgende:
En ik wil 'em in HD, en ik heb net 5 niet in HD
Aangezien HD tegenwoordig niet veel later op het web geknald wordt, en het qua kijkervaring veel beter is dan die 300 mbtjes, is iedereen logisch enthousiaster over HDquote:Op zondag 17 januari 2010 15:33 schreef Rnie het volgende:
Wat heeft iedereen hier met HD....Is het niet veel belangrijker om het gewoon te kijken? HD komt later wel
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:39 schreef Haunter het volgende:
[..]
Aangezien HD tegenwoordig niet veel later op het web geknald wordt, en het qua kijkervaring veel beter is dan die 300 mbtjes, is iedereen logisch enthousiaster over HD
PS3 Media Serverquote:Op zondag 17 januari 2010 15:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ga deze keer ook eens voor HD, wel ff kijken of me PS3 dat slikt en dat ik subs onder kan krijgen, maar dan moet het avi zijn!
Behalve hier in Belgie, waar je anders zo over je limiet zitquote:Op zondag 17 januari 2010 15:39 schreef Haunter het volgende:
[..]
Aangezien HD tegenwoordig niet veel later op het web geknald wordt, en het qua kijkervaring veel beter is dan die 300 mbtjes, is iedereen logisch enthousiaster over HD
Is er in Belgie limiet?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:30 schreef fyah het volgende:
[..]
Behalve hier in Belgie, waar je anders zo over je limiet zit
Nou we hebben maar 2 netwerken, de kabel die volledig in handen is van Telenet. En de ADSL die volledig in handen is van Belgacom. Beiden hanteren limieten op alle abo's die gaan van 20 EUR pm (1 GB datalimiet. up-en download samengeteldquote:
Wat een trieste bedoeling zeg!quote:Op zondag 17 januari 2010 17:34 schreef fyah het volgende:
[..]
Nou we hebben maar 2 netwerken, de kabel die volledig in handen is van Telenet. En de ADSL die volledig in handen is van Belgacom. Beiden hanteren limieten op alle abo's die gaan van 20 EUR pm (1 GB datalimiet. up-en download samengeteld![]()
![]()
) tot iets van 44 eur p/m voor 25 GB. Voor elke GB die je erover gaat betaal je een euro of zetten ze je op smallband. Even snel als 56k modem voor de rest van de maand.
Dan heb je enkele bedrijfjes die het ADSL-netwerk huren van belgacom en je abo's zonder limieten bieden, MAAR! Ten eerste hebben die bij lange na geen landelijke dekking, er is geen echte supportafdeling en de overall kwaliteit van de service is om te janken.
Voor mij was het nieuw..quote:Op zondag 17 januari 2010 18:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is toch al langer bekend dat er een limiet is in belgie?
Maar goed, het blijft kut!
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:33 schreef JohnLocke het volgende:
Dat HD doet me weinig, en ik ga niet langer wachten dan nodig.
Ja.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:27 schreef tralalala het volgende:
HD en "normale versie" komen toch gewoon tegelijkertijd uit?
Usenetquote:Op zondag 17 januari 2010 20:29 schreef JohnLocke het volgende:
Inderdaad, en het binnenhalen duurt heel wat langer (voor mij althans) omdat er minder peers zijn en omdat het bestand groter is.
Ik maak me geen zorgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:29 schreef tralalala het volgende:
Het 24 topic gaat hard!![]()
Het mag natuurlijk niet zo zijn dat die reeks de Lost reeks in gaat halen!
Ik weet nog wel dat we vorig seizoen een dag of twee moesten wachten omdat ABC irritant bezig was.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja.
Maar voordat de HD versie geript is en met subs op i-net staat duurd altijd wat langer
Maar ik heb geduld
heb het nu draaien met een dvd rip film, maar toch blijf je af en toe blokjes zienquote:Op zondag 17 januari 2010 15:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
PS3 Media ServerNadeel is dat je PC al het werk doet, maar op die manier kan je wel alles kijken met of zonder subs. Gewoon programma aan zetten en je kunt op je PS3 naar alle mappen op je HDD (ook externe) bladeren.
Voorheen keek ik alles op de PC met CoreAVC en Media Player Classic.
Een alternatief is multiAVCHD, die tool zet je MKV met subs om naar een AVCHD formaat die je PS3 leest alsof het een BluRay is. Alleen materiaal met subs omzetten kost wat tijd omdat hij die subs moet converteren.
22:30quote:Op zondag 17 januari 2010 21:53 schreef kirsten. het volgende:
Maar begint net 5 er dan 5 februari mee? Hoelaat? Iemand eventjes die het zo uit het hoofd weet? ( heb even geen zin om in het topic te gaan zoeken)
Zitten die blokjes niet in de divx zelf? Aangezien het een DVD-Rip is.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heb het nu draaien met een dvd rip film, maar toch blijf je af en toe blokjes zien!
Aan de pc kan het niet liggen, en aan netwerk ook niet!
Misschien codecs ofzo, of de instellingen van PS3 media server
hopelijk krijg ik het op tijd ingesteld voor dat lost begint!
de reclames wel!quote:Op maandag 18 januari 2010 09:07 schreef _Flea_ het volgende:
Ik denk dat ik het op Net 5 ga volgen. Die paar dagen maakt niet zoveel uit.
Jij kijkt nog in zwart wit?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:33 schreef JohnLocke het volgende:
Dat HD doet me weinig, en ik ga niet langer wachten dan nodig.
Ik heb het geprobeerd maar op onze tv valt er ook geen tot weinig verschil te zien. Niet iedereen heeft HD-tv'squote:
Tsja, nou ja, ze zijn al sinds 1991 getrouwd en hebben twee kinderen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:13 schreef satecl het volgende:
Gadverdamme wat een spook... Dacht dat hij wel wat beter kon krijgen...
Maar het gaat om het hartje he![]()
Sun?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tsja, nou ja, ze zijn al sinds 1991 getrouwd en hebben twee kinderen.Dus ze zal hem vast heel gelukkig maken.
Ik vind de vriendin van 'Sawyer' nou ook niet echt je-van-het te noemen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan een gedownload bestand gewoon op pauze zetten hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 13:57 schreef Symer het volgende:
Ik gebruik reclames altijd om m'n eten en drinken bij te vullen.
40 minuten zonder reclames gaan anders ook zo snel voorbij.
sjesusquote:Op maandag 18 januari 2010 15:05 schreef Bragi het volgende:
Vrouw van 'Jack':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Not my cup of tea...
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:06 schreef Leso_Varen het volgende:
Ach, ergens vind ik het wel goed dat er ook van dat soort grote acteurs zijn die niet voor de eerste de beste geile blonde bimbo gaan
Succubus!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:05 schreef Bragi het volgende:
Vrouw van 'Jack':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Not my cup of tea...
eerste de beste geile blonde... ik zou er gewoon 3 nemenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:06 schreef Leso_Varen het volgende:
Ach, ergens vind ik het wel goed dat er ook van dat soort grote acteurs zijn die niet voor de eerste de beste geile blonde bimbo gaan
Hoezo nutteloos? Het is een promo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |