Ach gossie. Arme knul. Stefan, daar heb ik hetzelfde gevoel bij als bij Teuntjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:00 schreef Maanvis het volgende:
Stefan was in elkaar geslagen, die zou ook in de Jaap show komen maar het ging dus niet door.
Fok Teuntje?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
Ach gossie. Arme knul. Stefan, daar heb ik hetzelfde gevoel bij als bij Teuntje
Heintje toch, ik ben net over hem aan het schrijven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, Teuntje de trommelaar die eigenlijk Huub heet.
Heintje! Theo's vriend jongen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, Teuntje de trommelaar die eigenlijk Huub heet.
Heintje trommelt, Teuntje timmert.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:39 schreef mootie het volgende:
Nu ben ik de weg kwijt, is het Heintje of Teuntje?
Ja maar... daar woon ik! En nog snap ik het nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Heintje trommelt, Teuntje timmert.
Eindhoven hè, don't ask.
Ik word hyper, zit ook te trommelen en te timmeren en heb de neiging om te fladderenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Heintje trommelt, Teuntje timmert.
Eindhoven hè, don't ask.
Is het echt? Moots, we gaan je beroemd maken!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar... daar woon ik! En nog snap ik het niet
Agge maor leut het!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:39 schreef mootie het volgende:
Nu ben ik de weg kwijt, is het Heintje of Teuntje?
Laat ze daar de kolere krijgen pffff Grrr mijn Haagse ik komt boven... Zennnnnnnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:51 schreef Maanvis het volgende:
De chat loopt ondertussen aardig uit de hand, maar daar mogen we hier niet over praten
Ehm... dan heb ik het verkeerd begrepen. O nee, jij!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:51 schreef Maanvis het volgende:
De chat loopt ondertussen aardig uit de hand, maar daar mogen we hier niet over praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |