Liesbeth was ook een stuk stiller toen Alsido vorig weekeinde weg was.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ze verliest zich meer in de ogen van Alsido, zag je der niet kijken dan? Ik dacht, nog ff en ze vreet hem op.
En daarna was ze veel meer aanwezig, qua praten en lachen, ze werd echt gezellig.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Liesbeth was ook een stuk stiller toen Alsido vorig weekeinde weg was.
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef Chanel5 het volgende:
Morgen een gesprek over Bunker2, live, volgens Bram.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb wel streams, maar geen chat. Jullie wel?
En dat gaat zich dan afspelen in het decor van de show van Jaap?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef Chanel5 het volgende:
Morgen een gesprek over Bunker2, live, volgens Bram.
Dat is die bami van 4 dagen geleden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:21 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kreatief met Bami, hoe krijg ik die rommel op mijn vork.
via welke site kijk jij dan ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vreemd, nou ja, dan kijk ik maar naar die etende mensen. Wat een gekletter op die borden
Noek heeft gelijk, she adores himquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:23 schreef SeSeSeS het volgende:
Kólere. ziet Alsido nou echt nix..?? het is Záterdagavond U kan geen kánt meer op!!!! ( kopspijkers..)
[ link | afbeelding ]
Die ogen gingen weer stralen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:17 schreef Chanel5 het volgende:
En daarna was ze veel meer aanwezig, qua praten en lachen, ze werd echt gezellig.
Ja gewoon chat hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb wel streams, maar geen chat. Jullie wel?
Ik weet er niks van.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat gaat zich dan afspelen in het decor van de show van Jaap?
Nee, die zag er donkerder uit. Dit is versequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is die bami van 4 dagen geleden?
Nee, het lukte niet via die , heb nu weer via Johan Vlemmix gedaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Lavenderr hier krijg je de stream er toch gelijk bij, jij niet?
http://streams.servehttp.com/sv.asp
Ja maar Maanvis heeft nog veeeeeeeeel langer gelijk. Ere wie ere jwz.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Noek heeft gelijk, she adores him
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |