Ja!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:58 schreef Maanvis het volgende:
Dus als ik het goed begrijp hadden ze het over mij op de streams, en moet ik de kandidatenlijst tekenen omdat ze geen andere mensen hebben?
Volgens mij wel. De eerste nacht dat hij er was moest ik ook zo lachen om hem. Hij was het geluid aan het inregelen met Alsido. Dan hoor je een helemaal overstuurd geluid en kun je nog net opmaken wat Hansie zegt. "Zie je? Hij slaat daar uit tot -3, geen enkele vervorming dus"quote:
Alles is weg. Kut Gerda.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
Geluid ook al weg.
Liesbethje, Liesbethje toch.
Hans moet juist van het geluid afblijven, die heeft het verknald.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter N: Mensen Hans is bezig met het geluid.
Waar dan? Hij staat achter een pc.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter N: Mensen Hans is bezig met het geluid.
Hij staat te chatten en vraagt hoe het geluid nu is. Wij horen dus niets.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar dan? Hij staat achter een pc.
En wat Disana zegt.
Dacht ik dus al. Nu wel geluid. Kanonne, wat een shitzooi daar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:16 schreef Disana het volgende:
Hij staat te chatten en vraagt hoe het geluid nu is. Wij horen dus niets.
Zien jullie wel? De nieuwe Huubquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter N: Kees Knal -Piemel is er weer, hij kan echt op een leuke manier afzeiken,
kijk nu schrijft hij "laat je niet kisten Peter, koop een zak balonnen en ga los het weekeinde.
Hans3: Zoals Loesje zegt, het leven is een feest, maar je moet zelf de balonnen ophangen.
Peter N. Is het al weekeinde? Ik mag niet op de chat, alcoholverbod, maar mag wel 24 uur per dag
televisie maken.
Gewoon even wat namen van de stenen op de begraafplaats overnemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:18 schreef Copycat het volgende:
Fingeer gewoon wat namen, Johan, voor die verklaring!
Het doel heiligt de middelen!
Dat kan niet. Je moet persoonlijk verschijnen op het gemeentehuis om te tekenen. Of zoiets.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:18 schreef Copycat het volgende:
Fingeer gewoon wat namen, Johan, voor die verklaring!
Het doel heiligt de middelen!
Dan gewoon mensen aanspreken op straat en zeggen dat ze een prijs hebben gewonnen en daarvoor even mee moeten naar het Stadskantoor!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:22 schreef beequeen het volgende:
Dat kan niet. Je moet persoonlijk verschijnen op het gemeentehuis om te tekenen. Of zoiets.
Peeet is dat jouw filmpje? Dan geef ik je even credits in de OP.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:22 schreef peeet1 het volgende:
Studio Vlemmix Ontbijtshow met Johan die uit zijn dak gaat
Niet iedereen is zo lief als Heintje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:24 schreef Copycat het volgende:
Dan gewoon mensen aanspreken op straat en zeggen dat ze een prijs hebben gewonnen en daarvoor even mee moeten naar het Stadskantoor!
Opgelost!
Kun je dan mij ook vertellen of ik vereerd moet zijn of moet gaan huilen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Maar verder zijn de voorbereidingen in volle en volmaakte gang!
is goed en ja het is een filmpje van mijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Peeet is dat jouw filmpje? Dan geef ik je even credits in de OP.
Dank, ga het er even bij zettenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:29 schreef peeet1 het volgende:
[..]
is goed en ja het is een filmpje van mij
Ik zou heel hard huilen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:29 schreef Maanvis het volgende:
Kun je dan mij ook vertellen of ik vereerd moet zijn of moet gaan huilen?
Hansie heeft ook geen idee wanneer-ie in de zeik genomen wordt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:29 schreef beequeen het volgende:
Hansie vraagt of het geluid links en rechts goed is en chat gezellig verder.
Peeet1 .quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:29 schreef peeet1 het volgende:
is goed en ja het is een filmpje van mij
Die ga ik ook even kijken. Op de stream is het nu weer rustig.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
Bedankt voor dat YouTubeje van Johan´s tirade tegen Peter vanochtend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |