mensen die denken dat jezus zwart isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef donthate het volgende:
worden we in nederland nou zo prutserig of ligt dat aan mij jezus
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:05 schreef Tamashii het volgende:
Wtf, ik begrijp er echt niks van. :|
het gaat er gewoon omdat ze miljoenen euro's in een onderzoek stoppen en die bendeleden als nog vrij lopen dat was toch niet zo moelijk te begrijpen anders had ik het wel bij nieuws neer gedropt wou alleen dti stukje laten zienquote:
niet de i ervoor, maar de a erachter toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom vergeet jij steeds de 'i'?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom vergeet jij steeds de 'i'?
Als dit zo is, zijn ze in Turkije blijkbaar "zo prutserig" dat ze die Saban niet gewoon oppakken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef donthate het volgende:
worden we in nederland nou zo prutserig of ligt dat aan mij jezus
Als hij in Turkije niks misdaan heeft, is er geen reden voor ze om hem op te pakken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:08 schreef Neleos het volgende:
Als dit zo is, zijn ze in Turkije blijkbaar "zo prutserig" dat ze die Saban niet gewoon oppakken.
turkije heeft toch geen miljoenen er in gestopt of wel? nederland gooit miljoenen weg dus die zijn prutserigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als dit zo is, zijn ze in Turkije blijkbaar "zo prutserig" dat ze die Saban niet gewoon oppakken.
Turkije levert geen onderdanen uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik ben er nog het meest bang voor dat ze hem wel aan Nederland uitleveren. Komt die knuppel hier 15 jaar in de gevangenis zitten wat weer een paar miljoen euro kost (300 euro per dag kost het de belastingbetaler).
Wat?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:08 schreef Teezie het volgende:
[..]
niet de i ervoor, maar de a erachter toch?
quote:
Vreemd. Dus als je als Turk op vakantie gaat naar Egypte met je familie en daar je hele familie uitmoord en vervolgens op tijd terug bent in Turkije is er niks aan 't handje?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als hij in Turkije niks misdaan heeft, is er geen reden voor ze om hem op te pakken.
en je gelooft niet dat die hier in nederland na 2maanden weer vrij isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik ben er nog het meest bang voor dat ze hem wel aan Nederland uitleveren. Komt die knuppel hier 15 jaar in de gevangenis zitten wat weer een paar miljoen euro kost (300 euro per dag kost het de belastingbetaler).
Ik betaal liever die ¤300 dan dat ik betaal voor die onterechte uitkeringen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Turkije levert geen onderdanen uit.
Er is alleen niemand die kan bevestigen dat die twee ook daadwerkelijk aanwezig zijn bij die discotheek.quote:n Turkije hebben Saban en Hassan, en nog twee andere bendeleden, nu een discotheek overgenomen in een bij jongeren zeer populair uitgaansgebied
Was de winterslaap lekker?quote:dus die lopen gewoon vrij
Je kunt in Turkije wel aangeklaagd worden voor misdrijven gepleegd in andere landen, en Turkije heeft ook aangegeven in dit geval daartoe te willen overgaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vreemd. Dus als je als Turk op vakantie gaat naar Egypte met je familie en daar je hele familie uitmoord en vervolgens op tijd terug bent in Turkije is er niks aan 't handje?
Eh, nee..?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef Teezie het volgende:
[..]
j ehebt het toch over die n's?
wie een grapje maakt over de ns stinkt
Turkije heeft wél een uitleveringsverdrag met Nederland.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:26 schreef Gaultier het volgende:
En Turkije heeft geen uitleveringscontract met Nederland.
Kap is elke keer met je gezeik in mijn topics en met dat ge-neger ja ik ben er een wil je me aanraken? Wat is erquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef Teezie het volgende:
[..]
j ehebt het toch over die n's?
wie een grapje maakt over de ns stinkt
nA het onderzoek + na turkije? aah laat maar man je hebt mijn grap verneuktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Eh, nee..?
Edit: Oh, jawel. Die missen een 'i'. Hoe kom jij bij een 'a'?
Oke, daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen. Maar pak die Saban dan op en stop hem in een Turkse gevangenis.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Je kunt in Turkije wel aangeklaagd worden voor misdrijven gepleegd in andere landen, en Turkije heeft ook aangegeven in dit geval daartoe te willen overgaan.
Wat Turkije niet doet is het uitleveren van staatsburgers aan andere landen. Wij doen dat wel, zelfs aan landen die dat zelf niet doen, en waarvan het strafrecht-systeem niet aan de Nederlandse normen voor zorgvuldigheid voldoet (VS).
a gast?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef donthate het volgende:
[..]
Kap is elke keer met je gezeik in mijn topics en met dat ge-neger ja ik ben er een wil je me aanraken? Wat is er
Dan zal eerst het Nederlands OM de zaak aanhangig moeten maken in Turkije. Voorlopig willen ze nog niet eens toegeven dat Saban daar inderdaad is, want dan moeten ze ook de vraag beantwoorden waarom de Telegraaf dat wel kon uitvinden en zij niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oke, daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen. Maar pak die Saban dan op en stop hem in een Turkse gevangenis.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:40 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Dan zal eerst het Nederlands OM de zaak aanhangig moeten maken in Turkije. Voorlopig willen ze nog niet eens toegeven dat Saban daar inderdaad is, want dan moeten ze ook de vraag beantwoorden waarom de Telegraaf dat wel kon uitvinden en zij niet.
Vervolgens zal het Turkse OM de zaak moeten bestuderen en kijken of zij de zaak willen overnemen, en of bijv. de te verwachte strafmaat niet minder is dan de tijd die hij al in Nederland heeft uitgezeten; hij is tijdens proefverlof weggelopen, dus hij had er al een paar jaartjes opzitten.
Als het Turkse OM de zaak overneemt (en zich dus niet door organisaties waar Saban banden mee heeft laat omkopen of bedreigen), dan kan een arrestatie-bevel worden uitgevaardigd, waarbij dan gehoopt mag worden dat de politie daadwerkelijk tot arrestatie overgaat (weer de mogelijkheid van corruptie of intimidatie).
Als Saban ondertussen al weer niet met de noorderzon vertrokken is, en dus daadwerklijk in Turkije vastgezet wordt, dan volgt er in Turkije een proces, waar bepaald wordt hoeveel tijd hij eventueel moet gaan uitzitten, mogelijk rekening houdend met de al in Nederland doorgebrachte jaartjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |