abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:28:24 #26
250488 Teezie
niet(machine)
pi_76851237
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Wat?
[..]

j ehebt het toch over die n's?

wie een grapje maakt over de ns stinkt
Chubun Tomata
pi_76851275
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef Teezie het volgende:

[..]

Eh, nee..?
Edit: Oh, jawel. Die missen een 'i'. Hoe kom jij bij een 'a'?
pi_76851302
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:26 schreef Gaultier het volgende:
En Turkije heeft geen uitleveringscontract met Nederland.
Turkije heeft wél een uitleveringsverdrag met Nederland.
Ze leveren echter nooit turkse burgers uit.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:30:03 #29
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76851338
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef Teezie het volgende:

[..]

Kap is elke keer met je gezeik in mijn topics en met dat ge-neger ja ik ben er een wil je me aanraken? Wat is er
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:33:03 #30
250488 Teezie
niet(machine)
pi_76851493
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Eh, nee..?
Edit: Oh, jawel. Die missen een 'i'. Hoe kom jij bij een 'a'?
nA het onderzoek + na turkije? aah laat maar man je hebt mijn grap verneukt
Chubun Tomata
pi_76851506
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Je kunt in Turkije wel aangeklaagd worden voor misdrijven gepleegd in andere landen, en Turkije heeft ook aangegeven in dit geval daartoe te willen overgaan.
Wat Turkije niet doet is het uitleveren van staatsburgers aan andere landen. Wij doen dat wel, zelfs aan landen die dat zelf niet doen, en waarvan het strafrecht-systeem niet aan de Nederlandse normen voor zorgvuldigheid voldoet (VS).
Oke, daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen. Maar pak die Saban dan op en stop hem in een Turkse gevangenis.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:34:01 #32
250488 Teezie
niet(machine)
pi_76851544
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef donthate het volgende:

[..]

Kap is elke keer met je gezeik in mijn topics en met dat ge-neger ja ik ben er een wil je me aanraken? Wat is er
a gast?
b dit is jou 1e topic ooit
c ik negeer jou niet
d waarom zou ik jou willen aanraken
Chubun Tomata
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:40:15 #33
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_76851826
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:33 schreef Neleos het volgende:

[..]

Oke, daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen. Maar pak die Saban dan op en stop hem in een Turkse gevangenis.
Dan zal eerst het Nederlands OM de zaak aanhangig moeten maken in Turkije. Voorlopig willen ze nog niet eens toegeven dat Saban daar inderdaad is, want dan moeten ze ook de vraag beantwoorden waarom de Telegraaf dat wel kon uitvinden en zij niet.
Vervolgens zal het Turkse OM de zaak moeten bestuderen en kijken of zij de zaak willen overnemen, en of bijv. de te verwachte strafmaat niet minder is dan de tijd die hij al in Nederland heeft uitgezeten; hij is tijdens proefverlof weggelopen, dus hij had er al een paar jaartjes opzitten.
Als het Turkse OM de zaak overneemt (en zich dus niet door organisaties waar Saban banden mee heeft laat omkopen of bedreigen), dan kan een arrestatie-bevel worden uitgevaardigd, waarbij dan gehoopt mag worden dat de politie daadwerkelijk tot arrestatie overgaat (weer de mogelijkheid van corruptie of intimidatie).
Als Saban ondertussen al weer niet met de noorderzon vertrokken is, en dus daadwerklijk in Turkije vastgezet wordt, dan volgt er in Turkije een proces, waar bepaald wordt hoeveel tijd hij eventueel moet gaan uitzitten, mogelijk rekening houdend met de al in Nederland doorgebrachte jaartjes.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:42:19 #34
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76851927
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:40 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Dan zal eerst het Nederlands OM de zaak aanhangig moeten maken in Turkije. Voorlopig willen ze nog niet eens toegeven dat Saban daar inderdaad is, want dan moeten ze ook de vraag beantwoorden waarom de Telegraaf dat wel kon uitvinden en zij niet.
Vervolgens zal het Turkse OM de zaak moeten bestuderen en kijken of zij de zaak willen overnemen, en of bijv. de te verwachte strafmaat niet minder is dan de tijd die hij al in Nederland heeft uitgezeten; hij is tijdens proefverlof weggelopen, dus hij had er al een paar jaartjes opzitten.
Als het Turkse OM de zaak overneemt (en zich dus niet door organisaties waar Saban banden mee heeft laat omkopen of bedreigen), dan kan een arrestatie-bevel worden uitgevaardigd, waarbij dan gehoopt mag worden dat de politie daadwerkelijk tot arrestatie overgaat (weer de mogelijkheid van corruptie of intimidatie).
Als Saban ondertussen al weer niet met de noorderzon vertrokken is, en dus daadwerklijk in Turkije vastgezet wordt, dan volgt er in Turkije een proces, waar bepaald wordt hoeveel tijd hij eventueel moet gaan uitzitten, mogelijk rekening houdend met de al in Nederland doorgebrachte jaartjes.

Maar heb toch liever dat die daar vervolgd word in plaats van hier want hier is het gewoon een groot zooitje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')