Omdat iedereen eraan wil zitten, er iets in haar flamoes wordt gestopt en Pedobear in het publiek zit?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:39 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet altijd zo hard lachen om zulke foto's.
Wie is het en waarom doet ze dit?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:40 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Omdat iedereen eraan wil zitten, er iets in haar flamoes wordt gestopt en Pedobear in het publiek zit?
Soms. Ben jij. Echt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:40 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Omdat iedereen eraan wil zitten, er iets in haar flamoes wordt gestopt en Pedobear in het publiek zit?
Omdat de duivel verdreven moet worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie is het en waarom doet ze dit?
Alsof ik je überhaupt zou willen meeten in Rotterdam, of Nederland, of Europa, of de wereld.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:41 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dat is mijn woord, fucktard.
En alsof ik naar Roffa zou komen om jou te palen.
Mensen die oude films niet waarderen omdat ze geen explosies hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je hebt het toch over die van Akira uit 1954?
Nee, niks mee te maken, alleen ik kwam al niet eens door de intro heen
Ik heb het niet zo op die hele oude films
En waarom doet ze dit?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:42 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Omdat de duivel verdreven moet worden.
Het is Jenny trouwens.
niet naar roffa, naar mijn stad komt zequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:41 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dat is mijn woord, fucktard.
En alsof ik naar Roffa zou komen om jou te palen.
Omdat het een dildoshow isquote:
Je bent zelf geniaal briljant jonge!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mensen die oude films niet waarderen omdat ze geen explosies hebben
Van Akira zijn Yojimbo, Ikuru, Sanjiro en Ran ook briljant trouwens.
Alsof ik jou zou willen palen. Overal.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik je überhaupt zou willen meeten in Rotterdam, of Nederland, of Europa, of de wereld.
Zie hem mijn quote lezen en dit filmpje zoeken.quote:
Je weet toch.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je bent zelf geniaal briljant jonge!
Oke.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
niet naar roffa, naar mijn stad komt ze
Zo makkelijk is dat niet. Mijn neefje is dood.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:42 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dit is nog makkelijker dan snotjes aan je neefje voeren.
Oke.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat niet. Mijn neefje is dood.
Jonge, ik doe een filmstudie, denk je echt dat ik oude films niet waardeer vanwege het gebrek aan explosie?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mensen die oude films niet waarderen omdat ze geen explosies hebben
Van Akira zijn Yojimbo, Ikuru, Sanjiro en Ran ook briljant trouwens.
whehe je bent niet in de positie dat te zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Alsof ik jou zou willen palen. Overal.
CK is zo kut.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jonge, ik doe een filmstudie, denk je echt dat ik oude films niet waardeer vanwege het gebrek aan explosie?
Ik had toch wel gehoopt dat je me iets hoger had ingeschat
Wat mij stoort is vaak het zwart witte en de kwaliteit.
Daarom vond ik Citizen Kane ook niet zo heel super
Positie doet me niks.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:45 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
whehe je bent niet in de positie dat te zeggen
Sowieso de beste scenequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zie hem mijn quote lezen en dit filmpje zoeken.
Citizen Kane vindt ik ook niet goed. Maar als je een filmstudie doet vind ik het helemaal bekrompen dat je niet door het zwart/wit zijn heen kan kijken. Daarnaast is de kwaliteit alleen slecht bij films van voor de oorlog.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jonge, ik doe een filmstudie, denk je echt dat ik oude films niet waardeer vanwege het gebrek aan explosie?
Ik had toch wel gehoopt dat je me iets hoger had ingeschat
Wat mij stoort is vaak het zwart witte en de kwaliteit.
Daarom vond ik Citizen Kane ook niet zo heel super
Scheelt dat daar ook helemaal niet naar hunker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Alsof ik jou zou willen palen. Overal.
Ik wilde die zo gaan kijken, met in het achterhoofd dat et een Casablanca-achtige film zou zijn die ik wel weer goed vond. Nou dat bleek dus niet zoquote:
Kan ik wel, kan ik het nog wel niet fijn vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Citizen Kane vindt ik ook niet goed. Maar als je een filmstudie doet vind ik het helemaal bekrompen dat je niet door het zwart/wit zijn heen kan kijken. Daarnaast is de kwaliteit alleen slecht bij films van voor de oorlog.
Je bent 16 jaar, die hunkeren niet, maar die beven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Scheelt dat daar ook helemaal niet naar hunker.
Ik kijk het nu weer. Sommige dingen was ik gewoon vergeten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso de beste scene. Samen met die beef tussen die nigga en die paki
Was alweer vergeten dat ze hier ook THIS SHIT JUST GOT REAL zeggen
Dan nog, niet om jou. Je hebt die in Lloret gewoon geraped, kan niet anders.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:48 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Je bent 16 jaar, die hunkeren niet, maar die beven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |