Lolquote:Op maandag 24 september 2012 14:24 schreef maan. het volgende:
Mocht er iemand zijn kaartje kwijt willen PM me! Ik zat er klaar voor alleen mijn paswoord was kwijt:s
Ik ben zelfs blij met 1 kaartje! dan ga ik wel alleen!
Vredenburg Leidsche Rijn heeft capaciteit voor 2000 man, HMH voor 5500. Maar het is de 'hype' hè, ze zijn heel erg populair, wat ook aan de ticketprijs wel is af te lezen. En niet alleen in Nederland, ze spelen in België in een zaal waar 8000 man in past, en de showcase in Berlijn die ik eerder deze maand zag was ook snel uitverkocht, met aan het eind een staande ovatie die tot ver nadat het zaallicht aanging duurde. Heb nog even wat geupload van die avond:quote:Op maandag 24 september 2012 14:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar Ben Howard is zoetsappige breezermuziek (no offence voor de fans) en the XX is nog best experimentele doch toegankelijke niet helemaal mainstream muziek...En Vredenburgh is best groot hoor, bijna HMH qua grootte.
Wat ik ben ik dan blij dat ik niet naar Belgie afreis zeg... Ze hadden hier ook makkelijk Ziggo Dome kunnen doen denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:37 schreef Aisumasen het volgende:
Vredenburg Leidsche Rijn heeft capaciteit voor 2000 man, HMH voor 5500. Maar het is de 'hype' hè, ze zijn heel erg populair, wat ook aan de ticketprijs wel is af te lezen. En niet alleen in Nederland, ze spelen in België in een zaal waar 8000 man in past..
Je hebt daar alleen wel Intro en Tides te pakken en geen Starsquote:Op woensdag 26 september 2012 17:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Lol.
[..]
Vredenburg Leidsche Rijn heeft capaciteit voor 2000 man, HMH voor 5500. Maar het is de 'hype' hè, ze zijn heel erg populair, wat ook aan de ticketprijs wel is af te lezen. En niet alleen in Nederland, ze spelen in België in een zaal waar 8000 man in past, en de showcase in Berlijn die ik eerder deze maand zag was ook snel uitverkocht, met aan het eind een staande ovatie die tot ver nadat het zaallicht aanging duurde. Heb nog even wat geupload van die avond:
Ah, ik weet al waar dat is misgegaan. Ze sloten af met 'Stars' en heb een stukje daarvan helemaal aan het eind geplakt, en tijdens uploaden enkel aan 'de laatste song' gedacht. Bedankt voor het melden. Nu weet ik alleen niet meer of ik wel de video's heb geupload die ik wilde uploaden, haha!quote:Op woensdag 26 september 2012 18:07 schreef F_JD het volgende:
[..]
Je hebt daar alleen wel Intro en Tides te pakken en geen Stars
Waarom lees ik dit nu pas.. Nu niet meer..quote:Op woensdag 26 september 2012 18:57 schreef the85mc het volgende:
He, ik keek vanmiddag op de website van tivoli en er zijn nog gewoon kaarten beschikbaar. Dus is nog helemaal niet uitverkocht.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:13 schreef Tchock het volgende:
Sinds die show met het BBC Orchestra gezien te hebben zo veel zin inTrouwens even een TR gemaakt voor TT-verandering, het wordt irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha leukquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:35 schreef tim. het volgende:
The xx is de nieuwste ontdekking van het (Bon Iver/)Mumford & Sons/Ed Howard/Ed Sheeran-publiek? Ik werd ernstig gehinderd door bepaalde types gisteren in Utrecht. Eerst zetelde ik achter mensen die geen aandacht voor John Talabot hadden en alleen maar babbelden en ondertussen op Facebook keken.Toen ik was gevlucht kwamen er mensen naast mij zitten die alleen maar foto's aan het maken waren, van zichzelf. En verder verliet men tijdens de magnifieke stiltes en messe de zaal om bier te halen, meenden tientallen mensen dat die stiltes bedoeld waren om doorheen te praten, en was er het gebruikelijke meeklappen op verkeerde momenten.
Maar The xx was subliem. Ik denk dat het een van de beste concerten is die ik ooit heb gezien. Het meest genoot ik van de momenten waarop er niets te horen was behalve Jamie's beats. Het podium was mooi donker, de schaduwen van Romy Madley-Croft en Oliver Sim waren prachtig zichtbaar op de zijkanten van de zaal, met hun Cure-looks was dat helemaal leuk, toppie. De lichtshow verrijkte de avond zeer, op een gepast moment gingen bijvoorbeeld discolampjes aan. De nieuwe arrangementen van de oude nummers zijn wat mij betreft geslaagd, met meer beats. Het kan ook dat het volume van Jamie gewoon hoger stond. De toegift was maar twee nummers kort, "Intro" en "Hot Like Fire", wat ik verfrissend en heerlijk teasend vond.
John Talabot waardeloos? Persoonlijk was ik daar liever heen gegaan dan naar The XXquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:00 schreef Tchock het volgende:
Intro, tides en stars inderdaad. Dat voorprogramma was trouwens echt waardeloos. Thuis typ ik wel meer
Dat viel nog wel mee, eigenlijk. Het was gewoon fantasieloos, eentonig en saai. Voor een live-act spelen ze ook bar weinig zelf.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
John Talabot waardeloos? Persoonlijk was ik daar liever heen gegaan dan naar The XXMaar stond het geluid gewoon weer eens kut afgesteld (wat altijd het geval is bij grote stages) bij het voorprogramma?
Kan me voorstellen dat het wel een leuke DJ-act is en vooral tot zijn recht komt op de plaatquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat viel nog wel mee, eigenlijk. Het was gewoon fantasieloos, eentonig en saai. Voor een live-act spelen ze ook bar weinig zelf.
Het gebeurt bij steeds meer bands jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha leukIk hoorde het al van mijn maatjes die gingen gisteravond, wat een ongelooflijk huppelkutjes publiek begint het te worden voor dat soort bands....En nog steeds moeten we uitleggen aan jan en alleman waarom we het kut vinden als "onze" Paradiso bandjes te groot worden voor Paradiso. Suf commercieel 3fm huppelkutjes publiek
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:55 schreef Zocalo het volgende:
Dat praten tijdens zon concert snap ik ook echt niet.
Maar meesterlijk concert. Voor mijn gevoel duurde de toegift wel langer? Intro, Tides en Stars. Geen Hot Like Fire..
Merkwaardig, onlangs bij Radiohead had ik ook al nummers gemist en dingen verkeerd herinnerd. Mijn troost is dat "Stars" best op "Hot Like Fire" lijkt en dat die drie nummers tezamen ook niet heel lang duren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:00 schreef Tchock het volgende:
Intro, tides en stars inderdaad. Dat voorprogramma was trouwens echt waardeloos. Thuis typ ik wel meer
En "jullie" zijn allemaal zelf onderdeel van dat commercieel 3fm huppelkutjes publiek, maar jullie hebben het zelf niet door.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha leukIk hoorde het al van mijn maatjes die gingen gisteravond, wat een ongelooflijk huppelkutjes publiek begint het te worden voor dat soort bands....En nog steeds moeten we uitleggen aan jan en alleman waarom we het kut vinden als "onze" Paradiso bandjes te groot worden voor Paradiso. Suf commercieel 3fm huppelkutjes publiek
Huppelkutjes is het ene uiterste, dronken hard pratende mannen het andere uiterste. Huppelkutjes vind ik dan minder erg, want daar kan je doorgaans tenminste nog overheen kijkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:23 schreef Markeerstift het volgende:
Praters hou je toch wel, ik stond een tijdje achter 2 die het hadden over een concert a.s. zaterdag. Om ons heen keek iedereen alleen maar vuil, dus toen heb ik heel hard sssst geroepen. Ze werden er gelukkig wel stil vanDaarna hebben ze vooral vals meegezongen. Ben uiteindelijk toch wat verder naar voren gaan staan waar het wel redelijk rustig was.
Maar om nou te zeggen dat 'tegenwoordig' van die huppelkutten hier op af komen, ik weet niet. Heb ook wel eens bij de Editors of Arcade fire gestaan en daar is het niet andres. Alleen bestaat heb je dan een wat ouder mannelijk publiek die gaan chagrijnen en ook praten. Al ben ik pas sinds 2005 een actief concertganger (toen was ik 17) misschien zien jullie mij ook als een huppelkut!![]()
Al met al heb ik enorm genoten! Van de muziek, de lichtshow en de band
Voor degene die het gemist heeft.twitter:ParadisoAdam twitterde op maandag 17-12-2012 om 12:20:18Paradiso presenteert The xx in @HMH op maandag 20 mei. Kaarten à 35,50 gaan morgen om 12:00 via ticketservice.nl in de voorverkoop. #thexx reageer retweet
Bekend dilemma.quote:Op maandag 17 december 2012 12:26 schreef F_JD het volgende:
Oef lastig. De show en setlist zal niet veel anders zijn... maar die was de afgelopen twee keer wel briljant!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |