abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:23:35 #101
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_76850988
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef Sachertorte het volgende:
Deze mevrouw schrijft een onnozel twittertje, en daar wordt ze op afgerekend. Een lid van de TK, zelfs voor de PvdA, moet beseffen dat het verstandig is voordat je je kul de wereld inslingert, even na te denken of dat wel evrstandig is. Maar dat verstand is nu net het probleem zo te zien.
Dat is nog wel de belangrijkste les. Politici als Chantal, maar ook als Boekestein en Verhagen, moeten gewoon weer op hun ivoren torentjes gaan zitten, en daar een fatsoenlijk boek of rapport lezen, in plaats van de hele dag nutteloze alinea's de wereld in te sturen richting nog nuttelozer volk. Met de pretentie de kloof te dichten.

Nu is het ook nog eens een fout nutteloos bericht, in plaats van alleen maar een nutteloos bericht.
pi_76851100
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:17 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dat moet ze dan ook maar zo opschrijven. Uit deze tekst kan ik maar een conclusie trekken.
Dat heeft ze ook gedaan. In een andere tweet heeft ze het toegelicht. Twitter is nu eenmaal een beetje hardop nadenken en dan worden er wel eens dingen wat ongelukkig opgeschreven.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:26:10 #103
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_76851117
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

In die regio ja.
Maar de aanleiding is de aardbeving. En daar kun je echt niets tegen doen dmv het tegengaan van het wijzigen van het klimaat.
quote:
[..]

Nogmaals, het willen bestrijden van aardbevingen is volledig van de Telegraaf afkomstig.
Welnee, het staat er gewoon! Het is een zeer slecht geformuleerde twitter, als ze dit niet heeft willen zeggen.
quote:
[..]

Maar je blaat het maar wat graag na als het voorbij komt, ik weet niet wat ik sneuer vind.
Ik heb geen hoge pet op van de PvdA, en dit twitterbericht doet me mijn mening niet herzien, integendeel. Zelfs in het gunstigste geval (wanneer we de tekst zeer vrij interpreteren mbv allerlei achtergrondinformatie en aannames omtrent de intelligentie en kennis van mevrouw), is het nog altijd zeer krom geschreven.
quote:
[..]

Je moet op je hoede zijn voor de Telegraaf die het maar wat graag verdaait, omdat er altijd weer genoeg achterlijk klootjesvolk blijkt dat dat voor zoete koek slikt.
Het lijkt er op dat dat achterlijke klootjesvolk al voor de PvdA in de Kamer zit. Dat vind ik wel iets ernstiger dan wat een of ander dagblad schrijft.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:30:58 #104
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_76851400
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:23 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat is nog wel de belangrijkste les. Politici als Chantal, maar ook als Boekestein en Verhagen, moeten gewoon weer op hun ivoren torentjes gaan zitten, en daar een fatsoenlijk boek of rapport lezen, in plaats van de hele dag nutteloze alinea's de wereld in te sturen richting nog nuttelozer volk. Met de pretentie de kloof te dichten.

Nu is het ook nog eens een fout nutteloos bericht, in plaats van alleen maar een nutteloos bericht.
Juist. Politici moeten zich niet verheven voelen boven het volk, maar ze moeten wel intellectueel verheven zijn boven het volk. Twitteren is niets anders dan onnozele marketing, en daar heb ik een broertje dood aan.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:38:05 #105
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_76851724
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Juist. Politici moeten zich niet verheven voelen boven het volk, maar ze moeten wel intellectueel verheven zijn boven het volk. Twitteren is niets anders dan onnozele marketing, en daar heb ik een broertje dood aan.
Dan kan er nu wel een slotje op dit topic. Jij hebt even kunnen azijnzeiken, andere hebben je geholpen de boel in perspectief te kunnen zien. Een happy ending.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:43:33 #106
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_76851991
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Dan kan er nu wel een slotje op dit topic. Jij hebt even kunnen azijnzeiken, andere hebben je geholpen de boel in perspectief te kunnen zien. Een happy ending.
Maar wat gaan we nu wel aan de aardbevingen doen? Ik houd er niet van als het probleem alleen wordt benoemd, er één of ander proefballonnetje over wordt opgelaten en er een rapport verschijnt dat in de prullenbak belandt.

Ik eis oplossingen en wil internationale verdragen met strakke doelstellingen voor het verminderen van het aantal aardbevingen met minstens 30% in 2025.
pi_76852003
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:26 schreef Sachertorte het volgende:
Maar de aanleiding is de aardbeving. En daar kun je echt niets tegen doen dmv het tegengaan van het wijzigen van het klimaat.
Wel tegen rampen. Het is ook een aanleiding, inderdaad, een aanleiding om een ander punt te maken.
quote:
Welnee, het staat er gewoon! Het is een zeer slecht geformuleerde twitter, als ze dit niet heeft willen zeggen.
Het is vrij slordig geformuleerd, maar het staat er echt niet. Het is volkomen helder dat ze dat niet wil zeggen.
quote:
Ik heb geen hoge pet op van de PvdA,
Ik ook niet.
quote:
en dit twitterbericht doet me mijn mening niet herzien, integendeel. Zelfs in het gunstigste geval (wanneer we de tekst zeer vrij interpreteren mbv allerlei achtergrondinformatie en aannames omtrent de intelligentie en kennis van mevrouw), is het nog altijd zeer krom geschreven.
Het is een twitter. Wat ik veel storender vind is dat een krant een artikel publiceert wat van geen kant klopt, en dat het nog wordt nageblaat ook. Wie is er nou dom dan?
quote:
Het lijkt er op dat dat achterlijke klootjesvolk al voor de PvdA in de Kamer zit.
Vaak wel ja.
quote:
Dat vind ik wel iets ernstiger dan wat een of ander dagblad schrijft.
Nee, want het is de cultuur van de domheid, het niet willen weten wat ze bedoelt maar zo graag willen schoppen dat begrijpen je daar niet bij mag hinderen. En de volgende tweede kamer is nog meer het product van het op een voetstuk zetten van domheid dan deze.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:45:13 #108
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_76852072
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:43 schreef Pool het volgende:

[..]

Maar wat gaan we nu wel aan de aardbevingen doen? Ik houd er niet van als het probleem alleen wordt benoemd, er één of ander proefballonnetje over wordt opgelaten en er een rapport verschijnt dat in de prullenbak belandt.

Ik eis oplossingen en wil internationale verdragen met strakke doelstellingen voor het verminderen van het aantal aardbevingen met minstens 30% in 2025.
Ach ja. de mens wilde voor de aarde ook beslissen om niet meer dan 2 graden op te warmen.

Dan kunnen we ook proberen om per decreet een einde aan aardbevingen te maken. Pakken we gelijk de files mee.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_76852203
De PvdA aanhang is gearriveerd in het topic. Weg plezier .

Ik blijf het altijd opmerkelijk vinden dat er Kamerleden voorbij komen waarvan je zoiets hebt. Huh wie is dat dan. De bankzitters.

Fijn voor dat type politici dat er zoiets is als het internet krijgen ze toch een gezicht .
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:51:02 #110
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_76852326
Ik ben geen PvdAer.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:51:17 #111
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_76852332
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben geen PvdAer.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_76852392
Met de kennis van nu had ik mijn uitspraak van net anders geformuleerd .
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:59:21 #113
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_76852673
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
Met de kennis van nu had ik mijn uitspraak van net anders geformuleerd .
Met de kennis van nu had ik toen toch PvdA gestemd.
And that is the news.''
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:10:36 #114
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_76853112
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:43 schreef Pool het volgende:

[..]

Op zich ben ik hier wel voor, maar als echte vrije marktfetisjist zie ik wel graag dat er handel gedreven kan worden in aardbevingsrisico's. Dan kan de markt een juiste prijs stellen op de te nemen maatregelen.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:16:14 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_76853371
Nogal suffe tweet van die dame

Maar die valt nog reuze mee met de hoeveelheid kansloosheid in dit topic.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:21:33 #116
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_76853597
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wel tegen rampen. Het is ook een aanleiding, inderdaad, een aanleiding om een ander punt te maken.
Helemaal mee eens, maar dat is geen reden om onzorgvuldig te gaan formuleren.
quote:
[..]

Het is vrij slordig geformuleerd, maar het staat er echt niet. Het is volkomen helder dat ze dat niet wil zeggen.
Nee, dat is mij niet helder. Wat er staat is zo bizar dat men gewoon niet wil geloven dat dat er staat. Was deze tekst echter van een 8-jarige geweest, had iedereen het zo gelezen als ik doe. Het vooroordeel dat volwassen leden van de PvdA niet zó dom kunnen zijn zit in de weg.
quote:
[..]

Ik ook niet.
Mooi.
quote:
[..]

Het is een twitter. Wat ik veel storender vind is dat een krant een artikel publiceert wat van geen kant klopt, en dat het nog wordt nageblaat ook. Wie is er nou dom dan?
De Telegraaf is altijd al een dom blad geweest, maar in dit geval zijn ze nuttige idioten.
quote:
[..]

Vaak wel ja.
Dat is toch ernstig?
quote:
[..]

Nee, want het is de cultuur van de domheid, het niet willen weten wat ze bedoelt maar zo graag willen schoppen dat begrijpen je daar niet bij mag hinderen. En de volgende tweede kamer is nog meer het product van het op een voetstuk zetten van domheid dan deze.
Zo schrijven in zo'n functie is van een stuitende domheid. Ik ga niet op mijn knietjes om dat te begrijpen.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:30:17 #117
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_76853952
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
Kom ik als PvdA'er hier een PvdA'ster bekritiseren, is het nog niet goed.
pi_76854411
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef MrX1982 het volgende:

Ik was er al vroeg bij, hoor, mijn reactie staat op de eerste pagina bovenaan ergens. Ik vindt het van enorme domheid getuigen om zo'n bericht de wereld in te slingeren.

Stupid is as stupid does, of dat nu een PvdA'er is of niet. Voor niet-kritische gedachten moet je bij een andere partij zijn

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2010 15:42:12 ]
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:41:17 #119
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_76854428
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:30 schreef Pool het volgende:

[..]

Kom ik als PvdA'er hier een PvdA'ster bekritiseren, is het nog niet goed.
Kun je niet een overstap naar de VVD overwegen? Iemand met jouw talenten kunnen ze bij de PvdA niet gebruiken zo te zien.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:43:55 #120
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_76854555
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:41 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Kun je niet een overstap naar de VVD overwegen? Iemand met jouw talenten kunnen ze bij de PvdA niet gebruiken zo te zien.
Na het vertrek van Boekestein kunnen ze daar wel een nieuwe "intellectueel" gebruiken bedoel je?
pi_76854759
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Pool het volgende:

Na het vertrek van Boekestein kunnen ze daar wel een nieuwe "intellectueel" gebruiken bedoel je?
Kan je mooi de portefeuille internet op je nemen, gooi er een Twitter tegenaan en zie daar, een nieuwe VVD ster
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:51:33 #122
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_76854918
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Pool het volgende:

[..]

Inderdaad.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:57:10 #123
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_76855182
Ik voel een nieuw verbod aankomen.

Het beefverbod.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:01:13 #124
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_76855382
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef Metro2005 het volgende:
Ik voel een nieuw verbod aankomen.

Het beefverbod.
Klinkt goed. Eén wetsvoorstel met een verbod op Aardbevingen en Twitteren. En doe dan ook maar meteen een verbod op Nordic Walking, want daar erger ik me ook al jaren kapot aan.
pi_76857353
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:21 schreef Sachertorte het volgende:

Zo schrijven in zo'n functie is van een stuitende domheid. Ik ga niet op mijn knietjes om dat te begrijpen.
De wil om het te begrijpen was voldoende geweest, zonder onwil om te begrijpen wat ze bedoelt heb je alleen geen stok om de PvdA mee te slaan. Dat is het enige wat hier aan de hand is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')