Dat is nog wel de belangrijkste les. Politici als Chantal, maar ook als Boekestein en Verhagen, moeten gewoon weer op hun ivoren torentjes gaan zitten, en daar een fatsoenlijk boek of rapport lezen, in plaats van de hele dag nutteloze alinea's de wereld in te sturen richting nog nuttelozer volk. Met de pretentie de kloof te dichten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef Sachertorte het volgende:
Deze mevrouw schrijft een onnozel twittertje, en daar wordt ze op afgerekend. Een lid van de TK, zelfs voor de PvdA, moet beseffen dat het verstandig is voordat je je kul de wereld inslingert, even na te denken of dat wel evrstandig is. Maar dat verstand is nu net het probleem zo te zien.
Dat heeft ze ook gedaan. In een andere tweet heeft ze het toegelicht. Twitter is nu eenmaal een beetje hardop nadenken en dan worden er wel eens dingen wat ongelukkig opgeschreven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:17 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat moet ze dan ook maar zo opschrijven. Uit deze tekst kan ik maar een conclusie trekken.
Maar de aanleiding is de aardbeving. En daar kun je echt niets tegen doen dmv het tegengaan van het wijzigen van het klimaat.quote:
Welnee, het staat er gewoon! Het is een zeer slecht geformuleerde twitter, als ze dit niet heeft willen zeggen.quote:[..]
Nogmaals, het willen bestrijden van aardbevingen is volledig van de Telegraaf afkomstig.
Ik heb geen hoge pet op van de PvdA, en dit twitterbericht doet me mijn mening niet herzien, integendeel. Zelfs in het gunstigste geval (wanneer we de tekst zeer vrij interpreteren mbv allerlei achtergrondinformatie en aannames omtrent de intelligentie en kennis van mevrouw), is het nog altijd zeer krom geschreven.quote:[..]
Maar je blaat het maar wat graag na als het voorbij komt, ik weet niet wat ik sneuer vind.
Het lijkt er op dat dat achterlijke klootjesvolk al voor de PvdA in de Kamer zit. Dat vind ik wel iets ernstiger dan wat een of ander dagblad schrijft.quote:[..]
Je moet op je hoede zijn voor de Telegraaf die het maar wat graag verdaait, omdat er altijd weer genoeg achterlijk klootjesvolk blijkt dat dat voor zoete koek slikt.
Juist. Politici moeten zich niet verheven voelen boven het volk, maar ze moeten wel intellectueel verheven zijn boven het volk. Twitteren is niets anders dan onnozele marketing, en daar heb ik een broertje dood aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat is nog wel de belangrijkste les. Politici als Chantal, maar ook als Boekestein en Verhagen, moeten gewoon weer op hun ivoren torentjes gaan zitten, en daar een fatsoenlijk boek of rapport lezen, in plaats van de hele dag nutteloze alinea's de wereld in te sturen richting nog nuttelozer volk. Met de pretentie de kloof te dichten.
Nu is het ook nog eens een fout nutteloos bericht, in plaats van alleen maar een nutteloos bericht.
Dan kan er nu wel een slotje op dit topic. Jij hebt even kunnen azijnzeiken, andere hebben je geholpen de boel in perspectief te kunnen zien. Een happy ending.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Juist. Politici moeten zich niet verheven voelen boven het volk, maar ze moeten wel intellectueel verheven zijn boven het volk. Twitteren is niets anders dan onnozele marketing, en daar heb ik een broertje dood aan.
Maar wat gaan we nu wel aan de aardbevingen doen? Ik houd er niet van als het probleem alleen wordt benoemd, er één of ander proefballonnetje over wordt opgelaten en er een rapport verschijnt dat in de prullenbak belandt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dan kan er nu wel een slotje op dit topic. Jij hebt even kunnen azijnzeiken, andere hebben je geholpen de boel in perspectief te kunnen zien. Een happy ending.
Wel tegen rampen. Het is ook een aanleiding, inderdaad, een aanleiding om een ander punt te maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:26 schreef Sachertorte het volgende:
Maar de aanleiding is de aardbeving. En daar kun je echt niets tegen doen dmv het tegengaan van het wijzigen van het klimaat.
Het is vrij slordig geformuleerd, maar het staat er echt niet. Het is volkomen helder dat ze dat niet wil zeggen.quote:Welnee, het staat er gewoon! Het is een zeer slecht geformuleerde twitter, als ze dit niet heeft willen zeggen.
Ik ook niet.quote:Ik heb geen hoge pet op van de PvdA,
Het is een twitter. Wat ik veel storender vind is dat een krant een artikel publiceert wat van geen kant klopt, en dat het nog wordt nageblaat ook. Wie is er nou dom dan?quote:en dit twitterbericht doet me mijn mening niet herzien, integendeel. Zelfs in het gunstigste geval (wanneer we de tekst zeer vrij interpreteren mbv allerlei achtergrondinformatie en aannames omtrent de intelligentie en kennis van mevrouw), is het nog altijd zeer krom geschreven.
Vaak wel ja.quote:Het lijkt er op dat dat achterlijke klootjesvolk al voor de PvdA in de Kamer zit.
Nee, want het is de cultuur van de domheid, het niet willen weten wat ze bedoelt maar zo graag willen schoppen dat begrijpen je daar niet bij mag hinderen. En de volgende tweede kamer is nog meer het product van het op een voetstuk zetten van domheid dan deze.quote:Dat vind ik wel iets ernstiger dan wat een of ander dagblad schrijft.
Ach ja. de mens wilde voor de aarde ook beslissen om niet meer dan 2 graden op te warmen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar wat gaan we nu wel aan de aardbevingen doen? Ik houd er niet van als het probleem alleen wordt benoemd, er één of ander proefballonnetje over wordt opgelaten en er een rapport verschijnt dat in de prullenbak belandt.
Ik eis oplossingen en wil internationale verdragen met strakke doelstellingen voor het verminderen van het aantal aardbevingen met minstens 30% in 2025.
quote:
Met de kennis van nu had ik toen toch PvdA gestemd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
Met de kennis van nu had ik mijn uitspraak van net anders geformuleerd.
Op zich ben ik hier wel voor, maar als echte vrije marktfetisjist zie ik wel graag dat er handel gedreven kan worden in aardbevingsrisico's. Dan kan de markt een juiste prijs stellen op de te nemen maatregelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar wat gaan we nu wel aan de aardbevingen doen? Ik houd er niet van als het probleem alleen wordt benoemd, er één of ander proefballonnetje over wordt opgelaten en er een rapport verschijnt dat in de prullenbak belandt.
Ik eis oplossingen en wil internationale verdragen met strakke doelstellingen voor het verminderen van het aantal aardbevingen met minstens 30% in 2025.
Helemaal mee eens, maar dat is geen reden om onzorgvuldig te gaan formuleren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wel tegen rampen. Het is ook een aanleiding, inderdaad, een aanleiding om een ander punt te maken.
Nee, dat is mij niet helder. Wat er staat is zo bizar dat men gewoon niet wil geloven dat dat er staat. Was deze tekst echter van een 8-jarige geweest, had iedereen het zo gelezen als ik doe. Het vooroordeel dat volwassen leden van de PvdA niet zó dom kunnen zijn zit in de weg.quote:[..]
Het is vrij slordig geformuleerd, maar het staat er echt niet. Het is volkomen helder dat ze dat niet wil zeggen.
Mooi.quote:[..]
Ik ook niet.
De Telegraaf is altijd al een dom blad geweest, maar in dit geval zijn ze nuttige idioten.quote:[..]
Het is een twitter. Wat ik veel storender vind is dat een krant een artikel publiceert wat van geen kant klopt, en dat het nog wordt nageblaat ook. Wie is er nou dom dan?
Dat is toch ernstig?quote:[..]
Vaak wel ja.
Zo schrijven in zo'n functie is van een stuitende domheid. Ik ga niet op mijn knietjes om dat te begrijpen.quote:[..]
Nee, want het is de cultuur van de domheid, het niet willen weten wat ze bedoelt maar zo graag willen schoppen dat begrijpen je daar niet bij mag hinderen. En de volgende tweede kamer is nog meer het product van het op een voetstuk zetten van domheid dan deze.
Kom ik als PvdA'er hier een PvdA'ster bekritiseren, is het nog niet goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
De PvdA aanhang is gearriveerd in het topic. Weg plezier.
Ik was er al vroeg bij, hoor, mijn reactie staat op de eerste pagina bovenaan ergens. Ik vindt het van enorme domheid getuigen om zo'n bericht de wereld in te slingeren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
De PvdA aanhang is gearriveerd in het topic. Weg plezier.
Kun je niet een overstap naar de VVD overwegen? Iemand met jouw talenten kunnen ze bij de PvdA niet gebruiken zo te zien.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Kom ik als PvdA'er hier een PvdA'ster bekritiseren, is het nog niet goed.
Na het vertrek van Boekestein kunnen ze daar wel een nieuwe "intellectueel" gebruiken bedoel je?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:41 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Kun je niet een overstap naar de VVD overwegen? Iemand met jouw talenten kunnen ze bij de PvdA niet gebruiken zo te zien.
Kan je mooi de portefeuille internet op je nemen, gooi er een Twitter tegenaan en zie daar, een nieuwe VVD sterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Pool het volgende:
Na het vertrek van Boekestein kunnen ze daar wel een nieuwe "intellectueel" gebruiken bedoel je?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Na het vertrek van Boekestein kunnen ze daar wel een nieuwe "intellectueel" gebruiken bedoel je?
Klinkt goed. Eén wetsvoorstel met een verbod op Aardbevingen en Twitteren. En doe dan ook maar meteen een verbod op Nordic Walking, want daar erger ik me ook al jaren kapot aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef Metro2005 het volgende:
Ik voel een nieuw verbod aankomen.
Het beefverbod.
De wil om het te begrijpen was voldoende geweest, zonder onwil om te begrijpen wat ze bedoelt heb je alleen geen stok om de PvdA mee te slaan. Dat is het enige wat hier aan de hand is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:21 schreef Sachertorte het volgende:
Zo schrijven in zo'n functie is van een stuitende domheid. Ik ga niet op mijn knietjes om dat te begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |