Ik zit dan in België moppie...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
Je mag ook mee als je niet wilt vechten hoor!
Of ben je niet stoer genoeg om te meeten?
quote:
Zuslief is jarig. Helaas is zij woonachtig (tesaam met haar kroos) in het land der lekkere biertjes.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
das heul dichtbij DTH hoor!!!!
Wat ga je daar doen?
Tja, dan houdt het op... Volgende keer?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Zuslief is jarig. Helaas is zij woonachtig (tesaam met haar kroos) in het land der lekkere biertjes.
Je staat in het verhaal btw!!! (staat alleen nog niet in de wikiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!
Kom nog eventjes langs zwaaien voordat ik zo ga werken.
Helaas een avonddienst tot 23:30.![]()
Maar daarna ben ik 4 (vier!) dagen vrij.![]()
Hopelijk heb ik dan eindelijk weer eens een beetje tijd om hier te posten.
I'll get you next time Poit... Next time!!!!!quote:
Maak me gekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
I'll get you next time Poit... Next time!!!!!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan wel noten lezen, maar zingend zal het er niet goed uitkomen vrees ik
Ik kan ook notenlezen maar mn zang skills zijn niet meer zoals vroegerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan wel noten lezen, maar zingend zal het er niet goed uitkomen vrees ik
Nee, ik heb het nooit geprobeerd. En mocht ik dat wel doen dan zet ik het ook niet op filmquote:
Nope.. Ik ook maar half. Ritme ben ik koning in (drummer geweest, jewaits) Toonhoogtes daarentegen..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik dacht dat de meeste mensen wel konden notenlezen?
Ritme?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope.. Ik ook maar half. Ritme ben ik koning in (drummer geweest, jewaits) Toonhoogtes daarentegen..
Ritmes, ieks. Ik speelde het meeste gewoon op gevoel. Later kwam er misschien iets meer uit, maar ik haat tellenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope.. Ik ook maar half. Ritme ben ik koning in (drummer geweest, jewaits) Toonhoogtes daarentegen..
Voor ritme gebruiken ze toch dezelfde noten met staartjes en dicht en open en zo?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |