Nee, je kunt testen of je kat er mee in aanraking is geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt geen verstand van katten, maar als ik het goed begrijp kun je katten dus niet testen op FIP voor je er mee gaat fokken???
Neequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt geen verstand van katten, maar als ik het goed begrijp kun je katten dus niet testen op FIP voor je er mee gaat fokken???
Maar tussen de katten van f_r zat toch een hele tijd, zo niet jaren? Dus wellicht dat ze na het eerste 'geval' van FIP wel keurig dicht zijn geweest, dat weten we niet, toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Het is het corona virus, komt vooral voor waar veel katten zijn. Het word overgebracht vanuit de kattenbak, de poep. Daarom moet je als cattery normaal ook een tijd dicht en uiterste hygiëne bij je kattenbakken. Echt ontsmetten enzo.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over 10 jaar vraagt iedereen aan elkaar, "Waar was jij toen Goodbye zonder chocola zat?
dat we dit mogen meemaken
Vandaar het beleid dat je een jaar dichtmoet. Na dat jaar kun je dan bij al je katten de titer laten bepalen. Is die hoog, dan kun je dus het beste niet fokken met de poes. Een jong katje met FIP word je echt niet blij vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar tussen de katten van f_r zat toch een hele tijd, zo niet jaren? Dus wellicht dat ze na het eerste 'geval' van FIP wel keurig dicht zijn geweest, dat weten we niet, toch?Het is wel héél toevallig allemaal, dat is zo, maar er was ook niet vastgesteld dat haar andere kat echt FIP had, dacht ik?
Ze moeten het sowieso weten en uitzoeken bij die cattery, dat vind ik ook
Maar misschien konden zij er ook niets aan doen.
Ik weet het nog!!!quote:
Kom maar een stukje halen! Heb hier nog 4 chocolade letters liggen. (Vergeet het steeds)quote:
Vergeten!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Kom maar een stukje halen! Heb hier nog 4 chocolade letters liggen. (Vergeet het steeds)
Ik heb er nog 6 liggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Kom maar een stukje halen! Heb hier nog 4 chocolade letters liggen. (Vergeet het steeds)
En ze hebben dezelfde vader of moeder toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Tussen Snowy en Rossi zit net geen jaar.
Maar heeft hij een dikke buik?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Tussen Snowy en Rossi zit net geen jaar.
Volgens mij hadden ze ook het vermoeden van FIP (toch?)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Maar had Snowy alleen die tumor of had die ook FIP of hadden ze daar niet eens naar gekeken?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat het moeilijk echt vast te stellen is. Maar ze hebben wel verteld niks meer voor hem te kunnen doen en dat het besluit bij ons ligt.
Hebben jullie destijds dit aan de rasvereniging laten weten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze hebben al wel de verdenking van FIP gehad bij Snowy maar hij is er niet verder op onderzocht. Hij had wel de FIP titer.
Nee, bij de droge vorm merk je aan de buik weinig verschil.quote:
FIP is een ziekte die echt ongrijpbaar is...in 2005 hier twee katten aan verloren en het vermoeden dat in 2006 en 2007 er ook bij mij 2 katten zijn geweest waarvan de achtergrond van hun ziek zijn FIP is geweest....ik ben als de dood dat het hier weer opduiktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar tussen de katten van f_r zat toch een hele tijd, zo niet jaren? Dus wellicht dat ze na het eerste 'geval' van FIP wel keurig dicht zijn geweest, dat weten we niet, toch?Het is wel héél toevallig allemaal, dat is zo, maar er was ook niet vastgesteld dat haar andere kat echt FIP had, dacht ik?
Ze moeten het sowieso weten en uitzoeken bij die cattery, dat vind ik ook
Maar misschien konden zij er ook niets aan doen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:02 schreef ferrari_rood het volgende:
dezelfde moeder.
Ik mag kan niet aan zijn buik komen vanwege de operatie maar hij heeft sowieso niet de natte vorm dus zie je volgens geen tot weinig vocht in de buik. Corrigeer mij als ik het fout heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |