abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:53:52 #201
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76852435
Oh ja paardrijden.
Mn opa vond dat zo leuk als we dat leuk vonden , die had een boerderij en die wilde altijd een paard voor ons kopen
Maar ik vond dat borstelen en stallen uitmesten en zo altijd maar smerig en je kreeg dr zwarte randjes van onder je nagels, dus we waren stiekem heel blij dat opa dat niet mocht
We gingen wel altijd op vakantie paardrijden, in Noordwijk bij de manege, en in Amerika en zo, van die tochten maken.
Maar ik vind paarden nog steeds gewoon stinken
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 januari 2010 @ 14:54:10 #202
163650 Greys
pi_76852444
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh ik niet, wij deden toen karate en dat was pas echt kick ass cool
Ik had een eigen paard, dat was ook kick ass cool.
En duur. Vandaar geen dansles, kwestie van keuzes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:55:19 #203
176471 oh-oh
pi_76852477
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had een eigen paard, dat was ook kick ass cool.
En duur. Vandaar geen dansles, kwestie van keuzes
Zie mijn post boven de jouwes
Wij wilden geen eigen paard
Ik heb nu nog veel vriendinnen met paarden, en ik vind die paardenlucht nog net zo vies als ik t toen vond
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 januari 2010 @ 14:55:43 #204
163650 Greys
pi_76852503
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja paardrijden.
Mn opa vond dat zo leuk als we dat leuk vonden , die had een boerderij en die wilde altijd een paard voor ons kopen
Maar ik vond dat borstelen en stallen uitmesten en zo altijd maar smerig en je kreeg dr zwarte randjes van onder je nagels, dus we waren stiekem heel blij dat opa dat niet mocht
We gingen wel altijd op vakantie paardrijden, in Noordwijk bij de manege, en in Amerika en zo, van die tochten maken.
Ik had het helemaal luxe, want mijn paard stond in stalling op een manege en dan werd de stal dus voor je uitgemest, hoefde je zelf nooit te doen
En borstelen enzo daar waren altijd wel kinderen voor te porren die daar zelfs om vroegen, of ze met je paard mochten tutten en er vlechtjes in maken enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:57:33 #205
176471 oh-oh
pi_76852589
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had het helemaal luxe, want mijn paard stond in stalling op een manege en dan werd de stal dus voor je uitgemest, hoefde je zelf nooit te doen
En borstelen enzo daar waren altijd wel kinderen voor te porren die daar zelfs om vroegen, of ze met je paard mochten tutten en er vlechtjes in maken enzo

Ja nee mn opa wilde dat stomme peerd op de boerderie.
Gelukkig hield ie het bij kleinvee uiteindelijk.
Kippen- en konijnenhokken en geitenstallen en duivenhokken schoonmaken en uitmesten vond ik dan weer helemaal niet zo erg
( Groucho Marx )
pi_76852666
Ik heb mijn bak B&J ijs maar gepakt enzo

En vriendlief heeft wel op stijldansen gezeten ik niet dus ik kan absoluut niet mee komen met hem.
Ik heb jaren accordeon gespeeld maar vlot noten lezen kan ik niet meer.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:00:08 #207
176471 oh-oh
pi_76852704
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mijn bak B&J ijs maar gepakt enzo

En vriendlief heeft wel op stijldansen gezeten ik niet dus ik kan absoluut niet mee komen met hem.
Ik heb jaren accordeon gespeeld maar vlot noten lezen kan ik niet meer.
Heb je nog niks gehood van de da?
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:00:24 #208
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_76852718
paardrijles heb ik ook opgezeten
als ik het geld ervoor zou hebben zou ik graag een eigen haflinger willen maar dan moet eerst de rest de deur uit en dat doen we natuurlijk niet
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_76852754
Jawel daarom ook de B&J bak met ijs.
  Moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 15:02:06 #210
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76852779
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja paardrijden.
Whahaha wat een verschil, ik ben wel eens naar huis gestuurd op de basisschool omdat ik zelfs voor school nog langs mijn verzorgpaardje ging om te kijken of alles wel goed was en zo en k stonk dan natuurlijk een uur in de wind naar de paardjes als ik in de klas kwam
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 januari 2010 @ 15:02:25 #211
163650 Greys
pi_76852791
Het klinkt echt heel verwende nesterig hierboven van dat eigen paard, maar er was wel iets voor te zeggen hoor... Zowel mijn vader als mijn zus als ik reden paard op die manege, dus aan rijlessen en springlessen waren mijn ouders klauwen met geld kwijt. En toen scheelde het ineens niet zo heel veel geld meer met een eigen paard. Het paard kopen op zich zijn de kosten niet echt, de stalling was/is juist bereduur. Ik weet nog wel dat van het geld dat het kostte om dat paard te hebben per maand je een flink huis kon huren

Uiteindelijk stopte mijn vader met rijden en verhuisde zussie naar de andere kant van het land. Had er in mijn eentje geen zin meer in, dus paard weggegeven aan leuke mensen die goed voor hem zorgen. Zorgden, denk dat ie inmiddels er niet meer is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 januari 2010 @ 15:03:00 #212
163650 Greys
pi_76852815
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Jawel daarom ook de B&J bak met ijs.
Nou, vertel dan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:03:43 #213
176471 oh-oh
pi_76852841
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:00 schreef Nonneke het volgende:
paardrijles heb ik ook opgezeten
als ik het geld ervoor zou hebben zou ik graag een eigen haflinger willen maar dan moet eerst de rest de deur uit en dat doen we natuurlijk niet
Bil komt van mensen met een pension aan huis, die hebben een grote stal met paarden, een koe , een varken, en dan een hele roedel sjieke showhonden.
Stomme Bil rent nog altijd als een dulle op paarden af, wordt ie hyper en blij van
( Groucho Marx )
pi_76852852
Ik ben vanuit mijn werk om 13:35 langs de DA gereden ik kwam er toch langs. Eerst zei de assistente dat er nog niks binnen was. Maar het bleek in de mail van de hoofdvestiging te staan. Er was nog geen DA aanwezig dus om 14:00 kon ik terug komen. Hij heeft een virus dat zijn lympeknopen en lever aantast. Zeer waarschijnlijk toch FIP. De DA ging het lab nog bellen en zou mij vandaag nog bellen. Ookal is het geen FIP dan is zijn levenverwachting ook zeer laag. Of te wel een rot uitslag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:05:27 #215
176471 oh-oh
pi_76852906
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:02 schreef senesta het volgende:

[..]

Whahaha wat een verschil, ik ben wel eens naar huis gestuurd op de basisschool omdat ik zelfs voor school nog langs mijn verzorgpaardje ging om te kijken of alles wel goed was en zo en k stonk dan natuurlijk een uur in de wind naar de paardjes als ik in de klas kwam
Whaha, ik zat jarenlang naast zo een paardenmeisje op school, mss komt daar mijn afkeer van die paardenlucht wel vandaan
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 januari 2010 @ 15:05:34 #216
163650 Greys
pi_76852913
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben vanuit mijn werk om 13:35 langs de DA gereden ik kwam er toch langs. Eerst zei de assistente dat er nog niks binnen was. Maar het bleek in de mail van de hoofdvestiging te staan. Er was nog geen DA aanwezig dus om 14:00 kon ik terug komen. Hij heeft een virus dat zijn lympeknopen en lever aantast. Zeer waarschijnlijk toch FIP. De DA ging het lab nog bellen en zou mij vandaag nog bellen. Ookal is het geen FIP dan is zijn levenverwachting ook zeer laag. Of te wel een rot uitslag
Godver. Wat erg zeg.
Maar wel raar dat er dan in die uitslag nog steeds niet echt staat wat het nou is. 'Zeer waarschijnlijk' toch FIP. Zetten ze dat er niet gewoon bij dan? Nu moeten ze weer gaan bellen...
Sterkte. Het is allemaal niet eerlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 15:06:26 #217
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76852950
quote:
Ik ben vanuit mijn werk om 13:35 langs de DA gereden ik kwam er toch langs. Eerst zei de assistente dat er nog niks binnen was. Maar het bleek in de mail van de hoofdvestiging te staan. Er was nog geen DA aanwezig dus om 14:00 kon ik terug komen. Hij heeft een virus dat zijn lympeknopen en lever aantast. Zeer waarschijnlijk toch FIP. De DA ging het lab nog bellen en zou mij vandaag nog bellen. Ookal is het geen FIP dan is zijn levenverwachting ook zeer laag. Of te wel een rot uitslag.

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh dit vind ik zooo erg Heel erg veel sterkte F_R.
Ik hoop dat ze toch nog wat voor hem kunnen doen.
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 15:07:02 #218
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_76852971
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:34 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Dat heb ik eerder gehoord. Ik heb daarom gewoon gezegd dat het een nacht-vlucht is en ik fit wil aankomen omdat ik moet werken de dag erna, en dat ik anders niet kan slapen in een vliegtuig. Beetje verhaaltje er omheen en toen was het goed
Mr. S. Hele fijne vakantie gewenst, ook van Pagan.
Hopelijk lekker eten (vast wel) en veel moois!
Veeel plezier en heelhuids terugkomen!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_76853017
Ik denk dat het moeilijk echt vast te stellen is. Maar ze hebben wel verteld niks meer voor hem te kunnen doen en dat het besluit bij ons ligt.

@MrS fijne vakantie.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 januari 2010 @ 15:09:36 #220
163650 Greys
pi_76853069
En zo'n virus als FIP, hoe komt een kat daar eigenlijk aan? Ik weet dat niet, heb voor Boor nog nooit een kat gehad. Is dat erfelijk, of kan een fokker er niets aan doen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 15:09:54 #221
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_76853079
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

oh, ik BARST van het ritmegevoel
en ik kan heus wel een beetje dansen hoor... maar gefilmd worden is dan wel weer eng...
Heb zelfs een keer één les buikdansen gehad!
Leuk hé, ik deed het altijd, op een voet gaat het helaas wat minder. Hoop het wel weer te kunnen.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Designer vrijdag 15 januari 2010 @ 15:10:43 #222
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_76853119
quote:

[ afbeelding ]
SPOILER
ah nee he
🐙
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:11:31 #223
176471 oh-oh
pi_76853148
quote:

[ afbeelding ]
SPOILER
Ah shit, dus toch heel slecht nieuws.
Damn, ik weet niet wat ik er op moet zeggen hoor.
( Groucho Marx )
pi_76853153
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:09 schreef Greys het volgende:
En zo'n virus als FIP, hoe komt een kat daar eigenlijk aan? Ik weet dat niet, heb voor Boor nog nooit een kat gehad. Is dat erfelijk, of kan een fokker er niets aan doen?
Veel katten zijn drager maar daarbij komt het niet tot uiting. Voor zover ik weet wel overdraagbaar door de moeder. Er zijn er hier wel die er meer vanaf weten voor ik dingen typ die niet waar zijn.
  Moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 15:11:57 #225
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76853167
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:09 schreef Greys het volgende:
Het is een mutatie van het caronavirus heb ik altijd begrepen. En de meeste katten doorlopen dat virus maar bij bij sommige katten (lage weerstand?) muteert het en ontwikkeld FIP. Je kunt er niets aan doen en de fokker ook niet. Het enige wat een cattery kan doen is het zoveel mogelijk proberen te vermijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')