oke veel plezier met het verder om zeep helpen van een totale bevolking.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja.
Mss had je het nog niet begrepen, maar dit topic is niet bedoeld voor deze discussie, ga nou gewoon lekker verder in NWS, hier vang je toch bot...
Hey, houd eens op met dit topic te misbruiken om je mening door andermans strot te duwen. Dit is niet Klaagbaak, dit is niet Nieuws, dit is een inzamelingstopic. Open fijn ergens anders een topic en ga daar je gifgal spuwen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef truebastard het volgende:
[..]
waren de europese landen dan voor de marshall hulp 3e wereldlanden...
leer eerst eens lezen...
Van ons is nog niet binnen ..heb straks overgemaakt. Dat zei ik tegen jou in je PM.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:53 schreef Fuente het volgende:
De eerste tussenstand van geld wat op de rekening staat is: 170 euro!! In een paar uur tijd. Mensen jullie zijn geweldig. We verwachten nog veel meer donaties aangezien er veel aanmeldingen zijn geweest, maar dit zijn bijna allemaal donaties van postbank/ing nr's en dat gaat natuurlijk snel op een ing rekeningnr.
Wauw!!
Dan hebben jullie van ons ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:11 schreef Fuente het volgende:
Is prima hoor Haaibaaike, we verwachten pas tegen woensdag/donderdag een eindstand te kunnen geven
Dat van ons komt van de week binnen ..omdat ik gisteren overgemaakt hebt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:29 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Maar er kan vast nog meer bij! Lijkt me dat nog lang niet alles binnen is! Ik zie hier best veel reacties al, dus er komt vast nog een flink bedrag bij.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:25 schreef Fuente het volgende:
De eerste 5 paketten zijn binnen
Quote Sara: Ooh wauwww zijn die allemaal voor oom Alex in Hietie!!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:25 schreef Fuente het volgende:
De eerste 5 paketten zijn binnen
Quote Sara: Ooh wauwww zijn die allemaal voor oom Alex in Hietie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |