Update van Alexander, hij heeft 7 minuten met Marijke gesproken:
Alexander klonk goed, wel is het moeilijk voor hem en gaat hij door allerlei gevoelens en heeft veel gedachten.
Hij leeft bij de dag. Er zijn zo veel doden, hij had dat ook gehoord.
***** en ***** (adoptiekinderen, ik heb de namen even weggehaald) zijn gisteren opgehaald. Hij heeft er verder nists over verteld, ik verwacht dat het te emotioneel was.
Alexander heeft besloten te blijven. Ik vind dat echt heel goed van hem, echt geweldig.
Mark, een Nederlander getrouwd met een mulatte kwam, dus hebben we even opgehangen. Heel belangrijk voor Alexander om even met hem te kunnen praten.
Ik heb verteld van RTL4, hij had die meneer aan de telefoon gehad, maar zij hadden geen benzine. Ik weet dus niet of zij nog benzine in Kenscoff zijn gekomen
De rhino heeft een lekke band, toen viel de telefoon uit.
Toen ik van de doden ind e familie van JeanMax vertelde, zei Alexander iets van: Er zijn zo veel doden, het leek of hij het neit wilde horen, dus heb ik dat soort verdrietige dingen niet verder verteld.
Ik heb gezegd dat hij met Berchon en Anel mag zorgen dat er eten gekocht wordt. Het is nu al duurder, zei hij. Het is beter wat in huis te hebben, dan kunnen wij ook gemakkelijker anderen helpen. Ik heb geen idee wat er straks is of niet is.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje