abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:15:22 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76904621
Ik heb het even online gekeken ook en idd als je het hele item kijkt is het een stuk anders. Ik viel net echt in dat stukje dat hij beschrijft wat hij ziet.
Ohohoh wat is het toch schrijnend....
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 januari 2010 @ 22:20:09 #227
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76904796
Even een berichtje aan iedereen die mij een PM heeft gestuurd: jullie hebben een nieuwe PM, het blijkt dat het gironummer dat ik van Fuente had gekregen een foutje bevat. Een oplettende user is daarachter gekomen en heeft me ingeseind. Er blijkt een cijfer te ontbreken in het bericht van Fuente dat ik aan jullie geforward heb.

Ik heb Fuente uiteraard ook even ingelicht want in haar tekst staat dus vermoedelijk dezelfde fout
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_76904849
Dus iemand anders heeft nu vast heel veel geld gekregen. Ook van mij dus, een half uur geleden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:24:58 #229
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76904974
Een gironummer? Ik heb gewoon het banknummer gebruikt wat in de OP staat, komt dan toch ook wel goed terecht?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 januari 2010 @ 22:25:12 #230
13151 crew  Rewimo
pi_76904982
Ja, ik vind het heel rot, maar ik wist het niet. Heb gewoon Fuentes PM met gegevens naar jullie doorgestuurd. En daar zat helaas een fout in.

Ik heb wel de naam en woonplaats van degene die dat andere rekeningnummer heeft.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_76904985
In navolging van Moonah
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:03 schreef Fuente het volgende:
**TUSSENSTAND**

300 euro!! En dat al in 2 dagen tijd
Geweldig!

Eh... over welke rekening heb je het eigenlijk? Ik heb op die Rewimo noemde gestort (met het extra cijfer).
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 januari 2010 @ 22:25:45 #232
13151 crew  Rewimo
pi_76905005
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:24 schreef flugeltje het volgende:
Een gironummer? Ik heb gewoon het banknummer gebruikt wat in de OP staat, komt dan toch ook wel goed terecht?
Dat is een ander nummer, van de stichting. Het nummer uit de PM is een ander.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:27:30 #233
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76905073
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:25 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat is een ander nummer, van de stichting. Het nummer uit de PM is een ander.
Maar het geld komt dan toch hoop ik wel op de juiste stapel terecht? Het nummer stond zo expliciet in de OP dat ik dacht dat dat het juiste nummer was...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 januari 2010 @ 22:28:43 #234
13151 crew  Rewimo
pi_76905125
Dat is ook zo, flugeltje, alleen is dat het nummer van de stichting.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:30:51 #235
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76905209
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:27 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Maar het geld komt dan toch hoop ik wel op de juiste stapel terecht? Het nummer stond zo expliciet in de OP dat ik dacht dat dat het juiste nummer was...
Ja, ik heb ook op het rek.nr. van de stichting gestort. Maar is óók een goed doel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:33:02 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76905292
Ik heb al een mailtje naar mijnzusdiebijdebankwerkt gestuurd om te vragen hoe ik het terug kan krijgen.
F. heeft gegoogeld en lijkt iets te vinden over een Christelijke organisatie, dus met een beetje mazzel zijn ze wel coulant. Er staat bij mij iig ook 'voor haiti' in de subject...
pi_76905481
Jeetje wat balen..

In de PM die ik naar Rewimo heb gestuurd mist inderdaad een 2, in de pm die ik zelf naar iedereen gestuurd heb klopt wel!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_76905773
Heeft iemand enig idee bij het geld is terechtgekomen? Dan kan ik die persoon proberen te bereiken en vragen of ze het geld kunnen overmaken naar het juiste rekeningnummer!!

De PM's die ik zelf beantwoord heb bevatten wel het goede rekeningnummer maar in de PM die ik naar Rewimo gestuurd heb mist en 2, ik kan echt wel janken nu
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_76905992
Fuente, maak je niet te druk, in de hectiek kan zoiets gebeuren. Jee man, wat jij wel niet allemaal meemaakt....
  zaterdag 16 januari 2010 @ 23:06:41 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76906447
Het komt wel goed Fuente.
Rewimo heeft de gegevens schreef ze in de PM.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 23:11:53 #241
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76906645
Fuente, is dat geld die ik naar jou banknummer hebt overgemaakt verkeerd?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 23:18:18 #242
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76915099
Oh jee! Ik zag de pm net en vroeg meteen wat ik nu dan moet doen, maar dat is dus nog niet duidelijk? Is er al iemand geld aan het terugvragen bij diegene die het nu ontvangen heeft?
pi_76915162
Dus voor de duidelijkheid, er moet drie keer een 2 in het nummer staan, 222 dus?

Jeetje, wat een gedoe. Maar komt vast goed!
pi_76915212
Oh ik baal echt ontzettend. Voor de duidelijkheid: De PM's die ik gestuurd heb zijn allemaal ok qua rekeningnummer. De PM die ik naar Rewimo gestuurd heb heb ik te snel getikt, en een 2 vergeten (die in het rijtje 2-en hoort).
Als iemand de gegevens heeft van waar het is terechtgekomen neem ik zsm contact daarmee op om het geld op de juiste rekening te krijgen.
Sara
Merel
Ukje
pi_76915215
Update van Alexander, hij heeft 7 minuten met Marijke gesproken:

Alexander klonk goed, wel is het moeilijk voor hem en gaat hij door allerlei gevoelens en heeft veel gedachten.
Hij leeft bij de dag. Er zijn zo veel doden, hij had dat ook gehoord.
***** en ***** (adoptiekinderen, ik heb de namen even weggehaald) zijn gisteren opgehaald. Hij heeft er verder nists over verteld, ik verwacht dat het te emotioneel was.
Alexander heeft besloten te blijven. Ik vind dat echt heel goed van hem, echt geweldig.

Mark, een Nederlander getrouwd met een mulatte kwam, dus hebben we even opgehangen. Heel belangrijk voor Alexander om even met hem te kunnen praten.
Ik heb verteld van RTL4, hij had die meneer aan de telefoon gehad, maar zij hadden geen benzine. Ik weet dus niet of zij nog benzine in Kenscoff zijn gekomen
De rhino heeft een lekke band, toen viel de telefoon uit.
Toen ik van de doden ind e familie van JeanMax vertelde, zei Alexander iets van: Er zijn zo veel doden, het leek of hij het neit wilde horen, dus heb ik dat soort verdrietige dingen niet verder verteld.
Ik heb gezegd dat hij met Berchon en Anel mag zorgen dat er eten gekocht wordt. Het is nu al duurder, zei hij. Het is beter wat in huis te hebben, dan kunnen wij ook gemakkelijker anderen helpen. Ik heb geen idee wat er straks is of niet is.
Sara
Merel
Ukje
pi_76915253
Fuente wat vreselijk wat hij mee moet maken en wat goed en moedig van hem dat hij blijft
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 januari 2010 @ 08:59:19 #248
13151 crew  Rewimo
pi_76915255
Fijn dat je weer bericht van hem hebt, Fuente. Ik denk dat het allemaal nog moeilijk te bevatten is voor hem, wat er gebeurd is. Alles om hem heen is letterlijk ingestort. Zoveel mensen ineens weg, dat is ook heel onwerkelijk.

Ik heb de naam en woonplaats van degene met het andere rekeningnummer aan Fuente gestuurd. Hopelijk kunnen we diegene bereiken en is deze bereid om het geld terug te storten.
pi_76915314
Ik kan helaas geen directe gegevens van deze persoon vinden, maar de achternaam komt niet zo heel vaak voor, dus ik zal vanmiddag de mensen die wel in het tel.boek staan bellen en vragen of ze me verder kunnen helpen.
thnx Rewimo!
Sara
Merel
Ukje
pi_76915341
En ik neem aan dat het met dat nummer eraf een gironr wordt toch? Dan zal ik morgen de bank ook gewoon bellen en vragen om advies!
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')