Daarom is ;ie dus nooit meer onlinequote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja maar die kl00n werd te gevaarlijk dus die heb ik gekilled
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kom ik niet meer. Hoogstens als ik me heel erg verveel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Voor écht postopkrikken, moet je trouwens in MEN zijn.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Maar hoe kan dat? Dat mag dan toch ook niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. Voornamelijk in KLB, als ik het me goed kan herinneren.
Naatje is ook een kloon van jou?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:06 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens is dat mijn taktiek gewoon iedere keer een nieuwe jongere vorm aannemen
Daar kijkt men niet zo nauw, zeker niet in de zaterdagavond-SBS-postopkrikbagger.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat? Dat mag dan toch ook niet?
Nu moet ik weer een nieuwe!1!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naatje is ook een kloon van jou?
Jij bent een soort Robert Pattinson?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:06 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens is dat mijn taktiek gewoon iedere keer een nieuwe jongere vorm aannemen
Vandaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar kijkt men niet zo nauw, zeker niet in de zaterdagavond-SBS-postopkrikbagger.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom is ;ie dus nooit meer onlineMSN is voor paupers..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Daar kom ik niet meer. Hoogstens als ik me heel erg verveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh huquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent een soort Robert Pattinson?
Gelukkig is hier niet daarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Het is hier nog lang niet school.
Wil jij dan school bij je thuis?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Het is hier nog lang niet school.
Ik doe hem wel uit, mij te gevaarlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Leip! Zet je wel je kunstgebit goed vast?
Goed punt!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik doe hem wel uit, mij te gevaarlijk
Wij hebben geen TomTom.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
PM maar even voor het adres die je in de TomTom kan zetten
Jep. Katether ook maar uitgedaan voor de zekerheidquote:
Google Maps op je telefoon ftwquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Google Maps op je iPhone met ook TomTom en Navigon ftw
En gaaaaaaanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep. Katether ook maar uitgedaan voor de zekerheid
Station ommen is toch genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oh nou dan zal ik je een algemene richting geven waar je op moet en dan vinden we elkaar wel
Ik heb geen Iphonequote:
Wij vinden elkaar altijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oh nou dan zal ik je een algemene richting geven waar je op moet en dan vinden we elkaar wel
* Ezechielk schuifelt vol gas voorachteruit.quote:
Da's bagger, dan gaat de muziek de hele tijd zachterquote:
Het is een meisje he, dan moet je het ook niet te moeilijk makenquote:
* c0nd0r struikelt over grassprietje en haalt zijn ribbroek openquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk schuifelt vol gas voorachteruit.
Gewoon even goed uitzoeken hoe je moet rijden en het lukt ook welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's bagger, dan gaat de muziek de hele tijd zachter
Kan je instellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's bagger, dan gaat de muziek de hele tijd zachter
Ik ga misschien iets door dat topic doen wat tegen mijn principes in gaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik voel me opeens nuttig op FOK! door dat topic van Paul
Da's ook wel weer zo!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is een meisje he, dan moet je het ook niet te moeilijk maken
HALLO MEISJE!!! MEISJE!quote:
Niet doen je bent net weer op vrije voetenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga misschien iets door dat topic doen wat tegen mijn principes in gaat
?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga misschien iets door dat topic doen wat tegen mijn principes in gaat
Ik ga toch niet helemaal naar Rotterdam lopen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
HALLO MEISJE!!! MEISJE!
JA IK PRAAT TEGEN JOU DOOR DIT SCHERM! NIET SCHRIKKEN!
GA NAAR BUITEN EN ZOEK EEN GROOT GEEL/BLAUW APPARAAT! STAP MAAR IN EN VRAAG AAN EEN MAN MET EEN TANG DIE JE KAARTJE WIL OF HIJ JE NAAR OMMEN BRENGT!
STATION OMMEN!!!
O-M-M-E-N
NIET EMMEN!
NEEEE NIET!!
Ik weet ook nog niet zeker of ik het ga doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet doen je bent net weer op vrije voeten
Hou je in!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet zeker of ik het ga doen
Hebben ze daar geen station?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga toch niet helemaal naar Rotterdam lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |