ok met of zonder vinger erinquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Foto van je pronkstuk in de pot maken
De buschauffeur ook niet!quote:
Mijn balkon is nooit glad geweest deze winterquote:
agh, vandaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn balkon is nooit glad geweest deze winter
Ik had het meer over de straatquote:
Zo nu en dan.quote:
Oh, er ligt nog genoeg. Het is alleen niet glad meer. En ook niet van die papperige bendequote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ikmaar op plaatsen waar weinig gereden wordt zal ook nog wel wat liggen hoor
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, er ligt nog genoeg. Het is alleen niet glad meer. En ook niet van die papperige bende
Dan pasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou kunnentrouwens, vanaf woensdag gaat het weer vriezen
Oeh, gaaf. Schaatsenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh morge niet zou fris tijdens het werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan gaat het weer goed vriezenquote:
Klopt. als de sneeuw maar weggaat, dat is beter voor het ijsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan gaat het weer goed vriezennu is het in de nacht -1 en overdag +zoveel graden, wat maakt dat het ijs er bij komt en er weer af gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |