Wij mogen niet tellen van de modjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:59 schreef Elmostyle het volgende:
Zijn ze bij de ONZ SC de telling kwijtgeraakt?
ook dat natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:59 schreef timmmmm het volgende:
En dat Huppel een krakkemikkige ikea kast is
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij mogen niet tellen van de modjes![]()
[..]
ook dat natuurlijk
en de TT faal zien jullie niet he
aha scherp mes zekerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
ook dat natuurlijk
Defuckquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
ook dat natuurlijk
God, en hoe vaak is er wel niet gezeik geweest met de KLB SC? Niet heel gek dat ze het bij een nieuwe SC anders willen doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:02 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
DefuckWaarom is dat, in KLB SC mag wel geteld worden
?
Dit dus. Zie het als een soort exclusiviteit qua SC's hier op Fok!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:03 schreef timmmmm het volgende:
Wij mogen in principe best tellen van de mods. In onze drang ons af te zetten tegen de rest van FOK! hebben we besloten dat niet te doen.
Ik dacht gewoon dat het kwam omdat 90% van alle posters in dit gedeelte van fok sowieso niet kan tellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:03 schreef timmmmm het volgende:
Wij mogen in principe best tellen van de mods. In onze drang ons af te zetten tegen de rest van FOK! hebben we besloten dat niet te doen.
1,2,4,7,3,5quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon dat het kwam omdat 90% van alle posters in dit gedeelte van fok sowieso niet kan tellen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon dat het kwam omdat 90% van alle posters in dit gedeelte van fok sowieso niet kan tellen.
okquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
God, en hoe vaak is er wel niet gezeik geweest met de KLB SC? Niet heel gek dat ze het bij een nieuwe SC anders willen doen.
we hebben nooit een telling gehadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:59 schreef Elmostyle het volgende:
Zijn ze bij de ONZ SC de telling kwijtgeraakt?
Als ik zou kunnen tellen zou ik weten of je de waarheid sprak of niet! Maar ja na 1 was ik de draad al kwijt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
1,2,4,7,3,5
Hoe bedoel jeIk kan toch tellen
Gelukkig maar, ik had een 3 op rekenen. Of was het nou een 8quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik zou kunnen tellen zou ik weten of je de waarheid sprak of niet! Maar ja na 1 was ik de draad al kwijt.
Kben ff gaan Google'n en iddquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we hebben nooit een telling gehadtminste niet sinds ik hier zit
![]()
quote:
Bier + Brinta?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:12 schreef Elmostyle het volgende:
Ik heb ook net een 8pack bier gekocht, al denk ik dat ik dat het beste maar niet als ontbijt ga nemen
jawel man, met een gabakken eitje en wat worstjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:12 schreef Elmostyle het volgende:
Ik heb ook net een 8pack bier gekocht, al denk ik dat ik dat het beste maar niet als ontbijt ga nemen
Sorryquote:
quote:
Zal 't binnenkort eens proberen als ik eieren en worstjes in huis hebquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jawel man, met een gabakken eitje en wat worstjes
faalhaas van onz hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan gaat er bij mij toch iets fout
eet ik met kerst als ik in Ierland bij familie ben, worstjes, eieren en witte bonen in tomaten saus en een pint tegen de katerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
SorryKzal jullie volgende keer direct op jullie woord geloven als 't aannemelijk is
[..]jah tuurlijk
[..]
Zal 't binnenkort eens proberen als ik eieren en worstjes in huis heb
Okequote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
eet ik met kerst als ik in Ierland bij familie ben, worstjes, eieren en witte bonen in tomaten saus en een pint tegen de kater
ach 95% van de fok personen heeft dat en dan heb je nog debielen als timmmm die een stukje erger zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en een geboren autist
nou, niet echt, maar wel in de buurt
Ik kan er ook niets aan doen dat ik er zo bijloopquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ach 95% van de fok personen heeft dat en dan heb je nog debielen als timmmm die een stukje erger zijn
bier is nieteens het ergste, dat is toch echt die bonenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:16 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
OkePfft
Ik denk dat dat voor mij iets zou zijn waar ik aan zou moeten wennen
Maar kzal 't binnenkort is proberen
zeg toch ook niet dat het erg isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik er zo bijloop
[ afbeelding ]
waar the fuck heb je die mensenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik er zo bijloop
[ afbeelding ]
Hew, niet die worstjes ofzo? Die lijken mij nog het moeilijkste te verteren op een lege maag?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bier is nieteens het ergste, dat is toch echt die bonen
noh man, die worstjes zijn goddelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:21 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hew, niet die worstjes ofzo? Die lijken mij nog het moeilijkste te verteren op een lege maag?
Okquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
noh man, die worstjes zijn goddelijk
Maar dat komt omdat hij me altijd anaal bevredigt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
timmmmm en ik weten dat je homo bent.
Dat weet ik. Omdat wij dat beide weten, is het waar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat hij me altijd anaal bevredigt.
dat mag je best geloven, maar ik ruk toch nog steeds af op vrouwen en niet op mannenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
timmmmm en ik weten dat je homo bent.
Dát zijn de dingen die we willen weten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat mag je best geloven, maar ik ruk toch nog steeds af op vrouwen en niet op mannen
ik heb jouw sterretje nog nooit gezienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat hij me altijd anaal bevredigt.
Ik ken Kees.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ken Frans(wat ik moest leren dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ken Kees.heb je dat ook moeten leren dan, keesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga niet haten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je dat ook moeten leren dan, kees
Gaat lekker hier ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb jouw sterretje nog nooit gezien
ga bukken bekijk ik die van jou evenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb jouw sterretje nog nooit gezien
ok met of zonder vinger erinquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Foto van je pronkstuk in de pot maken
De buschauffeur ook niet!quote:
Mijn balkon is nooit glad geweest deze winterquote:
agh, vandaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn balkon is nooit glad geweest deze winter
Ik had het meer over de straatquote:
Zo nu en dan.quote:
Oh, er ligt nog genoeg. Het is alleen niet glad meer. En ook niet van die papperige bendequote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ikmaar op plaatsen waar weinig gereden wordt zal ook nog wel wat liggen hoor
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, er ligt nog genoeg. Het is alleen niet glad meer. En ook niet van die papperige bende
Dan pasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou kunnentrouwens, vanaf woensdag gaat het weer vriezen
Oeh, gaaf. Schaatsenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh morge niet zou fris tijdens het werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan gaat het weer goed vriezenquote:
Klopt. als de sneeuw maar weggaat, dat is beter voor het ijsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan gaat het weer goed vriezennu is het in de nacht -1 en overdag +zoveel graden, wat maakt dat het ijs er bij komt en er weer af gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |