Okquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
noh man, die worstjes zijn goddelijk
Maar dat komt omdat hij me altijd anaal bevredigt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
timmmmm en ik weten dat je homo bent.
Dat weet ik. Omdat wij dat beide weten, is het waar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat hij me altijd anaal bevredigt.
dat mag je best geloven, maar ik ruk toch nog steeds af op vrouwen en niet op mannenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
timmmmm en ik weten dat je homo bent.
Dát zijn de dingen die we willen weten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat mag je best geloven, maar ik ruk toch nog steeds af op vrouwen en niet op mannen
ik heb jouw sterretje nog nooit gezienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat hij me altijd anaal bevredigt.
Ik ken Kees.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ken Frans(wat ik moest leren dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ken Kees.heb je dat ook moeten leren dan, keesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga niet haten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je dat ook moeten leren dan, kees
Gaat lekker hier ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb jouw sterretje nog nooit gezien
ga bukken bekijk ik die van jou evenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb jouw sterretje nog nooit gezien
ok met of zonder vinger erinquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Foto van je pronkstuk in de pot maken
De buschauffeur ook niet!quote:
Mijn balkon is nooit glad geweest deze winterquote:
agh, vandaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn balkon is nooit glad geweest deze winter
Ik had het meer over de straatquote:
Zo nu en dan.quote:
Oh, er ligt nog genoeg. Het is alleen niet glad meer. En ook niet van die papperige bendequote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ikmaar op plaatsen waar weinig gereden wordt zal ook nog wel wat liggen hoor
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, er ligt nog genoeg. Het is alleen niet glad meer. En ook niet van die papperige bende
Dan pasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou kunnentrouwens, vanaf woensdag gaat het weer vriezen
Oeh, gaaf. Schaatsenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh morge niet zou fris tijdens het werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan gaat het weer goed vriezenquote:
Klopt. als de sneeuw maar weggaat, dat is beter voor het ijsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan gaat het weer goed vriezennu is het in de nacht -1 en overdag +zoveel graden, wat maakt dat het ijs er bij komt en er weer af gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |