pedo ipv homoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij de jeugd elftallen![]()
[..]
dat is die homo van de ochtend gymnastiek
je ziet het me doenquote:
ik vond hem zo gay zoals hij daar altijd bezig wasquote:
ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vond hem zo gay zoals hij daar altijd bezig was
quote:
enige....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dan ben ik gelukkig niet de enigste
quote:
die Meg Ryan was destijds wel een afschuwelijk lekker ding trouwensquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef Symphonic het volgende:
Ow er komt trouwens een nieuwe versie uit van When Harry met Sally.
Je ktn deze scene vast nog wel:
nee dat ben ik alquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dan ben ik gelukkig niet de enigste
Voorbeeld opgevolgd van Maastricht?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:53 schreef friemelaar het volgende:
Goed bezig die Tilburgse gemeenteraad.
Zet alle asso's in een getto en je probleem is opgelost...... en dat nog goedkoop ook.
nou nog een scheutje amaretto erinquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee dat ben ik al
Nog maar een lekker kopje cappuccino pakken
Ik ben al verslaafd
zaterdag maar een fles meepikken van het werkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou nog een scheutje amaretto erin
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zaterdag maar een fles meepikken van het werk
da mag hier nie
amaretto
jah, net als een terrasje pikkenquote:
mensen zonder smaakquote:
quote:
er naar iig welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij moet wachten, doet toch pijn aan je rug nu
je gaat lunchenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:31 schreef wel.o.k het volgende:
zo, en nou ga ik eerst eens iets voor mezelf doen
Dat zoent zo lekker namelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:52 schreef Symphonic het volgende:
Wat een gekkenhuis hier weer vandaag.
Ik heb om 11 uur een shaggie gedraaid en die ligt er nog.
Ik ga hem nu eerst in de brand steken.
Je moet ook eerst de peuk uit de mond halenquote:
dat wordt dan wel tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:52 schreef Symphonic het volgende:
GMTAquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je moet ook eerst de peuk uit de mond halen
preciesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je moet ook eerst de peuk uit de mond halen
en pijp?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies
Mijn lief rookt ook gelukkig
altijd handigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies
Mijn lief rookt ook gelukkig
inkoppertjequote:
quote:
nu nog een netwerk trace aanzettenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:52 schreef Symphonic het volgende:
je moet ze ook eerst goed uitmakenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
zoenen met een meid die rookt lijkt me knetter goor
Na één zo''n actie zou ik het vet uitmaken jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet ze ook eerst goed uitmaken
dan zoennen we toch niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
zoenen met een meid die rookt lijkt me knetter goor
O wee als ik tabaksblaadjes in je kut vind hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zoennen we toch niet?
je hoeft me zelfs niet aan te kijken![]()
Ik zie het probleem niet
ik draai nog geen peuken met mn schaamlippen, dus dat zou in orde moeten zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O wee als ik tabaksblaadjes in je kut vind he
Geen Lewinsky grappen met foutgeparkeerde sigaren ook dan hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik draai nog geen peuken met mn schaamlippen, dus dat zou in orde moeten zijn
Inwendig oprollen in een vloeitje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O wee als ik tabaksblaadjes in je kut vind he
de sigaren die geparkeerd worden, vervellen niet dus ook dat zou geen bezwaar moeten zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen Lewinsky grappen met foutgeparkeerde sigaren ook dan he
niets te vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
weet iemand of het WK Sprint ook via Internet uitgezonden wordt?
stomquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee precies, zo ver was ik dus ook
OMGquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_aanpakken__.html
Echt, we hadden het laatst al over de politiek en de snuggerheid van bepaalde mensen daar in Den Haag![]()
ja maar door de opwarming van de aarde zet de aarde uit en dat veroorzaakt die bevingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
Echt, we hadden het laatst al over de politiek en de snuggerheid van bepaalde mensen daar in Den Haag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Stom kafferquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |