SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:07 schreef Pingwingei het volgende:
EEN KRENTENHOND
Dat moet een koe voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
EEN KRENTENHOND
EitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar een krentenhond?![]()
het is dat ik hem er niet voor uit bed kan halen...maar ik weet ZEKER dat hij boe gaat zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:05 schreef aight1 het volgende:
Staat ook al in je fobo he
Maar toch, voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
EEN KRENTENHOND
PING!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Gewoon later vandaag testenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is dat ik hem er niet voor uit bed kan halen...maar ik weet ZEKER dat hij boe gaat zeggen
Dat is hetzelfde maar dan grootquote:
Jij soms met je benamingenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:09 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde maar dan groot
Ghighi.quote:
Kikkers zijn moeilijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ghighi.
Doe eens een...een...kikker?
Ligt eraan hoe je ze tekentquote:
Het is een vloekquote:
Ik heb geen zoonquote:
Aaah...wat sipjes toch...mijne even lenen?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij laten lachen, wordt de rest wakker
Je hebt in het vorige topic wat gemistquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:16 schreef 8108139dpths het volgende:
de koe van henk?![]()
zonder tape?![]()
wtf?![]()
Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt in het vorige topic wat gemist
quote:
Maar die is van jouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah...wat sipjes toch...mijne even lenen?
Zou wel alleraardigst zijn ergens een keertjequote:
Henk ging een koe painten en ik heb mijn tape er afquote:
maar nu dus nog niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zou wel alleraardigst zijn ergens een keertje
op dit tijdstip vind ik nachtbraker toch iets meer op zijn plaatsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Henk ging een koe painten en ik heb mijn tape er af![]()
Hoi kletskopje (hihi, da's een koekje)![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |