SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:07 schreef Pingwingei het volgende:
EEN KRENTENHOND
Dat moet een koe voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
EEN KRENTENHOND
EitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar een krentenhond?![]()
het is dat ik hem er niet voor uit bed kan halen...maar ik weet ZEKER dat hij boe gaat zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:05 schreef aight1 het volgende:
Staat ook al in je fobo he
Maar toch, voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
EEN KRENTENHOND
PING!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Gewoon later vandaag testenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is dat ik hem er niet voor uit bed kan halen...maar ik weet ZEKER dat hij boe gaat zeggen
Dat is hetzelfde maar dan grootquote:
Jij soms met je benamingenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:09 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde maar dan groot
Ghighi.quote:
Kikkers zijn moeilijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ghighi.
Doe eens een...een...kikker?
Ligt eraan hoe je ze tekentquote:
Het is een vloekquote:
Ik heb geen zoonquote:
Aaah...wat sipjes toch...mijne even lenen?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij laten lachen, wordt de rest wakker
Je hebt in het vorige topic wat gemistquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:16 schreef 8108139dpths het volgende:
de koe van henk?![]()
zonder tape?![]()
wtf?![]()
Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt in het vorige topic wat gemist
quote:
Maar die is van jouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah...wat sipjes toch...mijne even lenen?
Zou wel alleraardigst zijn ergens een keertjequote:
Henk ging een koe painten en ik heb mijn tape er afquote:
maar nu dus nog niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zou wel alleraardigst zijn ergens een keertje
op dit tijdstip vind ik nachtbraker toch iets meer op zijn plaatsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Henk ging een koe painten en ik heb mijn tape er af![]()
Hoi kletskopje (hihi, da's een koekje)![]()
![]()
![]()
is dat een koekje dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
op dit tijdstip vind ik nachtbraker toch iets meer op zijn plaats
Het wordt er niet veel duidelijker op...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Henk ging een koe painten en ik heb mijn tape er af![]()
Hoi kletskopje (hihi, da's een koekje)![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:20 schreef LudoSanders het volgende:
Zet ik dit zo ff centraal voor mijn ONZ vriendjes.
Ja. Het is niet echt een heeeeel mooie kikker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:19 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
HEE DIE LIJKT BEST WEL OP MIJN UI
Als et zou kunnenquote:
quote:
Ik had tape om mijn enkel...nu niet meer!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het wordt er niet veel duidelijker op...![]()
![]()
hey stroopwafeltje![]()
![]()
![]()
![]()
trusten gozert, tot morgen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:23 schreef Trevland het volgende:
Maar mijn laptop wil graag stroom en rust, tevens heb ik geen zin om te lopen dus ga ik maar![]()
Bis Later![]()
Ik denk niet dat mijn andere helft het daar zo mee eens gaat zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
aha.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had tape om mijn enkel...nu niet meer!![]()
Henk=aight, hij ging een koe painten voor Thijs![]()
Hoe is het met jou dan, snoetepopje?
Slaap lekker pluizebolletje!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:23 schreef Trevland het volgende:
Maar mijn laptop wil graag stroom en rust, tevens heb ik geen zin om te lopen dus ga ik maar![]()
Bis Later![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:23 schreef Trevland het volgende:
Bis Later![]()
Truste!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:23 schreef Trevland het volgende:
Bis Later![]()
Waarom had jij teep?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had tape om mijn enkel...nu niet meer!![]()
Henk=aight, hij ging een koe painten voor Thijs![]()
Hoe is het met jou dan, snoetepopje?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:24 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn andere helft het daar zo mee eens gaat zijn
Jaa, dat gaat opvallen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blonde krullen en blauwe ogen gaan meestal niet zo bij een negertje..ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Mieren neuken, dat is pas letten op kleine dingetjes!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
mierenneuker![]()
tot over een paar uurtjes dan
Dat gaat bij lange na niet lukkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
mierenneuker![]()
tot over een paar uurtjes dan
Daaromquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:26 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Mieren neuken, dat is pas letten op kleine dingetjes!
Daarom en als ik dan aan kom met zoeen jongetje dan krijg ik weer een draai om mijn oortjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, dat gaat opvallen..
Blonde krullen en blauwe ogen gaan meestal niet zo bij een negertje..
Omdat ik door mijn enkel was gegaan vorige week woensdag...quote:
Je was toch wel voorzichtig hè?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik door mijn enkel was gegaan vorige week woensdag...![]()
Maar ik was nu heel heel boos op mijn tape, want het zat stom en mijn tenen gingen tintelen, dus heb ik net de schaar er in gezet (in het vorige topic)
Nou, hij is anders heel mooi hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:27 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Daarom en als ik dan aan kom met zoeen jongetje dan krijg ik weer een draai om mijn oortjes
Hihihi...ja, het topic kwam er zonder kleerscheuren vanafquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je was toch wel voorzichtig hè?![]()
Dat je niet per ongeluk in het topic knipt...![]()
* agrees. Leuk joch.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, hij is anders heel mooi hoor
Ja maar als ik met een post-it aan kom die heel mooi is terwijl er een briefje van 50 euro (vermodderd en gescheurd) word gevraagd dan is dat ook niet goedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, hij is anders heel mooi hoor
Dat is wel minder blij nieuwsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik door mijn enkel was gegaan vorige week woensdag...![]()
Maar ik was nu heel heel boos op mijn tape, want het zat stom en mijn tenen gingen tintelen, dus heb ik net de schaar er in gezet (in het vorige topic)
Ik vind dat nogal een twijfelachtige vergelijking, meneertje!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja maar als ik met een post-it aan kom die heel mooi is terwijl er een briefje van 50 euro (vermodderd en gescheurd) word gevraagd dan is dat ook niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal een twijfelachtige vergelijking, meneertje!In dit geval post-it even vervangen voor schilderijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Van omdat dat er een tegel scheef lag langs de gracht en daar liep ik dus op en toen deed mijn enkel van knik...knak.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:31 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat is wel minder blij nieuwsHoe kwam dat zo? (ik mis wat sinds geen kleptop
)
quote:
Auquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van omdat dat er een tegel scheef lag langs de gracht en daar liep ik dus op en toen deed mijn enkel van knik...knak.
auquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van omdat dat er een tegel scheef lag langs de gracht en daar liep ik dus op en toen deed mijn enkel van knik...knak.
Aah, Dankje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
In dit geval post-it even vervangen voor schilderij
Welk huiswerk, paint of je echte echte huiswerk?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet maar eens stoppen met huiswerk he?
Als zoveel mensen over jou alarmbelletje zeggen dat ie leuk is enzo dan geloof ik dat welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aah, Dankje.
Anders moest ik nog foto's van kind in sneeuw gaan sturen als bewijsmateriaal
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geloof je nou zomaar iets wat iemand hier zegt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Als zoveel mensen over jou alarmbelletje zeggen dat ie leuk is enzo dan geloof ik dat wel
Zijn wij niet geloofwaardig dan?!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geloof je nou zomaar iets wat iemand hier zegt?![]()
What happened?
Niet zomaar, het zijn de personen zelf die het hebben gezegd wat != getyptquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geloof je nou zomaar iets wat iemand hier zegt?![]()
What happened?
Ze is naar een ziekenhuis gebracht en maakt het naar omstandigheden goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:36 schreef 8108139dpths het volgende:
Vrouw overleeft 8 dagen in vastzittende lift![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |