Mijn favoriete Perziër!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Burakiusssssssssssssssss. Onze imam der huize.
Oh serieus vandaar dat ie bij mij op pm kwam en mij vroeg waarom ik zo raar doe en mijn foto sniet weg haal uit mijn fobo....heb ik hem ff de pleuris uitgescholden wat denk je wel..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Burakiusssssssssssssssss. Onze imam der huize.
Zekers een trol.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:40 schreef Bortecinem het volgende:
nadiaschoonheid is een trol ole ole. Ik geloof niet eens dat ze een meisje is.
Mij uitgescholdenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Oh serieus vandaar dat ie bij mij op pm kwam en mij vroeg waarom ik zo raar doe en mijn foto sniet weg haal uit mijn fobo....heb ik hem ff de pleuris uitgescholden wat denk je wel..
Eigenlijk is het één van haar broers en zit de echte Nadia nu te slapen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:40 schreef Bortecinem het volgende:
nadiaschoonheid is een trol ole ole. Ik geloof niet eens dat ze een meisje is.
Hahaha.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eigenlijk is het één van haar broers en zit de echte Nadia nu te slapen.
ja doe maarrrrquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mij uitgescholden? Moet ik de pm's posten of wat? Mafketel dat je bent. Je bent een trol. En als je echt een Moslima bent, Wee o Wee mijn Islam, dat een Moslima in zo een staat kan zijn.
oh ga je zo beginnen is goeddquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:42 schreef AryaMehr het volgende:
Volgens mij is Nadioschoonheid ook een troll ja.
Je mag me natuurlijk altijd het tegendeel bewijzen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:43 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
oh ga je zo beginnen is goedd
Nee jij mag ook op donderen met die lompe turken..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je mag me natuurlijk altijd het tegendeel bewijzen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:45 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee jij mag ook op donderen met die lompe turken..
Ik zeg alleen dat sommige mensen echt megaveel verschillen van het forum en de PM.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Want dat kan aangedragen worden als onomstotelijk bewijs voor weetikveelwat.
Ik hoop het ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik hoop dat je met dit karakter niet uitgehuwelijkt wordt aan een opa van 87 ergens in een dorp.![]()
Nee daar ging jij toch al mee trouwen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik hoop dat je met dit karakter niet uitgehuwelijkt wordt aan een opa van 87 ergens in een dorp.![]()
Zo maak je nooit vrienden natuurlijk.
Oh?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat sommige mensen echt megaveel verschillen van het forum en de PM.
Redenen zijn uiteenlopend
Roshtam Burak Ali natuurlijk. Geef je volledige naam op weet je.quote:
Oppervlakkigheid kent geen grenzenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Serieusss...weet je wat laat maar ik hoef jou niet meer te kennen.
quote:Eenieder die weet, en die weet dat hij weet,
laat het ros van de intelligentie over het hemelgewelf springen.
Eenieder die weet, en die weet dat hij niet weet,
kan zijn kreupele ezeltje toch naar zijn bestemming brengen
Eenieder die niet weet, en die niet weet dat hij niet weet,
zit voor altijd gevangen in dubbele onwetendheid
Ik prefereer dames van rond mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:47 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee daar ging jij toch al mee trouwen.
hoe oud?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik prefereer dames van rond mijn leeftijd.
Want? Ik heet overigens niet Roshtam, maar dat maakt niet uit. Vertel, waarom je mij niet meer hoeft te kennen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Serieusss...weet je wat laat maar ik hoef jou niet meer te kennen.
Hebt gij weleens Perzische gedichten van Yavuz Sultan Selim gelezen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:49 schreef AryaMehr het volgende:
Wat vind je van deze Magnificent?
[..]
Ja, meen je dat?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In Turkije bekend onder Rüstem.
Ik wil mijn vriendje geen Roshtam noemen alsjeblieftttquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Want? Ik heet overigens niet Roshtam, maar dat maakt niet uit. Vertel, waarom je mij niet meer hoeft te kennen?
Nasr al-Din Tusi.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:49 schreef AryaMehr het volgende:
Wat vind je van deze Magnificent?
[..]
Nee helaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hebt gij weleens Perzische gedichten van Yavuz Sultan Selim gelezen?
Is handig, dan hoef je je ketting niet te verlengen hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:49 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
weet je wat het is met pm..dan is het net of ze bij jou thuis op bezoek zijn wahahah
Ja klopt, wat vind je tot nu van het boek?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nasr al-Din Tusi.Komt ook voor in Iran, een cultuurgeschiedenis.
Mooie citaat.
Dat men enkel uit beleefdheid je iets vraagt, maar als ze het ook menen, ze het meer dan drie keer vragen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:51 schreef Burakius het volgende:
Ze hebben het over Tarof ofzo.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:51 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik wil mijn vriendje geen Roshtam noemen alsjebliefttt
Ik heb nog alleen het voorwoord gelezen en een beetje door de andere hoofdstukken gebladerd. Ik moet eerst nog Il Principe uitlezen, maar het ziet er naar uit dat ik het een goed boek ga vinden. Anders had ik 'm niet besteld.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja klopt, wat vind je tot nu van het boek?
II principe gaat over? Klinkt als iets met het Romeinse Rijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb nog alleen het voorwoord gelezen en een beetje door de andere hoofdstukken gebladerd. Ik moet eerst nog Il Principe uitlezen, maar het ziet er naar uit dat ik het een goed boek ga vinden. Anders had ik 'm niet besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |