Oeh, mij een beetje in spanning laten afwachten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:21 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja nou en toch uitmaken die handel..mischien wil ik je toch wel
Nou, dan ben heeeel benieuwd wat je aan hebt hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:23 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Niqaab draag je buiten hoor.
alleen een slipjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nou, dan ben heeeel benieuwd wat je aan hebt hoor![]()
is toch spannendquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oeh, mij een beetje in spanning laten afwachten.
De langste, maar ook broodmager als ik de rest mag geloven. Ik ben wel blij met mijn 1.87. Bovendien ben ik ook regelmatig in de fitnesscentrum te vinden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:29 schreef Rookert het volgende:
Ik blijf hier de langse, word ik ook nog mager genoemnd, nou..
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De langste, maar ook broodmager als ik de rest mag geloven. Ik ben wel blij met mijn 1.87. Bovendien ben ik regelmatig in de fitnesscentrum te vinden.![]()
ga weg met je innerlijk,,ik wil eerst het uiterlijk checken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wil dat je eerst op m'n innerlijk valt.
Roeien. Goede conditie, maar de meeste roeiers zijn niet echt breed hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Mijn schouders zijn toch brederEn als ik straks weer ga roeien, berg je
Verdiep je in je geloof.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ach flikker toch op joh.kutturk
straks bidden, komt alles goed, niet alleen in je hart, maar ook praktiseren he.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ga weg met je innerlijk,,ik wil eerst het uiterlijk checken.
Dat zijn dan de lichte roeiers, ik ben meer zwaar. Lichte roeiers zitten ook onder de 72 kgquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Roeien. Goede conditie, maar de meeste roeiers zijn niet echt breed hoor.
ben jij 1.87quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De langste, maar ook broodmager als ik de rest mag geloven. Ik ben wel blij met mijn 1.87. Bovendien ben ik ook regelmatig in de fitnesscentrum te vinden.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ga weg met je innerlijk,,ik wil eerst het uiterlijk checken.
Nee, dit gaat niets worden tussen ons.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ach flikker toch op joh.kutturk
ja strask bidden en dan om vergiffenis vragenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
straks bidden, komt alles goed, niet alleen in je hart, maar ook praktiseren he.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja strask bidden en dan om vergiffenis vragen
Aha, nou in ieder geval veel succes met het roeien.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zijn dan de lichte roeiers, ik ben meer zwaar. Lichte roeiers zitten ook onder de 72 kg
Dank uquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha, nou in ieder geval veel succes met het roeien.
voor die 2 dagen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, een naamtopic, besef ik me net.
TradeMarkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, een naamtopic, besef ik me net.
Oh jij bent ook een turk..rot dan maar samen op met die Bilmi naar turkije.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Nee, dit gaat niets worden tussen ons.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Oh jij bent ook een turk..rot dan maar samen op met die Bilmi naar turkije.
[..]
Nou...vertel 1.67? Ideale lengte.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:37 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Lang..je bedoelt hoe klein
Hahahaha hoe kom je eropppquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nou...vertel 1.67? Ideale lengte.![]()
Burakiusssssssssssssssss. Onze imam der huize.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:39 schreef Burakius het volgende:
Islam moet in je hart zitten hé Nadia.
Flikker op jij joh..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:39 schreef Burakius het volgende:
Islam moet in je hart zitten hé Nadia.
[..]
quote:There is no superiority for an Arab over a non-Arab and for a non-Arab over an Arab; nor for white over the black nor for the black over the white except in piety. Verily the noblest among you is he who is the most pious. (Bukhari)
Ja dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:39 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahahaha hoe kom je eroppp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |