Hahaha. Normaal gesproken ben ik ook nieuwsgierig hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vandaar die nieuwschierigheid....ik vond het al zo raar ahahahah
Ahaha nee ik heb assessment daar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Woon die snol van je tegenwoordig in arnhem??
van wie bedoel je turkse bolltrollquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hey Marokkaanse troll. Laat een foto zien dan.
Van je vader.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
van wie bedoel je turkse bolltroll
We weten nu wel dat je het niet kan hebben dat je geen Turk bent.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee eigenlijk zei zij het andersom. Islam moet niet alleen in je hart zitten, maar je moet praktiseren (bidden). Yani.. doe alles wat je wil, maar bidt en vraag om vergiffenis.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:31 schreef Burakius het volgende:
Nadia, je hebt vast genoeg slettenpics. Toon ze dan gewoon aan haar. Islam moet in je hart zitten.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:31 schreef Burakius het volgende:
Nadia, je hebt vast genoeg slettenpics. Toon ze dan gewoon aan haar. Islam moet in je hart zitten.
Waarom staat je pm trouwens uit?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Aha...ik wou dr nummer vragenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zodat je niet in de verleiding komt![]()
Ja het zal aan jou blok funktie liggen denk ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nee hoorr..mischien ligt het aan die van jou.
nee ik heb jou niet op blok gezet..kan dat dan???quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja het zal aan jou blok funktie liggen denk ik![]()
![]()
Wat betekent dat dan??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:41 schreef Montelly het volgende:
De inbox "nadiaschoonheid" is niet beschikbaar
Staat bij mij..
Dat ik jou niet kan pm'en. Misschien heb je dat ooit es gewild en bij mods geklaagdquote:
Dat teveel mensen je hebben gepmed over je slettepics.quote:
Nee hoor ik weet van niks..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat ik jou niet kan pm'en. Misschien heb je dat ooit es gewild en bij mods geklaagd
Dat ie vol is van pic requests?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:44 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat teveel mensen je hebben gepmed over je slettepics.
Maak je inbox leeg..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee hoor ik weet van niks..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |