Haha, klopt inderdaad. Maar de gelijkenis vorig jaar met Hans Schiffers (gele helm/hoed, zonnebril) was ook geen aanwijzing, dus denk dat het toeval is. Wel leuk gevondenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:47 schreef Kings het volgende:
Edit; ik lees net op het wieisdemol.nl forum dat iemand heeft gevonden dat de mol van alfred jodocus kwak ook een blauw broekpak aanheeft![]()
Een tuinbroek ja. Die vergelijkingen met Alfred J. Kwak steedsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:47 schreef Kings het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat iets te maken had met het spel op de Holland Village. Want als er iets niet camouflerend
is is het wel de kleur lichtblauw. En alleen een mol kan met voorbedachte rade met haar kleding de boel een beetje saboteren....
Edit; ik lees net op het wieisdemol.nl forum dat iemand heeft gevonden dat de mol van alfred jodocus kwak ook een blauw broekpak aanheeft
Was eerder een verwijzing naar de regen die ging komen later in het programma. In Holland Village met het Hollandse weerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:15 schreef tessie het volgende:
Haha ja die mol uit Alfred J Kwak komt altijd weer terug heMaar goed, ik vond het gewoon vreemd dat ze dat stukje lieten zien waarin ze het over dat lelijke broekpak had. Normaal hoor je niet echt chitchat in dit programma...
Er zitten wel vaker van die stukjes tussen toch met wat slap gelul. Naarmate de serie vordert steeds meer, vorig jaar zag je ook stukjes dat ze gingen zwemmen of aan het ontbijt zaten, en daar had je verder ook niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:15 schreef tessie het volgende:
Haha ja die mol uit Alfred J Kwak komt altijd weer terug heMaar goed, ik vond het gewoon vreemd dat ze dat stukje lieten zien waarin ze het over dat lelijke broekpak had. Normaal hoor je niet echt chitchat in dit programma...
Zei PJ dat deze reeks of een voorgaande reeks? Volgensmij zijn die muzikale hints ook echt hints over de mol hoor. Maargoed.. nu nog even de hint uitvogelen: With a little help from my friends" van Joe Cocker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt. Maar PJ heeft expliciet een keer gezegd dat de muzikale hints over de mol zouden gaan....
Maar goed, vorige keer kwam de tekst "when we hit Japan" langs, en deze keer kwamen ze langs het monument van de atoombom....
Ik vond haar in de eerste aflevering te veel haar best doen om mol te zijn. Vandaar dat ik haar niet verdenk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:58 schreef Flem het volgende:
Opvallend weinig mensen die Hind verdenken hier...
Muziekkennis. Iedereen die dat nummer kent, kent die uithaalquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:50 schreef Jules4Barca het volgende:
Trouwens over die muzikale hint:
Op de site van schiffers staan de muzikale hints ook (http://schiffersfm.omroep.nl/page/artikel/340604) maar hoor ik bij de tweede muzikale hint een keiharde schreeuw. Luister zelf. Hoe komen jullie bij dat nummer van Joe Cocker dan?
En wat ligt daar naast? Is dat niet een vreemde plek om dat lint te laten eindigen,quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:13 schreef cptmarco het volgende:
wat zou je daar moeten zien dan?
op 23.02 zie ik een laserpistool in een hand
[ afbeelding ]
Dat shot is toch gewoon om het spel te introduceren en dat ze afgeschoten kunnen worden? Dit is geen hint ofzo hoor..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:13 schreef cptmarco het volgende:
wat zou je daar moeten zien dan?
op 23.02 zie ik een laserpistool in een hand
[ afbeelding ]
En waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:30 schreef Kickmaster het volgende:Smurfin, ben jij de sponsor van Barbara??
Smurfin het is een hint denk ik ook, maar dan 1 in de categorie van te duidelijk,(rode sleutelhanger met hind) dus eric is het ook niet??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:01 schreef Smurfin het volgende:
Als je de laatste aflevering nog eens bekijkt, en even op pauze drukt op 23:02,
is dat een aanwijzing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |