dus niet.. in de 2e afl brand allebei hun lampje...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Loretta (de eerste afvaller) heeft bijna het tegenovergestelde van Tim (de tweede afvaller). Ze hebben alleen allebei wel water.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat ze die laptop wil verbergen is wel misschien een mollenactie!
Dat is nogal een risico als er al 3 man in de tram zitten, je kunt er niet vanuitgaan dat 3 (!!!) mensen naast een laptop zitten en dat niet doorhebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat ze die laptop wil verbergen is wel misschien een mollenactie!
Eeh, ja, de kans dat ze door puur toeval 3 van de 4 hetzelfde tegenovergesteld hebben is 25%. Daar zou ik niet te veel achter zoeken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Loretta (de eerste afvaller) heeft bijna het tegenovergestelde van Tim (de tweede afvaller). Ze hebben alleen allebei wel water.
Of Arjen die nog twee jokers van Barbara krijgt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:08 schreef Nostalgist het volgende:
De muzikale hint van Schiffers.fm is trouwens "With a little help from my friends" van Joe Cocker...![]()
Hind, die geen vriend had? Manuel die op het allerlaatst nog Kim weet te strikken?
Aan die muzikale hints hebben we over het algemeen nooit wat aan gehad toch? Die slaan meestal op de hele aflevering en niet specifiek op een persoon...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:08 schreef Nostalgist het volgende:
De muzikale hint van Schiffers.fm is trouwens "With a little help from my friends" van Joe Cocker...![]()
Hind, die geen vriend had? Manuel die op het allerlaatst nog Kim weet te strikken?
Klopt. Maar PJ heeft expliciet een keer gezegd dat de muzikale hints over de mol zouden gaan....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Aan die muzikale hints hebben we over het algemeen nooit wat aan gehad toch? Die slaan meestal op de hele aflevering en niet specifiek op een persoon...
Op die knop was al gedrukt. Dus wat Hind daar in feite doet, is het stukje kaart wegdrukken..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:17 schreef Mereltje het volgende:
Wat me ook opviel was dat Manuel als eerste langs de rode knop rende en daarna Hind. Hind drukte op de rode knop. Je zou toch verwachten dat degene die er als eerste langs rent ook op die knop drukt.. beide verdacht
[ afbeelding ]
Maar dat klopt weer niet met de andere keren dat we 2x achter elkaar de knop ingedrukt zien worden, en er toch een nieuw stukje kaart verschijnt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Op die knop was al gedrukt. Dus wat Hind daar in feite doet, is het stukje kaart wegdrukken..
Frits had het kunnen pakken..ik vond het ook vreemd en raar..Of hij is de molquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:47 schreef Kinga het volgende:
Ik blijf nog steeds bij mijn eerste ingeving, Arjen. Maar Frits vertrouw ik ook niet helemaal... Dat mislukte rennen van hem bij die hollandse opdracht, ik weet niet. Zag er raar uit.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:18 schreef tessie het volgende:
Vond het trouwens ook vreemd, dat stukje waarin zij met haar roommate besprak dat ze zo graag haar blauwe broekpak aan wou doen... Lijkt me toch niet echt interessante info voor op tv, dus dan vind ik dat weer verdacht dat ze dat dan toch uitzenden... zou er iets met de kleur blauw zijn? (of met hele lelijke kleding?)
Ik had het idee dat dat iets te maken had met het spel op de Holland Village. Want als er iets niet camouflerendquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:18 schreef tessie het volgende:
Ja wel heel vreemd dat Kim niet merkte dat ze op die laptop ging zitten. En ook wel raar dat je verder niet zag dat Erik bijvoorbeeld zei dat ze erop zat. En eerder kwam die laptop ook al zo vreemd lang in beeld. Maar goed, kan er verder ook niet echt een hint uit halen. Ik vind alles verdacht![]()
Ik ga toch voor Sanne als de mol. Denk dat zij op die knop idd ook nep gedrukt had trouwens.
Vond het trouwens ook vreemd, dat stukje waarin zij met haar roommate besprak dat ze zo graag haar blauwe broekpak aan wou doen... Lijkt me toch niet echt interessante info voor op tv, dus dan vind ik dat weer verdacht dat ze dat dan toch uitzenden... zou er iets met de kleur blauw zijn? (of met hele lelijke kleding?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |