Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:43 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk dat we beter naar het gedrag van de deelnemers moeten kijken en minder naar eventuele letters en alles.
TVP!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:27 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
Ja ik heb ergens een M gezien, ik zal even proberen of ik hem kan vinden!
Edit, op 3:02 maar ik begin nu wel te twijfelen..
Daarnaast zie je in de secondes er na getallen op de tram's staan.
Wat heb je gehaald?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb Tim niet bij Hans gehoord, was boodschappen doen in het dorp
Ik heb hem ook nog niet op iets verdachts betrapt. Of vergeet ik iets?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:28 schreef Jules4Barca het volgende:
btw.. ik vind Frits helemaal niet verdacht. Hij is juist degene die de hele groep opzweept bij de eerste opdracht om de tijd nog te halen. En misschien de laatste.. maar daar vind ik hem ook niet echt opvallend gedragen.
De mol zal zich kenbaar maken in aflevering 3, misschien is het Frits en doet de mol niks tot aflevering 3quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet op iets verdachts betrapt. Of vergeet ik iets?
Hij zou volgens sommigen de slachtoffers-rol opeisen bij het einde van het spel in het Holland stadje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet op iets verdachts betrapt. Of vergeet ik iets?
Hmm, scherp. Maar waren de objecten waarop geklikt kan worden ook al bekend (en of daar een hint in zit)? Ben dat verder nog nergens tegengekomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:32 schreef cptmarco het volgende:
[..]
staan ook keurig verzameld op Youtube... usernaam was dacht ik 'ikbendemol2010'
Jep, is verdacht. Maar Kim heeft ook al in aflevering 1 zitten kloten en doet dat nu weer, vind ik ook geen leuke speler. Ik denk ook dat de mol zich nu stil houdt, hij zal zich nu eerder fanatiek inzetten (wetende dat het geld toch wordt opgeboden) dan dat hij nu al gaat mollen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:33 schreef Flurrie het volgende:
Wat mij ook opviel in de 2de aflevering dat kim in de tram toen ze binnen kwam gelijk bovenop de laptop ging zitten en niet doorhad dat ze op een computer zat. Het lijkt me toch logisch dat als je op een computer gaat zitten dat je dat voelt.
Erik die naast haar zat vond vond de laptop, niet Kim. (zou ze de laptop snel willen verbergen zodat er tijd verloren ging??)
We hebben dit lijstje, maar of er een hint in zit?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:13 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hmm, scherp. Maar waren de objecten waarop geklikt kan worden ook al bekend (en of daar een hint in zit)? Ben dat verder nog nergens tegengekomen.
Loretta (de eerste afvaller) heeft bijna het tegenovergestelde van Tim (de tweede afvaller). Ze hebben alleen allebei wel water.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:18 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
We hebben dit lijstje, maar of er een hint in zit?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |