Lijkt me gewoon een omgevallen paaltje. Geen hint.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:19 schreef Smurfin het volgende:
[..]
En wat ligt daar naast? Is dat niet een vreemde plek om dat lint te laten eindigen,
en dan vastgelegd met een zelfde steen die je kent van het programma 'het Blok'.

Ah ja, natuurlijk. Nee, ik niet, misschien Grote Smurf?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:44 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Barbara draagt shirt met smurfin!!!

quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:13 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Haha, klopt inderdaad. Maar de gelijkenis vorig jaar met Hans Schiffers (gele helm/hoed, zonnebril) was ook geen aanwijzing, dus denk dat het toeval is. Wel leuk gevonden
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
 , die man was ook hilarisch
 , die man was ook hilarisch   

Je weet dat bakstenen vrij veel voorkomen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:19 schreef Smurfin het volgende:
[..]
En wat ligt daar naast? Is dat niet een vreemde plek om dat lint te laten eindigen,
en dan vastgelegd met een zelfde steen die je kent van het programma 'het Blok'.

misschien is een Fok-versie van WIDM ook wel een ideequote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:01 schreef Molhunter87 het volgende:
Is er iemand die zich hiervoor heeft aangemeld? Een WIDM spel deze zomer van 11 dagen in 6 verschillende landen. Ben benieuwd of iemand van jullie hier ervaring mee heeft. Ziet er best professioneel uit namelijk.
http://www.ucdean.nl

Nou dat verwachtte ik eigenlijk wel, vooral omdat het er zo dik bovenop lag. De rest van de kandidaten waren er gemotiveerd namelijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:26 schreef zon21 het volgende:
Ik denk niet dat Barbara de mol is, Kim is de mol juist omdat ze zo nep is. Denk aan Miljouska als mol, dat verwachtte ook niemand...

Haha ik meld me bij deze aan!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
misschien is een Fok-versie van WIDM ook wel een idee

Het laatste. Het is juist gaaf om de mol te mogen spelen en ervoor te zorgen dat je niet verdacht wordt. En als er op het einde de winnaar en de verliezer elkaar verdenken, dan zal er toch eentje zijn die een vraag over de identiteit wel goed heeft.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:37 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Misschien is dit ergens in de reeks al behandeld, maar ik heb geen tijd om zoveel te lezen, dus als Mol-noob vraag ik het toch maar: als iedereen speelt voor het geld in de pot, maar de Mol moet proberen om zo min mogelijk in de pot te houden/krijgen...then what's in it for him or her in the end, wat kan hij of zij dan winnen? Als niemand het raadt, als de overgebleven 2 andere kandidaten elkaar verdenken en niemand het goed heeft, wat gebeurt er dan?
(of gaat het daar niet om, is het gewoon cool om de Mol te mogen spelen en moet het je dan daarom gaan ipv om geld?)

Je kunt WIDM tegenwoordig zelf spelen las ik op wieisdemol.com, met een echte internationale reis en elke dag valt iemand af! Supergaaf, ik denk dat ik me ga aanmelden, lijkt me echt bijzonder. Ik geloof dat het hier was: www.ucdean.nl. Als we ons nou allemaal aanmelden, hebben we echt een fokWIDMquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:24 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
Haha ik meld me bij deze aan!

dás best bruut!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:19 schreef zon21 het volgende:
[..]
Je kunt WIDM tegenwoordig zelf spelen las ik op wieisdemol.com, met een echte internationale reis en elke dag valt iemand af! Supergaaf, ik denk dat ik me ga aanmelden, lijkt me echt bijzonder. Ik geloof dat het hier was: www.ucdean.nl. Als we ons nou allemaal aanmelden, hebben we echt een fokWIDM

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |