Eerst komt de reactie van het kabinet, dan debat. Volgens mij is er nog geen datum geprikt.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:36 schreef Kwaliteit het volgende:
niemand weet het?kan het nergens vinden
Inderdaad, wordt weer een latertje dan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:53 schreef Kwaliteit het volgende:
jammer, heb best wel zin in dit debat.
ik zie Balkenende al helemaal weer voor me
Die zijn zo verstandig om niet over het mandaat te gaan zeuren. Voor zover de gemiddelde VVD daar ook maar een biet om geeft, alleen die oliebelangen zijn al reden genoegquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
Als de VVD maar het meest besmeurd wordt
Een echte kapitalistquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:17 schreef eriksd het volgende:
Och, het bedrijfsleven heeft er baat bij, wijde graaierselite hebben er baat bij, Saddam is weg, en het westen heeft voet aan de grond in het M-O. Win win win win me dunkt.
Als je het zo stelt, word ik er bijna blij van dat die Irakezen toch nog een paar Amerikaanse heli's uit de lucht hebben geknald.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:17 schreef eriksd het volgende:
Och, het bedrijfsleven heeft er baat bij, wij hebben er baat bij, Saddam is weg, en het westen heeft voet aan de grond in het M-O. Win win win win me dunkt.
Dan moet je verder ook niet zeuren als je familie wordt opgeblazen door een paar terroristen. Win some, lose some.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:17 schreef eriksd het volgende:
Och, het bedrijfsleven heeft er baat bij, wij hebben er baat bij, Saddam is weg, en het westen heeft voet aan de grond in het M-O. Win win win win me dunkt.
De wereldwijde financiele markt is zo complext dat het een beetje een illusie is om te denken dat een sluitende begroting het beste is voor de wereldeconomie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:24 schreef Pool het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, word ik er bijna blij van dat die Irakezen toch nog een paar Amerikaanse heli's uit de lucht hebben geknald.
Maar goed, ik vraag me zelfs af of het westen er niet gewoon economisch beter voor had gestaan als ze zich tot Afghanistan hadden beperkt en daar de dingen GOED hadden geregeld, in plaats van op twee plekken tegelijk de boel slecht afraffelen. Als ze in plaats van soldaten een paar financiële toezichthouders hadden opgeleid, dan hadden ze een betere investering gedaan, vermoed ik zo.
En waren er in Londen en Madrid een paar metro's en bussen heel gebleven.
Het is wel typisch VVD en Republikeins. Doen alsof je de hoeder van de schatkist bent, maar stiekem voor grotere tekorten en slechter economisch beleid zorgen dan de 'liberals' die je zo verfoeit.![]()
En een illusie dat de Republikeinse en VVD-acties de wereldeconomie ten goede komen. Als het zo complex is en het effect onduidelijk, waarom dan achteloos zoveel mensen laten omkomen bij een illegale oorlog?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
De wereldwijde financiele markt is zo complext dat het een beetje een illusie is om te denken dat een sluitende begroting het beste is voor de wereldeconomie.
Ik zei dat het hebben van een sluitende begroting voor alle landen wereldwijd een aanzienlijk deel van de economie zou doen verdwijnen. Voor wat betreft de behoefte aan olie, het verdwijnen van Saddam en de andere punten is het in mijn optiek gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:32 schreef Pool het volgende:
[..]
En een illusie dat de Republikeinse en VVD-acties de wereldeconomie ten goede komen. Als het zo complex is en het effect onduidelijk, waarom dan achteloos zoveel mensen laten omkomen bij een illegale oorlog?
Je spreekt jezelf ook tegen. Je zegt win win win win, maar anderzijds zeg je dat alles te complex is om te bepalen of het win of lose is.
Het verdwijnen vanSaddam is een achteraf gekozen argument en hypocriet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zei dat het hebben van een sluitende begroting voor alle landen wereldwijd een aanzienlijk deel van de economie zou doen verdwijnen. Voor wat betreft de behoefte aan olie, het verdwijnen van Saddam en de andere punten is het in mijn optiek gerechtvaardigd.
Tering wat zit jij verdorven in elkaar.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
De wereldwijde financiele markt is zo complext dat het een beetje een illusie is om te denken dat een sluitende begroting het beste is voor de wereldeconomie.
quote:Bos: Irak-akkoord nog niet dichtbij
` Het kabinet praat vandaag opnieuw
over de reactie op het rapport van de
commissie-Davids over de Nederlandse
steun aan de inval in Irak.
Volgens vice-premier Bos is een akkoord
daarover nog niet dichtbij.Op de vraag
of het een kwestie is van het zetten
van de puntjes op de i,antwoordde hij:
"Dat dacht ik niet."
Gisteren was er ook op allerlei niveaus
overleg.Volgens Haagse bronnen komen de