Denk dat dat ook een hoop gezeik oplevert hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Draai er een knoopje in! Einde gezeik!
quote:MAASTRICHT - Jan Mans is vanaf vrijdag waarnemend burgemeester van Maastricht. Gouverneur Lèon Frissen van Limburg heeft hem donderdag benoemd, zo heeft de provincie Limburg laten weten.
Nou wees jij eens creatief dan D., en gooi er spraakmakende posts in, ik kan nog alleen maar commentaar leveren op beelden van Vlemmix, maar dat gaat nu nietquote:
Jee Piet......,Enschedequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Want die dude moeten we kennen van....?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Mansquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Want die dude moeten we kennen van....?
Ja Mera....owww na die meet dan gaan jullie elkaar vast wekelijks zienquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Mera, je kan natuurlijk ook van de telefoonrekening op vakantie gaan, naar Duitsland
Ik kan geen vrij krijgen. Anders had ik er al lang en breed gezeten, trust mequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Mera, je kan natuurlijk ook van de telefoonrekening op vakantie gaan, naar Duitsland
Je hebt er zin in he?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja de meet, die is al bijna!
Jaaa!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kom op zeg, wat is er nu belangrijker, werk of liefdequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan geen vrij krijgen. Anders had ik er al lang en breed gezeten, trust me
Nou, dat en ik wil niet naar Duitslandquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat is er nu belangrijker, werk of liefde![]()
Gewoon baan opzeggen en de wijde wereld intrekken, hup, naar die Heimat
Meets zijn tof, de opkomst vind ik erg matigquote:
Welke van de tien meets die jij gepland hebt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
de Rls meet heeft ie het overquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke van de tien meets die jij gepland hebt?
Meet-slet!
Zijn er nog meer?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke van de tien meets die jij gepland hebt?
Meet-slet!
Valt tegen idd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meets zijn tof, de opkomst vind ik erg matig.
Laat ik dat maar niet doen, want ik heb net mijn bad aangezet, dus ik ben er dadelijk niet om mezelf bij te staanquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou wees jij eens creatief dan D., en gooi er spraakmakende posts in, ik kan nog alleen maar commentaar leveren op beelden van Vlemmix, maar dat gaat nu niet
Sup nigga?quote:
Oew, dat ga ik ook effe doen straksquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen, want ik heb net mijn bad aangezet, dus ik ben er dadelijk niet om mezelf bij te staan
Jezelf bijstaan, of in bad?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Oew, dat ga ik ook effe doen straks
Beetje maarquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
mezelf bijstaan in bad ........ alhoewel dat toch een beetje raar klinkt
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
Ik wil ook wel weer een bad![]()
*mental note maakt: zoek man met bad
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
mezelf bijstaan in bad ........ alhoewel dat toch een beetje raar klinkt
Fucking hell, die lowriders!quote:
Dan laat ik nog liever mn moeder me aan die tv knakker koppelen die ze voor mij op het oog heeftquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:56 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou dat bad echt geven jonguh!
Pics!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan laat ik nog liever mn moeder me aan die tv knakker koppelen die ze voor mij op het oog heeft...want oewwwwwwwwwwwwwwww das toch zo'n leuke knul......nou dan weet je wel hoe laat het is
tot morgen ergens...denk ik...want ikea en nog andere dingen doen tot een uur of 10 in de avondquote:
quote:
Bwoehaaa ik heb hem heul niet gezien maar mn moeder is er lyrisch overquote:
Waar ken je hem van? O, dat was een tv knakker van mijn moeder!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan laat ik nog liever mn moeder me aan die tv knakker koppelen die ze voor mij op het oog heeft...want oewwwwwwwwwwwwwwww das toch zo'n leuke knul......nou dan weet je wel hoe laat het is
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tv's knakken is wel een dure hobby!
Ik ga ineens Zumba lessen volgen en zo toevallig...das net op dinsdag als die goosert met mn moeder een afspraak heeft....Heeeeeeeeeeeeeeee wat jammer nouquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar ken je hem van? O, dat was een tv knakker van mijn moeder!![]()
Weet je wie ook een leuke knul is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar ken je hem van? O, dat was een tv knakker van mijn moeder!![]()
Geen flauw idee en als je moeder zegt dat ie zooooooooooooooooo leuk is dan weet je dat ie dodelijk saai en stom en gesetteld en rustig is....en daar was ik dus net van gescheiden...die types hoef ik niet meerquote:
Nein maar nu snap ik ook wel dat jij believer in de vrije liefde vindt dat het overal moet en mag. Eens!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]
paradise by the dashboardlight .................... of zaten er geen mensen in
PETJEPUK!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen flauw idee en als je moeder zegt dat ie zooooooooooooooooo leuk is dan weet je dat ie dodelijk saai en stom en gesetteld en rustig is....en daar was ik dus net van gescheiden...die types hoef ik niet meer
NEE NEE! TIJD IS OM!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik lees je zin nogmaals....lame raaien....
De paus! En die is nog single ook!quote:
whahaquote:
Eensch !quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Nein maar nu snap ik ook wel dat jij believer in de vrije liefde vindt dat het overal moet en mag. Eens!
Heb je SV opgegeven, bloempje?
Maar die heeft wel een bad.quote:
Ik gooi gewoon als het moet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Noek die geeft je gewoon weg...zomaar!!!!
Ik heb geen bad, wel een grote douchequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar die heeft wel een bad.
Toch?![]()
Dan doe je die Kardinaal maar. Die heeft anders geen bad, dat ruik ik van hier.
Nah...D_K houdt ook al van jongere vrouwen....die gewillig en volgzaam zijn...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar die heeft wel een bad.
Toch?![]()
Dan doe je die Kardinaal maar. Die heeft anders geen band, dat ruik ik van hier.
we hebben dus gewoon `1x per week jaap en dat is t voorlopig?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Eensch !![]()
En SV, neuh, ik spaar me even, enerverende streams vanavond, dus dat wordt nachtwerk
Ja, ik voel dat ook zo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Eensch !![]()
En SV, neuh, ik spaar me even, enerverende streams vanavond, dus dat wordt nachtwerk
Hoor jij nu niet tegen te sputteren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb geen bad, wel een grote douche.
en dat vooral omdat hij van jonge vrouwen houdt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah...D_K houdt ook al van jongere vrouwen....die gewillig en volgzaam zijn...
dat maakt mij:
[x] Ongeschikt
Ja hoor wat jij wiltquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
en dat vooral omdat hij van jonge vrouwen houdt?
Neuh, dat is voorspelbaar (en saai).quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoor jij nu niet tegen te sputteren?
Afwasborstel ? ik flikker gewoon alles weg als ik gegeten heb, afwassen da's zo 2009quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik voel dat ook zo.
Een lijntje!Wat voor kleur afwasborstel heb jij?? OMFG!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, dat is voorspelbaar (en saai).
precies, jij moet nu beginnen aan de verbouwing van je badkamer. plaats een badquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, dat is voorspelbaar (en saai).
Afgelopen zaterdag whiskey (Ierse), en woensdag tijdens 't schaatsen jagermeister. Hoe raad je 't zo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
....En je drinkt nu zeker ook andere drankjes dan alleen maar bier...zomaar...ineens....sterke drank ofzo
Geen plekquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, jij moet nu beginnen aan de verbouwing van je badkamer. plaats een bad
Ik vind het ook stiller zonder die stuiter Tinky....Tinky....Tinky....Tinky...whehehequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:12 schreef Noek het volgende:
Maar nu is Ian internetloos en Mera Ianloos. Dat is best zielig.
Ik mis Tinky ook.
Of zeggen dat je het niet ontvangen hebt, dan krijg je er nog één, gewoon gratieschquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb een boek gekregen van bol.com, aardige lui. De bestelling deels annuleren, geld terugstorten en vervolgens ligt 't betreffende boek in je brievenbus. Thanx
owwwww Zomaarrrrrrquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag whiskey (Ierse), en woensdag tijdens 't schaatsen jagermeister. Hoe raad je 't zo.
Cool man!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb een boek gekregen van bol.com, aardige lui. De bestelling deels annuleren, geld terugstorten en vervolgens ligt 't betreffende boek in je brievenbus. Thanx
of verkoop je op marktplaats ofzo, heb je een boek en nog geld toequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Of zeggen dat je het niet ontvangen hebt, dan krijg je er nog één, gewoon gratieschen daar maak je dan weer goede sier mee door het iemand kado te geven
Ook goeiedagquote:
Ik heb inderdaad geen band nee! Laysa heeft je ninja-edit onderschept Noek!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah...D_K houdt ook al van jongere vrouwen....die gewillig en volgzaam zijn...
dat maakt mij:
[x] Ongeschikt
Kleffe gedoe de hele tijdquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:12 schreef Noek het volgende:
Ik mis Tinky ook.
't Valt ook allemaal niet mee als je jezelf niet kunt vermakenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen flauw idee en als je moeder zegt dat ie zooooooooooooooooo leuk is dan weet je dat ie dodelijk saai en stom en gesetteld en rustig is....en daar was ik dus net van gescheiden...die types hoef ik niet meer
Ik ben nooit IaNloos...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:12 schreef Noek het volgende:
Ik mis Tinky ook.
Ooooh! In geest is die natuurlijk altijd bij je. Pwachtig!quote:
Vanaf nu krijgt ie er iedere dag eentjequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Of zeggen dat je het niet ontvangen hebt, dan krijg je er nog één, gewoon gratieschen daar maak je dan weer goede sier mee door het iemand kado te geven
quote:
IAN!!!! Een hartelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn allemaal gek en lelijk
Groeten aan Noekepoek, Gert en Lea
Over 2 weken heb ik weer internet en word het hier weer leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:20 schreef Noek het volgende:
[..]
IAN!!!! Een hartelijk-je van mij!!!
![]()
Tis echt waar hoor, al 2 x gedaan, gewoon voor de funquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanaf nu krijgt ie er iedere dag eentje
2 weken ................ da's best langquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik weer internet en word het hier weer leuk
Fijn je te zien, dus na de meeting over 2 weken heb je weer internet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Tuinfluitert bedankt voor de tip enzeaux
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik weer internet en word het hier weer leuk
Eej IaN.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn allemaal gek en lelijk
Groeten aan Noekepoek, Gert en Lea
Volgende week is de meet, dus dat breekt 't mooi.quote:
Da brèek zo lekker de wèek!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgende week is de meet, dus dat breekt 't mooi.
quote:
Mobiel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:29 schreef Noek het volgende:
Maar Tink, hoe doe je het nu dan?
Of ben je nu alweer weg?![]()
Doei Laysa!
Dan kan die dat toch altijd doen of is dat kei-duur?quote:
Ja, zo werkt dat in Nederland! Dat mensen sowieso op weekdieren mogen stemmen ontgaat me compleet!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:33 schreef Jian het volgende:
PvdA wat omhoog in politieke barometer
DEN HAAG - Alle ophef rond het rapport van de commissie-Davids lijkt de Partij van de Arbeid geen windeieren te leggen. In de politieke barometer van onderzoeksbureau Synovate stijgt de PvdA donderdag van negentien naar 21 zetels.
Hoezo dan ???????? ze hebben een ruggengraat van rubber, kronkelen zich in de meest vreemde bochten en .......... ze krijgen er zetels bij, wat een kneuzen lopen er toch in dit land rond![]()
Sorry, waar hadden we het over
Keiduur ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan kan die dat toch altijd doen of is dat kei-duur?
Ik ben een foonnoob, scuzie.
voor het comfort, gewoon je mobi op je laptop als modem en hup internetten maar. (als je een internetbundel hebt uiteraard, maar die heeft iedereen tegenwoordig toch)quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan kan die dat toch altijd doen of is dat kei-duur?
Ik ben een foonnoob, scuzie.
We moeten een rekeningnummer openen! Snel!quote:
Ja hallo zeg, wees blij dat ik het hier enthousiast aanmoedig, moet ik nou nog gaan sponseren ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef Noek het volgende:
[..]
We moeten een rekeningnummer openen! Snel!
Wie stort krijgt een speciaal kleurtje en tagje. Het tagje wordt: Schnitzeltje
En dan is hij straks de enige die niet zo heet!Geef toe, dat is grappig en dat verwacht die nooit!
Dat bedoel ik D.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Voor 10 euro heb je toch overal onbeperkt internet?
In Nederland wel ja. En is trouwens ook niet onbeperkt hoor, als je continue op internet gaat zitten krijg je een boos telefoontje van je provider.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Voor 10 euro heb je toch overal onbeperkt internet?
ja, fair use, maar dan kan je rustig een paar uur per dag internetten hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In Nederland wel ja. En is trouwens ook niet onbeperkt hoor, als je continue op internet gaat zitten krijg je een boos telefoontje van je provider.![]()
Zo ook vanmorgen trouwens, maar dat was vanwege het bellen.
Echt nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In Nederland wel ja. En is trouwens ook niet onbeperkt hoor, als je continue op internet gaat zitten krijg je een boos telefoontje van je provider.![]()
Zo ook vanmorgen trouwens, maar dat was vanwege het bellen.
Echt waar? Wat zeg je dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja geen idee hoe het daar zit verder.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, fair use, maar dan kan je rustig een paar uur per dag internetten hoor
quote:
Dat ligt eraanquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja geen idee hoe het daar zit verder.![]()
Maar wat is twee weken nou op een leven
Twee weken, zolang duurt het gemiddeld huwelijk toch tegenwoordigquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ze mij niet bellen dan bellen ze toch nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Alleen omdat ze jou niet bellen wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Djeez.
Bij dezequote:Nu ben ik sowieso een noob dus mij kun je alles wijsmaken.
Heel vervelend maar daarnaquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt wel. Fair use policy heet dat. 'onbeperkt smssen' is bijvoorbeeld ook maximaal 1000 smsjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Echt niet
Ik kan wel zeggen dat ik 'met grote regelmaat' internet, en ze bellen mij nooit
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat er een goede reden is dat internetten via mobiel niet gaat. Klaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef Jian het volgende:
De ene na de andere oplossing wordt hier aangedragen, maar Mera vezint steeds weer een ander probleem, ik word er achterdochtig van
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
God wat heb jij het te pakken. Lékker hè!
Zolang je geen films gaat downloaden via je telefoon heb je geen last van die fair use policy.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt wel. Fair use policy heet dat. 'onbeperkt smssen' is bijvoorbeeld ook maximaal 1000 smsjes.
Zelfde geldt voor bellen, en voor internet.
Wat een einde hèquote:
Ben je bedroefdquote:
Ehehquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang je geen films gaat downloaden via je telefoon heb je geen last van die fair use policy.
En 1000 smsjes? Daar kun je ook bijna een half jaar mee vooruit
Ja. Ik zat echt zo vanquote:
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen 'iedere normaal mens'
Verliefdheid is nu eenmaal alles overweldigend. Tenzij je een béétje verliefd bent, da's meer zoals imitatie-Dré gisteravond.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik sla door hè? Sorry. Normaal kan ik het kwijt enzo.
Ik vond het ook zo'n domper dat einde. Zo vaag ! Had natuurlijk ook te maken met het feit dat ze toen nog in onderhandeling waren over een eventueel vervolgquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik zat echt zo vanen toen kwam het besef en toen zat ik van
. En toen ben ik op internet gaan zoeken naar andere meningen over het einde en wist ik dat het gewoon is zoals het is.
In the end, there is nothing but blackness.
En nu heb ik een leeg gevoel. Vanwege een karakter in een serie.
Nog even en we gaan de "je mag het vanavond nog die keer zeggen regel " instellen he?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Verliefdheid is nu eenmaal alles overweldigend. Tenzij je een béétje verliefd bent, da's meer zoals imitatie-Dré gisteravond.
Is dat zo van die onderhandelingen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef Jian het volgende:
Ik vond het ook zo'n domper dat einde. Zo vaag ! Had natuurlijk ook te maken met het feit dat ze toen nog in onderhandeling waren over een eventueel vervolg
Was al opgehoudenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog even en we gaan de "je mag het vanavond nog die keer zeggen regel " instellen he?
En volgende week op de meet ook!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog even en we gaan de "je mag het vanavond nog die keer zeggen regel " instellen he?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert en Coos bedachten die regel een keer voor mij, dus ik voel je.
Ik lees ook alleen wat hier staat dus geen idee, het klinkt serieus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:20 schreef Copycat het volgende:
Maar fill me in: Is het nu echt serieus lovey dovey tussen Mera en Ian?
Het is óf dat, óf ze spelen een grandioos toneelstuk. Ik durf al m'n geld wel op het eerste te zetten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:20 schreef Copycat het volgende:
Maar fill me in: Is het nu echt serieus lovey dovey tussen Mera en Ian?
Ja, maar, ik wil heul niet de SC spammen met mijn roze wolkjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ja Mera, hup, vertel eens hoe het precies zit?
Cyber love.quote:
Ja, dat is zo, ze konden met dit einde natuurlijk ook nog alle kanten op. Je ziet 't uiteindelijk niet daadwerkelijk gebeuren ....quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat zo van die onderhandelingen?
Ik vind het na de eerste vijf minuten van ontluistering juist wel duidelijk wat er net gebeurd was.
You never see it coming.
Maar nu hoop ik dat het toch rooskleuriger was, dit 'open' eind.
Ga je gang je hebt mijn toestemmingquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar, ik wil heul niet de SC spammen met mijn roze wolkjes
Nee, het voelt als mezelf voor de gek houden. Ook ik moet de waarheid onder ogen zien ...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef Jian het volgende:
Dussss, Tony overleeft 't gaat nog jaren door met zijn praktijken en wordt uiteindelijk oud met Carmella .... wat jij wil
Ik bedenk me ineens dat hij dat misschien wel helemaal niet tof vindt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je gang je hebt mijn toestemming
IaN en aandacht niet tof vinden?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat hij dat misschien wel helemaal niet tof vindt.
Ik vind haar zo'n cool wijf!quote:
Weergaloosquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, het voelt als mezelf voor de gek houden. Ook ik moet de waarheid onder ogen zien ...
De waarheid van de laatste episode van een fucking serie.
Maar wat een briljante serie
.
Okee, nou ehhm...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
IaN en aandacht niet tof vinden?![]()
Je draait er omheen Mera.
Ja ik ook, had het net met Peter op de chat over haar.quote:
Dat is te zweverig, details willen we.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, nou ehhm...![]()
Het zit wel goed tussen ons denk ik
Heb je MSNquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is te zweverig, details willen we.![]()
Ik.
Neeeeeeeejquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is te zweverig, details willen we.![]()
Ik.
awhquote:
Ja! Daar was ik ook heel erg van onder de indruk. Dat je echt zo keihard WHAT THE FUCK? SIL, WAT DOE JE? NEE! tegen het beeldscherm schreeuwt (ja, dat doe ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
Weergaloos![]()
De scene overigens waar ik me niet bij kon neerleggen en die nog weken door mijn hoofd heeft gespookt
Waarom, zo hard
Ja, inderdaad!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Maar je kan het toch ook hier vertellen?
Ja die ook, ja, dat neemt op dat moment echt een hap uit de sympathie die je voor Tony en Sil hebt opgebouwd ... maar, eerlijk is eerlijk, dat maakt die karakters ook zo intrigerend natuurlijk. Ook de koude, onverbiddelijke hardheid wordt niet geschuwd in die serie. Daarom subliem !quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Daar was ik ook heel erg van onder de indruk. Dat je echt zo keihard WHAT THE FUCK? SIL, WAT DOE JE? NEE! tegen het beeldscherm schreeuwt (ja, dat doe ik).
Hetzelfde als met deze:
Ik: 'Tone! What the fuck doe je man!'
Kweet niet hoor maar vond je jezelf niet erg dommig om dat te doen? En nu moedig je iemand anders uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Maar je kan het toch ook hier vertellen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:50 schreef Copycat het volgende:
True Jian. Dat maakt de karakters volledig.
Zo. Ik ga even unSoprano-en met Wie is De Mol.
Maar niet voordat ik Mera de hamvraag heb gesteld:
En? Heppie al geneukt?
Niks misschien ! Doen, dit is er één die je echt niet mag missen Liesjequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik klik niet op de linkjes want misschien ga ik the sopranos wel eens kijken.
Nee hoor gewoon privé een beetje gescheiden houden. Véél geluk verderquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We hebben nog niet gemeet. De Fok meet wordt onze eerste IRL ontmoeting.
![]()
Oké! Iedereen tevreden nu, dalijk ben ik weer degene die de boel verziekt enzo
Ik ben niet van plan om er flauwe grapjes over te maken ofzo en ik ga ervan uit dat anderen dat ook niet doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweet niet hoor maar vond je jezelf niet erg dommig om dat te doen? En nu moedig je iemand anders uit
Ik zal eens bij de videotheek kijken als ik city of god morgen terugbreng,quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks misschien ! Doen, dit is er één die je echt niet mag missen Liesje
*klok verzet*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
0:26.
Tijd om het niet over politiek te hebben.
* De_Kardinaal zet de klok een uurtje terug en wekker een uurtje vooruitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:31 schreef Deisyy het volgende:
Doe maar een uurtje terug eigenlijk, dan kan ik langer slapen voor dat de wekker gaat
Ik mag morgen uitslapen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal zet de klok een uurtje terug en wekker een uurtje vooruit
2 uur winst!
Ik ga voor deze!quote:
jaquote:
Hoi!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi
Ik kijk deze: http://player.omroep.nl/?aflID=10295656
Ik ken hem al maar heb hem pp de actergrond aanstaan,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ja da's een hele documentaire!
Have fun!
Ik ben meer van de tjoeptoeps nu.
Deze net hard gedraaid! Die ontlading na een minuut of zoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken hem al maar heb hem pp de actergrond aanstaan,
Deel je youtubes!
Had je 'm mij maar verteld, sloeriequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert en Coos bedachten die regel een keer voor mij, dus ik voel je.
Vroeger kon ik er tenminste een hele nacht van slapen. Ga ik een keertje op tijd naar bed (1 uur), ben ik nu alweer wakker.quote:
Neem een biertjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 05:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vroeger kon ik er tenminste een hele nacht van slapen. Ga ik een keertje op tijd naar bed (1 uur), ben ik nu alweer wakker.
Ja, want daar kan je van slapen?quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 05:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want daar kan je van slapen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 05:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tijd dat die zoon eens op zichzelf ging wonen?
90 jaar getrouwd zijn of een eeuwigheid in de hel? Het scheelt maar tien jaar en beide klinken verschrikkelijk!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 05:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
90 jaar getrouwd zijn of een eeuwigheid in de hel? Het scheelt maar tien jaar en beide klinken verschrikkelijk!
quote:
nu pas voor het eerst gekeken,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 05:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Het is mijn fotoboek-foto hè!
En nog natrappen ook!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 05:39 schreef FANN het volgende:
[..]
nu pas voor het eerst gekeken,
dat ben je toch niet echt ?![]()
hoop ik ...![]()
nah... geloof er niks van enne als je het wel bentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 05:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En nog natrappen ook!![]()
Ook goeiemorgens zeg!
Jij bent ook gewoon echt intens gemeen zeg!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 05:43 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... geloof er niks van enne als je het wel bent
uiterlijk doet er niet toe![]()
ik ga pitten![]()
trusten
knapperd
Nee!quote:
Slaapgebrek! En een gebrek aan D.!quote:
Tja, dat eerste heb ik ook een beetje, dat tweede heb ik weer geen last vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Slaapgebrek! En een gebrek aan D.!
Ik wel zei de dokter! Te weinig vitamine D!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:02 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, dat eerste heb ik ook een beetje, dat tweede heb ik weer geen last van
Waar zit D. overal in?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wel zei de dokter! Te weinig vitamine D!
Pilletjes neem ik niet meer, die tijd hebben we gehadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gewoon een kwartiertje zonnen,,,et voila..![]()
of pilletje nemen..
Ze hebben het ook in druppels,,of doe je ook al niet meer aan druppelen..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:52 schreef D. het volgende:
[..]
Pilletjes neem ik niet meer, die tijd hebben we gehad
Nee, dat kan nog wel, daar ben ik nog jong genoeg voorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze hebben het ook in druppels,,of doe je ook al niet meer aan druppelen..
Jep, hier ook.quote:
Gelukkig is het je toch geluktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:24 schreef Laysa het volgende:
Fok was weg bij mij...ik moest er van alles achter tikken om hier te komen![]()
Goedemorgen
Kom jij binnen via de FP dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:26 schreef Laysa het volgende:
Ik raakte gewoon bijna in paniek...bijna....
Ik bedoelde hoe je normaal binnenkomt. het forum is nooit weggeweest, dus dat je moeite had om ons te vinden is dan vreemdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik tikte in de url zomaar spontaan forumindex en toen ...VOLLIA was ik weer bij jullie
gewoon via fok.nlquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde hoe je normaal binnenkomt. het forum is nooit weggeweest, dus dat je moeite had om ons te vinden is dan vreemd
jij ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:42 schreef Laysa het volgende:
Haar droog, brood en koffie op....fijne dag allemaal!!!!![]()
Ah, hij heeft een berichtje voor jequote:
Ja dat vieze boekje ligt hier ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah, hij heeft een berichtje voor je![]()
[ afbeelding ]
Silvio!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:28 schreef FANN het volgende:
"Just when I thought I was out, they pull me back in"
Jaah!!!quote:
De muis heb ik ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaah!!!
Jeugdsentiment. Kwam altijd in Die Sendung mit der Maus.
Volgens mij leeft Ellen Vogel nog.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
Hallo arbeiders.
Ik heb gisteren Silas opgezocht. Geen flauw idee waarom maar dat was mijn eerste major crush en ik wilde weten hoe zijn hoofd nu was. Dit vertel ik omdat jullie het over jeugdsentiment hebben. Silas was mijn eerste.
Oma Fladder mijn tweede maar die is vast dOOd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |