Denk dat dat ook een hoop gezeik oplevert hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Draai er een knoopje in! Einde gezeik!
quote:MAASTRICHT - Jan Mans is vanaf vrijdag waarnemend burgemeester van Maastricht. Gouverneur Lèon Frissen van Limburg heeft hem donderdag benoemd, zo heeft de provincie Limburg laten weten.
Nou wees jij eens creatief dan D., en gooi er spraakmakende posts in, ik kan nog alleen maar commentaar leveren op beelden van Vlemmix, maar dat gaat nu nietquote:
Jee Piet......,Enschedequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Want die dude moeten we kennen van....?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Mansquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Want die dude moeten we kennen van....?
Ja Mera....owww na die meet dan gaan jullie elkaar vast wekelijks zienquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Mera, je kan natuurlijk ook van de telefoonrekening op vakantie gaan, naar Duitsland
Ik kan geen vrij krijgen. Anders had ik er al lang en breed gezeten, trust mequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Mera, je kan natuurlijk ook van de telefoonrekening op vakantie gaan, naar Duitsland
Je hebt er zin in he?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja de meet, die is al bijna!
Jaaa!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kom op zeg, wat is er nu belangrijker, werk of liefdequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan geen vrij krijgen. Anders had ik er al lang en breed gezeten, trust me
Nou, dat en ik wil niet naar Duitslandquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat is er nu belangrijker, werk of liefde![]()
Gewoon baan opzeggen en de wijde wereld intrekken, hup, naar die Heimat
Meets zijn tof, de opkomst vind ik erg matigquote:
Welke van de tien meets die jij gepland hebt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
de Rls meet heeft ie het overquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke van de tien meets die jij gepland hebt?
Meet-slet!
Zijn er nog meer?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke van de tien meets die jij gepland hebt?
Meet-slet!
Valt tegen idd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meets zijn tof, de opkomst vind ik erg matig.
Laat ik dat maar niet doen, want ik heb net mijn bad aangezet, dus ik ben er dadelijk niet om mezelf bij te staanquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou wees jij eens creatief dan D., en gooi er spraakmakende posts in, ik kan nog alleen maar commentaar leveren op beelden van Vlemmix, maar dat gaat nu niet
Sup nigga?quote:
Oew, dat ga ik ook effe doen straksquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen, want ik heb net mijn bad aangezet, dus ik ben er dadelijk niet om mezelf bij te staan
Jezelf bijstaan, of in bad?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Oew, dat ga ik ook effe doen straks
Beetje maarquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
mezelf bijstaan in bad ........ alhoewel dat toch een beetje raar klinkt
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
Ik wil ook wel weer een bad![]()
*mental note maakt: zoek man met bad
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
mezelf bijstaan in bad ........ alhoewel dat toch een beetje raar klinkt
Fucking hell, die lowriders!quote:
Dan laat ik nog liever mn moeder me aan die tv knakker koppelen die ze voor mij op het oog heeftquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:56 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou dat bad echt geven jonguh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |