Ja dat dus. Heel vreemd. "Sanne, de Mol".quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:24 schreef Tezz het volgende:
Opvallend was dat PieterJan 'de mol' zei direct na het noemen van de naam van Sanne bij het uitdelen van het geld bij de kokeropdracht.
Geef 'm geen ongelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk juist andersom.
Iets zegt me dat Tim gewoon in de pants van Sanne Vogel wil komen.
Manuel of Arjan volgens mij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef evert het volgende:
[..]
was niet pieter jan die dat zei maar iemand anders
is toch logisch? ze hadden de gordijnen open en konden het plein volgenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:24 schreef Tezz het volgende:
Verder zag ik in een raam een gezicht (achter een raam) toen er een kandidaat voorbij rende tijdens de spooky-opdracht.
wel de meest fanatieke (volgens mij moest hij bijna huilen...), dus wat dat betreft is het wel verrassend.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef TAV74 het volgende:
Tim eruit, weinig verrassend. Voor mij zo ongeveer de minst verdachte die er in zat.
Iemand anders zei "De Mol", geloof ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:24 schreef Tezz het volgende:
Opvallend was dat PieterJan 'de mol' zei direct na het noemen van de naam van Sanne bij het uitdelen van het geld bij de kokeropdracht.
Verder zag ik in een raam een gezicht (achter een raam) toen er een kandidaat voorbij rende tijdens de spooky-opdracht.
Ja zou inderdaad heel logisch kunnen zijn. Maar het was wel een frapant shot!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:28 schreef evert het volgende:
[..]
is toch logisch? ze hadden de gordijnen open en konden het plein volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn verdachten na aflevering twee:quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:28 schreef golfer het volgende:
Mijn verdachten na de 2e afklevering:
Barbera, Manuel en Eric.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef .aeon het volgende:
Nieuwe headerdoe je goed chefke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
Hoop t niet, die mag er alsnog uit... vreselijk mens.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Begin steeds meer te denken dat het Kim is.
kortom, alleen arjen niet!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mijn verdachten na aflevering twee:
Barbara, Manuel, Eric, Frits, Hind, Sanne of Kim.
quote:
Dus dan is dat de mol, een hint ik zeg het je!quote:
Ik dacht dat "Kim" werd gezegd ipv Tim, ik al helemaal blij dat zij eruit was! Bummerquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoop t niet, die mag er alsnog uit... vreselijk mens.
Mwah, in je eentje kan je perfect mollen natuurlijk, met zijn tweeën kan er altijd eentje controleren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:30 schreef Jivis het volgende:
Sneu van Tim.
Vond dat ze die schiet-opdracht niet echt tactisch aanpakten. Waarom gingen ze niet gewoon een voor een naar buiten?
Wat is die Kim trouwens irritant zeg.
Ik hoorde dat ook, maar ik dacht dat het van Arnjen of Manuel kwamquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:24 schreef Tezz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |