word tijd voor screenshotsquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:24 schreef Tezz het volgende:
Opvallend was dat PieterJan 'de mol' zei direct na het noemen van de naam van Sanne bij het uitdelen van het geld bij de kokeropdracht.
Verder zag ik in een raam een gezicht (achter een raam) toen er een kandidaat voorbij rende tijdens de spooky-opdracht.
Ik dacht al dat ik iemand de mol hoorde zeggen bij een naam.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:24 schreef Tezz het volgende:
Opvallend was dat PieterJan 'de mol' zei direct na het noemen van de naam van Sanne bij het uitdelen van het geld bij de kokeropdracht.
Verder zag ik in een raam een gezicht (achter een raam) toen er een kandidaat voorbij rende tijdens de spooky-opdracht.
Valt mee hoor, het is ook vaak genoeg de laatste geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef TheArt het volgende:
Waarom vraagt Pieter-Jan niet gewoon wie er eerst wilt bij de test. Nu weet je telkens dat de 3e of 4e die hij probeert, eruit gaat.
Vroeger wel ja, maar de laatste jaren heb ik het idee dat het steeds meer de 3e of 4e is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Valt mee hoor, het is ook vaak genoeg de laatste geweest.
Eerste hoorde ik ook en tweede zag ik dus ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:24 schreef Tezz het volgende:
Helaas zat ik zo in de ban van het spel dat ik zelfs vergeten ben wie er langsrende....quote:
was niet pieter jan die dat zei maar iemand andersquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik iemand de mol hoorde zeggen bij een naam.
Dat wijst weer op Sanne!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef BMD het volgende:
mol-twtter: ' Nummer 2. Een man naar m'n hart. '
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |