Are you a cat???quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij houd van alle katten, alle katten houden van jou. Wat is de wereld toch mooi
I like bad boys!quote:
Wel een leeuw, ook een katachtige tochquote:
Als dat ding 190 euro in de winkels kost zou ik durven gokken dat de inkoopprijs echt lager ligt, of is het een actieartikel of zo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooooh. Ik dacht juist dat ex btw inkoopsprijs was.
Want mijn camera gaat 169 euro inc btw kosten. Zit verder bij mijn weten geen marge op. Overal kost hij rond de 190.
nou, goed om te weten
RrrrrrrrrRrrrRrrquote:
Is dat er een van jou Chipsie? Hij ligt er wel prinsheerlijk zeg..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, hier is iedereen
[ afbeelding ]
Wehehe, ik vond hem wel leuk.
quote:
Close enough!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Wel een leeuw, ook een katachtige toch![]()
jeeeeeejquote:
Ik hoor bij jullie hoor, echt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]Slijmjurk! Je OP is weg en nóg wil je hem?
Overloper
So much for the TT.
Geen actie artikelen. Maar op mn toshiba h20 zit volgens mij niet echt veel marge hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als dat ding 190 euro in de winkels kost zou ik durven gokken dat de inkoopprijs echt lager ligt, of is het een actieartikel of zo?
Die is ook nooit helemaal weg uit mijn gedachten. Mijn oude vriendin. Ze vond ons prima, maar de rest van de bewoners niet. Chippyquote:
We moeten Len goed in de gaten houden met DTH hoor, anders sleept Tombola hem zo mee een donker hoekje inquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]Slijmjurk! Je OP is weg en nóg wil je hem?
Overloper
So much for the TT.
Voordat je gaat spinnen; ik wacht nog op een foto en antwoordquote:
Ik mis Draakje die afgelopen vrijdag een date zou hebben op de pijnpolie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet waar Elies is eigenlijk, ik mis d'r al de hele dag
Worden wij mannen nou gewoon misleid en misbruikt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoor bij jullie hoor, echt!
Maar er zijn hier zo weinig mannen, en ik heb ze nodig voor mn boek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
So much for priorities he?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoor bij jullie hoor, echt!
Maar er zijn hier zo weinig mannen, en ik heb ze nodig voor mn boek...
Oh ok, das mss die branche dan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen actie artikelen. Maar op mn toshiba h20 zit volgens mij niet echt veel marge hoor
Tja, als ie me een kind wil geven...quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We moeten Len goed in de gaten houden met DTH hoor, anders sleept Tombola hem zo mee een donker hoekje in![]()
Oh ik ben benieuwd wat daar uit is gekomen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik mis Draakje die afgelopen vrijdag een date zou hebben op de pijnpolie.
Ja, die mis ik ook hier. Hopelijk komt ze nog eens updaten hoe het met haar en de beeb is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik mis Draakje die afgelopen vrijdag een date zou hebben op de pijnpolie.
Ja, dat was echt een mensenkat.. Als ze maar aandacht kreeg, en daarin ging ze ver, dan was er veel prima. Ik zie haar nog bij mijn mams, toen we daar 1 week logeerden rond kerst vorig jaar. Wat was ze dapper! Die durfde veel als wij er maar waren..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die is ook nooit helemaal weg uit mijn gedachten. Mijn oude vriendin. Ze vond ons prima, maar de rest van de bewoners niet. ChippyBastet hebbe haar ziel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |