Ach ja... Chippie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:18 schreef Morretje het volgende:
![]()
Wat zijn het ook rotbeesten he, je zo achterlaten terwijl je voor hen anders zou willen.
Dat heb ik nog steeds met Chip, ik heb een foto gemaakt van Loekie die bij haar op de buitentafel springt, een half uur nadat ik haar had gevonden. Die foto kan ik nog steeds niet zien zonder te janken..
Zo oneerlijk. Kreeg ze eindelijk de ruimte en vrijheid hier, komt ze een auto tegen..
Niet meer weg te denken hierquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Die twee zijn zooooo leuk
En wat is het snel gegaan Ing, dat inburgeren van die twee in je huishouden!
Ik eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan niet tegen al die zielige verhalen hoor
Die afspraak had ik ook met een kennis met zijn oudste hond....gelukkig heeft die hond het vorig jaar opgegeven (gewoon gestorven van ouderdom) want het zou me toch wel heel zwaar zijn gevallen om dat te doen....zijn andere hondje en de twee nu nog levende katten gaan gewoon naar mij toe als hem wat overkomt.....die katten hebben nu ongeveer de leeftijd van mijn eigen katten dus dat zou prima gaan en dat hondje wordt nu 8 ziet mij zo'n beetje als onderdeel van het interieur daar dus dat gaat dan ook helemaal goedkomen....maar hopelijk is het allemaal niet nodig....ik zie mijn kennis liever zo oud worden dat hij zijn diertjes van ouderdom ziet sterven....mijn eigen dieren....heb daarover afspraken gemaakt met mijn broer dus dat komt ook allemaal goed als het zover mocht komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef oh-oh het volgende:
En Chico die krijgt hoe cru dat ook mag klinken een spuitje als er iets met mij zou gebeuren.
Die hond kan niet nog eens een nieuwe start maken, dat weet iedereen die hem kent, dat dier is mijn schaduw en die krijgt een zenuwinzinking als ik langer dan een paar uurtjes uit zijn zicht ben ( en ik wil ook heeeeelemaal niet langer dan een paar uur zonder hem en zelfs dat nog niet als t ff niet hoeft ).
Ik heb dat dus echt geregeld, dat mensen dat regelen.
Een vriendin van me laat hem dan inslapen en stopt m fijn bij mij in mn kist.
Nou, ik had het er over met mn beste vriendin, en ik zat er al lang mee in mn hoofd, dat het voor hem eigenlijk zo zou moeten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw, jij hebt het goed geregeld.
Klinkt idd heel cru, zoals je dat zegt over Chico. Jij kent hem beter dan ik en ik kan me er iets bij voorstellen dat je het zo zou laten doen. Het vraagt wel heel wat van de mensen die dat moeten regelen. Ik vraag me ook af of een DA daaraan wil meewerken. Laten zij fysiek gezonde honden inslapen? Terwijl het aan de andere kant doodzielig zou zijn als hij zou verkommeren van ellende omdat hij jou zo mist.
Takaiki is een van mijn beste vriendinnetjes irl dus die zou het hier wel melden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je voor de zekerheid moeten regelen dat een van ons het weet als er ooit voortijdig iets met je gebeurt. Tuurlijk gebeurt dat niet. Maar gewoon, voor de zekerheid. Want dan kunnen wij altijd bijspringen om er zo goed mogelijk voor te zorgen dat het schorriemorrie bij elkaar kan blijven.
Ik steek maar een beetje mijn kop in het zand en reageer nergens op, maar ik lees het wel allemaalquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan snap ik dat ze overstag is hoor!![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik steek maar een beetje mijn kop in het zand en reageer nergens op, maar ik lees het wel allemaal
Moet er gewoon weer van janken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach ja... Chippie.![]()
Dat topic heb ik toen ook gevolgd.
Heel oneerlijk inderdaad.
Jouw vriendinnen zijn van alle markten thuis.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik had het er over met mn beste vriendin, en ik zat er al lang mee in mn hoofd, dat het voor hem eigenlijk zo zou moeten.
En ik begon zo van nou Kees en Karel die gaan naar die en die, die willen hun heeeeel graag, en Billy kan naar Kel en naar Daan maar als jullie m willen gaan jullie voor.
En toen zei ik "en Chico...".
Toen begon zij te huilen en zei ze ooooh die kan echt nergens meer heen, dat zou te erg zijn voor hem.
En ik heb het er nog met drie vriendinnen die hem goed kennen over gehad, die zeiden allemaal precies hetzelfde.
En een van die vriendinnen, die kan hem zelf een spuitje geven, dus dat is geen enkel probleem, en die zei ook dat ze dat zou doen, en die zou me ook opbaren en zo , dus die smokkelt m dan ook mee in mn kist
Naja ik moet wel ook hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Moet er gewoon weer van janken..![]()
Oh-oh, jij hebt het goed geregeld voor je hondjes, fijn idee ook lijkt me dat.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jouw vriendinnen zijn van alle markten thuis.Maar wel heel lief! En ook verstandig hoor, dat je zover vooruit kijkt.
Ik heb ook een pleister....papercutquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
Ander onderwerp:
WIE ZEGT ME EVEN DAT IK NIET AAN MIJN KORSTJE MOET PEUTEREN!?![]()
![]()
Ik heb er vanmiddag maar een pleister op geplakt, één randje was los en dat was gewoon té verleidelijk.
Je moet niet aan je korstje peuteren!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
Ander onderwerp:
![]()
Ik heb er vanmiddag maar een pleister op geplakt, één randje was los en dat was gewoon té verleidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Joh, peuter een end weg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
Ander onderwerp:
![]()
Tja, das dan wel heel simpel he, dat wordt geen Catvernoeming!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
Ander onderwerp:
![]()
Aan pleisters pulk ik nog duuzend keer harder dan aan korstjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook een pleister....papercut![]()
En korstjes zijn
PETS....AFBLIJVEN!!! (ja, ik ben een voorstander van af en toe echt ouderwets opvoedenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
Ander onderwerp:
![]()
Jawel, maar je regelt het wel gewoon. Voor kinderen is dat allemaal heel normaal enzo, maar de meeste mensen regelen dat niet voor hun huisdieren. En inderdaad, zeker als je alleen bent moet je wel. En nodig gaat het inderdaad niet zijn zeg!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja ik moet wel ook hoor.
De dogz zijn mijn enige verantwoordelijkheid in het leven, en die zijn totaal van mij afhankelijk, dus ik vind dat niet meer dan normaal.
En ik ga er vanuit dat het allemaal niet nodig is natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |