Jij gelooft dat hij nog komt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat, op de meet. Interessante discussies!
Dat doet hij altijd, alsof hij het erom doet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb niets tegen Peter N, ben fan van hem
hij en Johan zijn mijn favoriet om te volgen,![]()
Zou het daarom prettig vinden dat wanneer Peter N. het over bepaalde dingen heeft niet binnensmonds praat.
nee Meraquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Chanel, jouw kleuren zijn veel fellerHeb je de cap bewerkt?
Die van mij was al licht genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had de mijne bewerkt met HSL om hem wat lichter te maken, misschien is dat wat Mera ziet.
Peter heeft de nachtbrakers nog even vermaaktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 03:49 schreef tonja het volgende:
Peter is best wel dronken in op de stream zonet. Wrs nog steeds wel, maar ik ga pitten
Wat was nu eigenlijk de aanleiding van zijn tirade?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter heeft de nachtbrakers nog even vermaakt
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:43 schreef Disana het volgende:
Johan zoekt de COS op Fok. Peter wijst hem de weg.
Oh dat kan nog leuk worden als Johan de copy/paste van PB leest.
moet die niet naar school hij is pas 16quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef Disana het volgende:
Puty the Nowlive Puter Boy:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |