Lach er maar om, ik woon er straks middenin. Elke dag carnaval. Oh joyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:33 schreef Gert het volgende:
Denk het wel maar dat kan Eindhoven beter: iedereen een gezellig mal hoedje op!![]()
En dan geen gewone monorail maar dat al die wagens achter elkaar aanrijden, zodat het een polonaise wordt En toeteren jongen! Wat een feest.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
Maar ze zijn nu aan het checken of ze überhaupt wel op tijd zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen ;') .
Ik heb hoop!
Johan zegt dat hij dertig man nodig heeft voor de kandidatenlijst. Alsido gaat het niet worden, hij staat nog ingeschreven in Duitsland.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
Maar ze zijn nu aan het checken of ze überhaupt wel op tijd zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen ;') .
Ik heb hoop!
Lekker op tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Johan zegt dat hij dertig man nodig heeft voor de kandidatenlijst. Alsido gaat het niet worden, hij staat nog ingeschreven in Duitsland.
A.s. maandag moet hij dus met 30 man naar het gemeentehuis om in te schrijven. Paniek!!!!!!!!
Nou Hein wil vast wel op de lijst.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Johan zegt dat hij dertig man nodig heeft voor de kandidatenlijst. Alsido gaat het niet worden, hij staat nog ingeschreven in Duitsland.
A.s. maandag moet hij dus met 30 man naar het gemeentehuis om in te schrijven. Paniek!!!!!!!!
Ja toch? Ik lach me helemaal ziek.quote:
Johan, Stefan, Adje, Marian, Liesbeth, Heintje, Copycat... Dat zijn er alvast 7.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef beequeen het volgende:
Johan is er toe in staat. Echt!!!!!!.quote:
Ja, dat is ook!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan, Stefan, Adje, Marian, Liesbeth, Heintje, Copycat... Dat zijn er alvast 7.
Misschien wil Theo wel op de lijst, samen met zijn vriend Hein.quote:
En dan krijg jij vast wel een rolletje in de nieuwe clip van Johan en Peter "Dolly waar is m'n Stoli?"quote:
Wat erg!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan : Ik ga nu naar het gemeentehuis, we moeten sowieso 30 mensen hebben die ook
in Eindhoven wonen, in april hielp hier ene Maanvis van Fok , hij komt ook uit deze buurt.
Je moet als rechterhand van Johan gaan debatteren in het gemeentehuis.quote:
Ik denk alvast een beetje vooruit hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef Copycat het volgende:
Nee, niet debatteren. De lijst ondersteunen. Want je woont tenslotte in de buurt!
Hans moet zich inlezen; het mag ook in de week ervòòr. Maw loop de straat op en vraag het voorbijgangers. Wedden dat je aan de 30, 40 komt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Hans3: We zijn daar niet te laat voor, je moet ervoor zorgen dat er 30 mensen op die dag op
dezelfde tijd op het gemeentehuis komen om de ondersteunde verklaringen te ondertekenen
en in te leveren, liefst nog een paar extra mensen, zeg maar reserve ondersteuners.
Tegen Johan zei hij vanochtend dat hij niet gedronken had cq dronken was. Ja ja, hij was als een slagschip.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:34 schreef Disana het volgende:
Kom ik thuis, zet ik de stream aan, val ik alweer met mijn neus in de boter: Peter klaagt dat hij het gisteren zo leuk heeft gedaan en dat hij toch is afgebrand. Spanningszoeker had hem zelfs even geband.
Hij kan best een beetje liegen, zeg maar. Nu op de chat praat hij zichzelf ook weer goed, hij zegt dat er 'verkeerde mensen' op zaten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tegen Johan zei hij vanochtend dat hij niet gedronken had cq dronken was. Ja ja, hij was als een slagschip.
Zijn handen jeuken hè?![]()
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:40 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij reageert Hans nu op een opmerking van Cc op de chat. Klopt dat Disana?
En je komt met naam en toenaam op de lijst, dus Maanvis grijp je kans.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef Copycat het volgende:
Nee, niet debatteren. De lijst ondersteunen. Want je woont tenslotte in de buurt!
Zie mijn ninja-edit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:41 schreef Disana het volgende:
Volgens mij wel.
Peter bespreekt nu de mensen op de chat.
Ach wat jammer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:40 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij reageert Hans nu op een opmerking van Cc op de chat. Klopt dat Disana?
Nope, ik kan de chat ook niet lezen. Echt balen.![]()
Dat ze laat zijn met het inleveren van de kandidatenlijst denk ik.quote:
Ik kan hem echt alles laten doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Knal het er maar uit hoor. Peter vindt je enig
Hij is ervan weg. Knap van hem, hij kon zich bijna niet losrukken van het scherm. En oh oh, wat zocht hij bevestiging bij die Hans en die andere.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan hem echt alles laten doen
Het gaat echt niet goed met Peter. Z'n lichaamshouding spreekt boekdelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is ervan weg. Knap van hem, hij kon zich bijna niet losrukken van het scherm. En oh oh, wat zocht hij bevestiging bij die Hans en die andere.
Oh ja, hij voelt zich heel ongemakkelijk wetende dat er kritiek op hem wordt geleverd. En hij moet en zal ernaar kijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat echt niet goed met Peter. Z'n lichaamshouding spreekt boekdelen.
Hoho, hij heeft vannacht nog Pizzahut gedaan hoor!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar wat doet ie daar de hele dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |