quote:
De streamers zijn er nu niet ze kijken naar " Wie is de mol ".quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef SeSeSeS het volgende:
Als het tóch nix is, kan er dan teminste maar één FlutFlemmixTopic lopen hier?
Is dit de Vlemmix Topic?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Gaat echt lekker zo:
8:54 BRONmagazine: Heb vanmorgen ff gewacht op de ontbijtshow maar die kwam niet dus ben weggegaan
Vergeet ZeikDuhhh niet te noemen ook hé? gegarandeerd reactie...quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef Disana het volgende:
Goeie methode om mensen in je privé boxje te krijgen:
9:10 hansie2010_DJ-Hansie: Stuur verzoekjes via mijn PM (dubbelklik op mijn naam) maar geen dance hiphop ... en vul alleen artiest en titel in want
9:10 hansie2010_DJ-Hansie: chatten doe op de algemene chat :
Ik ben daar zelden aan het chatten, ik lurk meer. Je bedoelt Duhcon.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Vergeet ZeikDuhhh niet te noemen ook hé? gegarandeerd reactie...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft Bram z'n haar geverfd of zo, ik vind 'm er echt totaal anders uitzien dan de laatste
keer dat ik 'm IRL gezien heb.
Is er iemand die dat anders ziet, dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:28 schreef Disana het volgende:
Mijn mening: de chat en de stream zijn door de makers zelf aan elkaar gekoppeld. Vrijwel alle medewerkers zitten op de chat, inclusief Johan, en twee zijn er zelfs mod. Wat mij betreft zijn dus beide onderwerp van commentaar.
Ja kennelijk wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is er iemand die dat anders ziet, dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |