Goed nieuws inderdaad. Ga ik de PSP toch nog gebruiken om te gamen dit jaarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:18 schreef sp3c het volgende:
http://www.qj.net/qjnet/p(...)ghost-of-sparta.html
Persona 3 komt in Juli uit, en na de zomer Valkyria Chronicles 2.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zijn er nog een beetje nieuwe toffige RPG's![]()
Mijn psp is al meer dan een half jaar niet aangeweest
oliedomme bots in singleplayer maar verder vind ik het eigenlijk wel tofquote:
jebent geloof ik de eerste die er gelijk bij verteld wat je voorkeur isquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:43 schreef kutagh het volgende:
Ik krijg binnenkort een PSP binnen (geld is al overgemaakt, zie V&A) en ben een beetje aan het rondkijken welke games ik wil gaan spelen.
Zijn er mensen die nog toppers hebben, PSP games die ik gespeeld moet hebben?
Ik ben doof, dus muziek-games ligt mij niet bepaald [ afbeelding ] maar verder sta ik voor veel genres open. Mijn voorkeur gaat uit naar shooters, een beetje RPGs en verder in die richting, hoewel ik een goede puzzel spel (Portal) of unieke concepten (Minecraft bijvoorbeeld) ook wel leuk vind.
Ik verwacht niet veel online te gaan o.i.d. (in mijn vriendenkring ben ik geloof ik toch echt de enige die überhaupt een PSP gaat hebben...) en ik heb gehoord dat de Monster Hunter games toch leuker met een vriendenclub is.
Vooral sci-fi vind ik leuk (Armored Core, MegaMan, die twee staan sowieso op mijn lijstje).
Anyway, suggesties, games die ik gespeeld moet hebben?
Little Big Planetquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:22 schreef kutagh het volgende:
Thanx sp3c!
Ik zat aan die games te denken inderdaad.
Iemand anders nog suggesties, ook in andere genres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |