Ik heb de indruk dat dit nogal vaak het geval is. Hopelijk voor jou komt het nog aan.. Ik vertrouw het zaakje niet en bestel dan liever ergens anders met snellere levering.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Ik heb dus ook al een tijdje geleden iets besteld bij FragranceX en heb het nog steeds niet binnen.. Kan ik het beste gewoon wachten of het postkantoor bellen ofzo of er een pakketje voor me klaar ligt?
code vind ik persoonlijk erg lekker, blijft ook lang ''actief''quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:39 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat dit nogal vaak het geval is. Hopelijk voor jou komt het nog aan.. Ik vertrouw het zaakje niet en bestel dan liever ergens anders met snellere levering.
Iets anders: Ik ga morgen Armani Code of Burberry Brit halen, maar ik twijfel nog wat. Welke is de betere?
En vandaag aangekomen. Holy Grail.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
Pakken ze niet de grote/zware/veel waard dozen liever dan de kleine lichtere bestellingen?
Heb dit weekend ook een bestelling gedaan met 1x 100ml fles. Bulgari PH. Fles was leeg en bleek er niet zonder te kunnen.
Die ga ik toch ook ooit eens moeten testenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En vandaag aangekomen. Holy Grail.En 3x zo goedkoop als bij de Douglas.
Nog steeds niks binnen.. Iemand nog een tip voor me?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Ik heb dus ook al een tijdje geleden iets besteld bij FragranceX en heb het nog steeds niet binnen.. Kan ik het beste gewoon wachten of het postkantoor bellen ofzo of er een pakketje voor me klaar ligt?
Vandaag na bijna een maand dus eindelijk binnenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:51 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Nog steeds niks binnen.. Iemand nog een tip voor me?
ik heb 18 december wat besteld bij frangrancex, tot op heden nog niets binnen. wel al mijn geld terug geclaimed via paypal, en gekregen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:51 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Nog steeds niks binnen.. Iemand nog een tip voor me?
poeh,quote:
quote:
volgens Basenotes is Rochas Man vergelijkbaar maar beterquote:Op zondag 21 februari 2010 23:59 schreef NTTTG het volgende:
[..]
ik ga eens hanae mori proberen
http://www.fragrancex.com(...)logne__products.html
wat ik lees op basenotes is dat het een aparte geur is die je misselijk maakt of je geweldig vind.
als het niks is dan krijgt de hond het
mooie is dat ik er niet eerder van heb gehoord en hem niet in veel nl webshops tegen kom
daar zit een koffie geur aan...dat lijkt me niet wat...quote:Op maandag 22 februari 2010 11:05 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
volgens Basenotes is Rochas Man vergelijkbaar maar beter
Van de normale Le Male denk volgens mij wel maar die zomerversie is pas net uit dus ik heb geen idee,dan maar 1 xtje kijken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef El_Borracho het volgende:
^ Je kan deze toch proberen in Ici Paris of Douglas?
Godver, ik ken de geur Cool Water nieteens.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet heeeeeeeeeel eerlijk bekennen dat ik GIT ook enorm weet te waarderen tegenwoordig. Ik heb 12 ml uit vials, waar ik gewoon meer dan een jaar mee doe al, maar als ik hem 1-2x per maand op heb, is het altijd wel fijn. Toch. Wel. Stiekem.
Goeie longevity, goeie sillage, gewoon een luxueuzere versie van Cool Water. Want het is gvd zeer gelijkend aan Cool Water jah.![]()
![]()
![]()
http://www.celeste-parfums.nl/nl/ hier kun je voor 7,50 samples bestellen. Veel exclusieve geuren die niet in iedere drogist op de hoek staan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 02:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Godver, ik ken de geur Cool Water nieteens.Ik weet wel dat het in het clichérijtje met AdG en JPG Le Male past.
![]()
Heb jij, als kenner, nog suggesties voor de zomer trouwens? Moet weer eens een paar samples regelen.
Davidoff Cool Waterquote:Op donderdag 25 maart 2010 02:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Godver, ik ken de geur Cool Water nieteens.Ik weet wel dat het in het clichérijtje met AdG en JPG Le Male past.
![]()
Heb jij, als kenner, nog suggesties voor de zomer trouwens? Moet weer eens een paar samples regelen.
Schandlige prijs voor dingen die ze als officiele winkel niet eens mogen verkopen (staat op de samples), maar gewoon moeten weggeven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:09 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
http://www.celeste-parfums.nl/nl/ hier kun je voor 7,50 samples bestellen. Veel exclusieve geuren die niet in iedere drogist op de hoek staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |