Iemand nog?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Ck One for Men net besteld bij fragrencex.com
Eau De Toilette Spray (Tester) 195 ml voor ¤25.05
Draag amper geurtjes dus het was maar een gok, maar 'tester' is toch gewoon alleen het flesje?
EDIT: Leek me ook erg goedkoop trouwens omdat de 100ml variant (geen tester) ongeveer hetzelfde kost, dus: goede koop of niet?![]()
Dankquote:Op maandag 18 januari 2010 20:39 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Tester is gewoon het flesje ja, niets mis mee
Dan moet je bijbetalen. Pakketje komt wel aan, maar met een naheffing.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:36 schreef M-unit het volgende:
hoe lang duurt het bij jullie voordat jullie iets van fragrance x binnen hebben? ik heb de 18e december wat besteld, maar nog niet binnen.
http://www.fragrancex.com/orders/cart.htmlquote:Op vrijdag 22 januari 2010 04:33 schreef xaban06 het volgende:
Ik wilde wat bestellen via FragranceX, maar ik kan nergens een coupon code invoeren?
voor hoeveel euro had je besteld?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:05 schreef JAY-T het volgende:
Sh*t, mijn bestelling van FragranceX is er door de douane uitgehaald, 19% btw + inklaringskosten.. Had het wel verwacht omdat het zo lang duurde. Maja, bestel regelmatig van buiten Europa en ben nog nooit door de douane gepakt, eens moet de eerste keer zijn![]()
Ik heb de indruk dat dit nogal vaak het geval is. Hopelijk voor jou komt het nog aan.. Ik vertrouw het zaakje niet en bestel dan liever ergens anders met snellere levering.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Ik heb dus ook al een tijdje geleden iets besteld bij FragranceX en heb het nog steeds niet binnen.. Kan ik het beste gewoon wachten of het postkantoor bellen ofzo of er een pakketje voor me klaar ligt?
code vind ik persoonlijk erg lekker, blijft ook lang ''actief''quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:39 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat dit nogal vaak het geval is. Hopelijk voor jou komt het nog aan.. Ik vertrouw het zaakje niet en bestel dan liever ergens anders met snellere levering.
Iets anders: Ik ga morgen Armani Code of Burberry Brit halen, maar ik twijfel nog wat. Welke is de betere?
En vandaag aangekomen. Holy Grail.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
Pakken ze niet de grote/zware/veel waard dozen liever dan de kleine lichtere bestellingen?
Heb dit weekend ook een bestelling gedaan met 1x 100ml fles. Bulgari PH. Fles was leeg en bleek er niet zonder te kunnen.
Die ga ik toch ook ooit eens moeten testenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En vandaag aangekomen. Holy Grail.En 3x zo goedkoop als bij de Douglas.
Nog steeds niks binnen.. Iemand nog een tip voor me?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Ik heb dus ook al een tijdje geleden iets besteld bij FragranceX en heb het nog steeds niet binnen.. Kan ik het beste gewoon wachten of het postkantoor bellen ofzo of er een pakketje voor me klaar ligt?
Vandaag na bijna een maand dus eindelijk binnenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:51 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Nog steeds niks binnen.. Iemand nog een tip voor me?
ik heb 18 december wat besteld bij frangrancex, tot op heden nog niets binnen. wel al mijn geld terug geclaimed via paypal, en gekregen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:51 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Nog steeds niks binnen.. Iemand nog een tip voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |